61
İSTEK
Bizbir programa katılıyoruz dans yarışması programına (STAGE K) gibi katılıyoruz. Grupların danslarına cover yapılıyor programda bizde BTS'in dansına cover yapıyoruz ve programda ve jüriler de BTS üyeleri. Biz sahnede bir sexy oluyoruz bir tatlı hareketler sergiliyoruz, en sonda kazanan grupla tekrar dansa birlikte cover yapıyorlar.(Ben jürileri hem jüri hem sunucu yaptım daha iyi oldu)
PARK JİMİN
"Min hazır mısın?" Grup arkadaşın olan Min Ji'nin sözüne karşılık olarak kafa salladın o da odanın kapısını kapatıp dışarı çıktı. Bugün programa gidiyordunuz cover programına yani senin için en önemli olan programa, idol olmadan önce bile hep bu programa katılmak ve figürlerini sergilemek istiyordun. Ve sergilemek istediğin dans ise tabi ki bts'in danslarından biriydi.
"Evet herkese XNC kanalından ve COVER DANCE programından selam! Bugünkü konuklarımız BLUE grubuyla! Onlar çok başarılı 7 kişilik bir kız grubu! Hepsi birbirinden maharetli ve başarılı! Başarıları ile parmak ısırtan bu grupla şimdi müfredatımıza uyup başlatıyoruz programımızı! Bu gruptan sonra diğer grupları da tanıyacağız!" Dedi ve jimin sözüne devam etti. "Şimdi herkes tek tek sırayla kendini tanıtsın sizi herkes tanıyor ama kısaca kendinizi tanıtmış olun sizden sadece isminizi istiyoruz ve ardından başarılarınızı sergilemenizi istiyoruz."
En baştaki üye sen olduğun için adını söylerken başladın.
"Herkese selam! Ben Min Yoona"
"Herkese merhaba! Ben Kim Jisoo"
"Selam millet! Ben Park Jimin"
"Merhabalar! Ben Min Soo Bin"
"Selam! Ben Kim Min Ji"
"Selam millet! Ben Sun Yeon"
"Herkese selam! Ben Ya Eun"
"Evet sayın seyirciler tüm üyeleri tanıdığımıza göre diğer gruplardaki üyelere geçebiliriz!" Dedi sözü jimin'den alan Taehyung.
"Evet tüm gruptaki üyeleri kısaca tandığımıza göre cover'lara başlayabiliriz." Dedi şimdi de Jungkook heyecanla.
"Ve şunu da hatırlatmak isteriz ki toplamda 3 grubumuz var!" Dedi jungkook'un unuttuğunu ekleyerek Namjoon.
"Evet ilk sırada twice grubunu görüyoruz şimdi onları sahneye davet ediyoruz ve dansı bilip bilmediklerini veya kimin bilip kimin bilmediğini kontrol ediyoruz!" Dedi Hope.
Gözlerini twice üyelerine kaydırdın. Ve de şunu fark etmiştin ki ara sıra jiminle göz göze geliyordunuz demek ki sana bakıyordu, bunu takmayarak programa odaklandın.
Çalan şarkı BLACKPINK'ten Pretty Savage'di.
Sen bi dansı ezbere biliyordun hatta daha dün akşam oynamıştın. 9 kişiden sadece 3 kişi çıktı biri iyi yapıyordu ama diğer ikisi yarım yamalak yapıyordu."Evet durum pek iyi değil! 9 kişiden sadece 3'ü çıktı ve 3'nün de pek iyi yaptığı söylenemez. Her neyse moral bozmak yok bu sadece eğlence programı! Şimdi de BLACKPINK grubunu buraya çağırıyoruz." Dedi Yoongi Ardından herkes alkışlamışlardı.
"Evet şimdi şarkı geliyor !" Dedi Jin heyecanla.
Ardından çalan şarkı BIGBANG'den FANTASTİC BABY'di. Sen bu şarkının dansını adın gibi biliyordun.
Dört kişiden dördü de çıktı ve ikisi yaptılar ve diğer ikisi biraz yapıp yapamayacaklarını anlayıp oturdular.
"Çok güzel iki performans seyrettik ! Ama diğer ikisi yoktu!" Dedi Taehyung ve Jimin'e baktı sözleşmişler gibi sözü jimin ele aldı.
"Evet benim de merakla beklediğim hatta heyecandan dün gece-" taehyung'un jimin'i dürtmesi ile jimin sustu ve ardından sözüne devam etti. "Evet herneyse çok merak ettiğim bir performans geliyor şimdi sözü gelecek olan şarkıya ve ardından BLUE grubuna bırakıyoruz!" Dedi jimin çok heyecanlı ve sevimli görünüyordu.
Evet sıra bizdeydi. Şarkıyı beklemeye başladık çalan şarkı DYNAMİTE idi sen army olduğun için bu şarkının dansını da adın gibi biliyordun. Hemen üzerindeki küçük örtüyü attım ve jürilerin önünde yani dans yerine doğru koştun, diğer üyeler dansı bilmiyorlardı ama senin bts'i çok sevdiğini bildikleri için seni destekliyorlardı.
Dansı başladığı andan itibaren çok güzel ve profesyonel bir şekilde hareketleri yapıyordun. Ve sessiz bir şekilde de ağzını oynatarak şarkıyı da söylüyordun ve mimiklerin de buna eşlik ediyordu. Şortunun üzerine bağladığın gömleğin senin hareketlerine dayanamayıp yere düşmüştü ve üzerindeki ceketin de hızına dayanamayıp omuzlarını açığa çıkarmıştı.
Jimin seni büyük bir hayranlıkla izliyordu sende gözlerini ondan alamıyordun ama ara sıra gözlerini kaçırıyordun. Dansı çok sexy bir şekilde yaptığın için jimin'in partından sonra sexylikten çıkarıp sevimli bir hal aldın kendine. Çok güzel bir şekilde dans etmiştin ve dans bitmişti ve herkes seni alkışlamıştı büyük bir çoşkuyla."Evet gözlerim kamaştı! Çok güzel bir performans seyrettik bence benim dansımdan daha iyiydi! Evet şimdi de her grubun kazananları sahneye gelsinler hepsi aynı şarkıda aynı anda performans sergileyecek ve kazanan belli olacak.
Twice'den 3 kişi, Blackpink'ten iki kişi ve sizin gruptan da sadece sen sahneye gelmiştiniz.
Çalacak olan şarkıyı beklemeye başladın. Çalan şarkı EXO'dan MONSTER'dı 4 kişi bilmedikleri için gidip sandalyelerine oturdular sen dahil 2 kişi kalmıştı. Sen dansı bildiğin için hemen ritme ayak uydurdun ve maharetlerini sergilemeye başladın oldukça sexy dans ediyordun. Diğer üye ise biraz bilmiyor gibiydi ve en sonunda o da dayanmayıp yerine doğru gitti.
"Evet günün kazananı Min Yoona! Tebrik ediyoruz ödülün çıkışta verilecek ve şimdi de bizimle yani BTS grubuyla birlikte performans sergileyeceksin. Seni biraz fazla yorduk ama idol olduğun için alışkınsındır, ve senin bts'in tüm danslarını bildiğini duyduk o yüzden şimdi ki dansımız da bts'den." Dedi ve senin yanına doğru yol aldı Jimin ve ardından diğer üyeler.
Çalan şarkı ile gülümsedin ve yıllar öncesi olan biasın Jimin'e olan hayranlığın hatırladın ve üyelerle birlikte dansa başladın. NOT TODAY
Hareketleri çok iyi bir şekilde yapmıştın ve tabi işin içine sexylik ve sevimlilik katmıştın ve ayrıca mimiklerin de olmazsa olmazdı!
"Herkese çok teşekkür ediyoruz buraya gelip davetimizi geri çevirmediğiniz için. Ve ayrıca sana çok teşekkürlerimizi sunmak istiyoruz Yoona çok ama çok iyi performanslar gösterdin bize hediyen birazdan elinde olacak. Lütfen önden yürü ben seni hediyene götüreceğim." En son söylediği cümleyi sessiz söylemişti ve elinden tutup seni dışarı çıkardı ve bitirişi üyelere bıraktı.
"Hediyen bu odanın içinde ama girmesen önce sana bir şey söylemek istiyorum lütfen şu notu al." Dedi ve eline notu bırakıp gitti. Notta şöyle yazıyordu.
"Min Yoona seni çok seviyorum lütfen beni kırma ve yarın saat 8'de benimle * cafe'de buluş ki yıllardır içimde birikenleri sana söyleyebileyim ♥︎"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS REACTIONS
Fanfiction🥇 mutsuzluk 🥇 armys 🥇 btsreaction 🥇 btsreactions 🥇 kırıklık 🥇armys 🥇kurtarma 🥇 tepkiler 🥇btstepki 🥇 kimseokjin 🥇 kimnamjoon 🥇 kimseokjin 🥇 jungkoseok 🥇 #rm çok önceden yazdığım bir kitap ve fazlasıyla cringe 2024'te düzenlenerek tüm b...