71
İSTEK:
İlk buluşmamızdan (tanışmadan sonraki asıl buluşma) sonraki buluşmamız nasıl olurdu?(Umarım konuyu doğru anlamışımdır. Eğer yanlış ise bir daha yaparım sorun değil ♥︎)
Jungkook
"Evet ilk buluşmada kendimizi tanıdık ama şimdi asıl amacıma gelmek istiyorum. Ben seni ilk o parkta gördüğüm andan beri çok seviyorum, seni hiçbir şeye, hiçbir kimseye değişmem. Güzelim benimle çıkar mısın?" Dedi o güzel bakışları ile sana uzattığı kolye ile.
"Seni çok seviyorum güzel kalpli adam, seninle çıkarım." Dedin ve arkanı döndün Sevgilin de kolyeni taktı, aşkınızın kolyesini.Yoongi
"Güzelim. Ben öyle özlü sözler söyleyemem yani ben romantik bir adam değilim çünkü ben daha önce kimseye aşık olmadım. Ben hayatım boyunca tek kadın sevmiştim o da annem ve şimdi de seni çok seviyorum. Ben seni özlü melodilerimin içindeki sözleri senin için yazdığım kadar çok seviyorum. Aklımı başımdan alıyorsun, kalbimi hızlandırıyorsun. Aklım sende kalsın kalbime girer misin? Benimle sevgili olur musun?"
"Ben senin kalbini biliyorum Yoongi. Ben senin çok iyi biri olduğunu ve bana sevgini verdiğini biliyorum. Evet sevgilim senin Sevgilin olurum."Taehyung
"Bak ben nasıl başlayacağını bilemiyorum güzelim. Yani çok düşündüm evde bir çok prova yaptım ama inan çok zor. Ben başından beri seni seviyorum demeyeceğim, ben seni ilk gördükten sonra seni sevdiğimi anladım. Ben senin maskenin altındaki gözlerini sevdim, bundan sonra hayatında telefonunda sevgilim diye kayıtlı birinin olmasını istiyorum o kişi sen olur musun?"
"Olurum Sevgilim,Senin sevgilin olurum."Jimin
"Ben ömrüm boyunca her zaman işimi düşündüm hiçbir zaman keyfiyen bir şey yapmadım güzelim. İlk tanışmamızdan sonra ben çok düşündüm ben ilk kez isteğimle bir iş yaptım, ve şimdi de asıl buluşmamızdayız ve şimdi bu konuşmamın tam zamanı. Ömür dediğin tek geçmez. Benimle bir ömür paylaşmaya ve yaşamaya var mısın?"
"Ben seninle ömrümüz yettikçe her şeyi paylaşmaya ve yaşamaya varım."Jin
"Ben hayatım boyunca hep yemeklere sığındım. Her üzgün olduğumda, her mutlu olduğumda tüm duygularımdan sonra her zaman yemeklere sığındım. Ve ben şimdi yemeklere değil de sana sığınmak istiyorum. Hayatımın geriye kalan güzel bir boşluğunu sen doldurur musun? Her şeyimi seninle paylaşmama izin verir misin?"
"Her şeyini her an dinlemeye hazırım. Hayatımızın geri kalanındaki tüm boşluklarını benimle doldurmana izin veririm."J-hope
"Güzelim, Birtanem hatta sana Umudum bile demek istiyorum. Ömrümün geri kalanını seninle geçirmek istiyorum, seninle ağlamak, seninle gülmek, seninle çılgınlar gibi eğlenmek istiyorum yeri geldiğinde de sadece seninle birlikte oturup gökyüzünü seyretmek istiyorum. Seni seviyorum hoşlanmak değil bu sevmek, aşk değil aşk geçer, sevgi bu en derin duygu tükenmeyen tükenmeyecek olan. Aşığım her zerrene, gel gir hayatıma."
"Ben her zaman seninle olacağıma söz veriyorum ve hayatına girmek istiyorum."Namjoon
"Ben hayatım boyunca kimseye aşık olmadım. Önce her zaman iş dedim hayallerim dedim ve şimdi hepsine sahibim. Ve sonra sen çıktın karşıma ve aklımı aldın, ben kimseye aşık olmam derken sen bir anda beni kendine aşık ettin. Okyanuslarda kayboluyorum, boğuluyorum sana baktığımda ve biliyorum ki kurtarıcım sensin. Can simidim, kurtarıcım olur musun?"
"Senin hayatın boyunca her anında kurtarıcın olmaya hazırım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS REACTIONS
Fanfiction🥇 mutsuzluk 🥇 armys 🥇 btsreaction 🥇 btsreactions 🥇 kırıklık 🥇armys 🥇kurtarma 🥇 tepkiler 🥇btstepki 🥇 kimseokjin 🥇 kimnamjoon 🥇 kimseokjin 🥇 jungkoseok 🥇 #rm çok önceden yazdığım bir kitap ve fazlasıyla cringe 2024'te düzenlenerek tüm b...