160
İlişkiniz halkında gelen netizen yorumları.
"Ünlü grup BTS'den X şirketi HYBE X'in karşı gruptan Y/N ile 3 haftadır sevgili olduğunu açıkladı"
Jungkook
[+347 -32] İkisini çok yakıştırıyordum ve gerçekten çok yakışıyorlar! Umarım ömür boyu mutlu olurlar ^^[+234 -40] Dalga mı geçiyorsun HYBE? O kız Jungkook'un yanında çöp gibi?
Yoongi
[+478 -23] İkisi hem çok uyumlu hemde çok özeller! Kıskananlar lütfen evine oturup ağlasın ve yorum yapmasın.[+145 -23] İkisini sokakta görüp fotoğrafını çekmiştim ve sadece o kızı rezil edecektim! Ne sevgilisi be? Bu haber yanlış inanmayın Yoongi bana aşık.
Taehyung
[+345 -14] Rezilsiniz! 21 gündür bizi ayakta uyutuyorsunuz! Asla desteklemem![+176 -45] Önemli olan onların mutluluğu ve hayatı. Bana söz haklı düşmez ama çok yakışıyorlar Umarım evlenirler <3
Jimin
[+458 -3] NE! Benim shipim ** real olmalıydı! Jimin ve bu aptal kız mı?[+257 -45] Jimin'in Koreli olmayan biriyle sevgili olacağını düşünmezdim. Umarım Jimin mutlu olur ve kız onu üzmez.
Jin
[+567 -56] Kötü yorumlara aldırış etmeyin diyeceğim ama aranızda 8 yaş var! 8! Jin kendine layık birini bul lütfen.[+257 -67] Ben kız tarafındayım Jin üzgünüm, bir an önce bana torun verin!
J-hope
[+897 -1] Bu kızın yerinde olmak isterdim! Hope'un elinden tutuyor ve onu öpüyor![+23 -67] Yalnız kız çok güzel ama kıskanmadım ben ondan daha güzelim! Hope gel ve beni al!
Namjoon
[+478 -80] Namjoon saçmalama ve o kızı bırak! Kariyerine odaklan ve daha iyi olması için çabala! Hem bir sürü güzel kız varken neden Y/N?[+986 -86] Aslında sevgili olduğunuzu hissediyordum ama konduramıyordum. Namjoon'u nasıl etkiledi Bilmiyorum ama antilerden uzak mutlu bir hayat sürün.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS REACTIONS
Fanfiction🥇 mutsuzluk 🥇 armys 🥇 btsreaction 🥇 btsreactions 🥇 kırıklık 🥇armys 🥇kurtarma 🥇 tepkiler 🥇btstepki 🥇 kimseokjin 🥇 kimnamjoon 🥇 kimseokjin 🥇 jungkoseok 🥇 #rm çok önceden yazdığım bir kitap ve fazlasıyla cringe 2024'te düzenlenerek tüm b...