162

1.6K 33 2
                                    

162

Ya istekler bende hep silinmiş bende hatırlamıyorum eğer istek istediyseniz tekrar mesaj ile bana ulaşabilirsiniz üzgünüm.

"Kızınız idol olmak ister"

BU KİTABIMIN 2. ÇIKTI! Profilimden bulabilirsiniz.

Ya arkadaşlar yorum kısmı çok komik duruyor ya valla bi yorum atmak zor olmamalı

Jungkook
Kendisi çok zor dönemlerden geçtiği için kesin bir dille reddeder. "Bunu aklından hemen çıkar çünkü asla olmayacak."

Yoongi
Çok ama çok zor zamanlardan geçse de güzel yanları da vardı. Ancak kızının aynı acıları ve daha fazlasını çekmesini istemedi, onu nazikçe uyarırdı. "Bu senin hayalin elbette ama bu senin kaldırabileceğin bir yük değil."

Taehyung
Her ne kadar olayı şakaya vursa da kızının ciddi olduğunu anlayınca ciddileşirdi. "Ben senin babansam sana doğruyu, yanlışı göstermek zorundayım. Ben senin o şirketlerde sürünmene ve acı çekmene izin vermem."

Jimin
Kızına engel olmak istemese de bu durum çok farklıydı. İdol olmak çok farklı bir dünyaydı ve o kızının bu dünyaya dahil olmasını istemiyordu. "Sen bunu kaldırabilirsin ama ben senin gözümün önünde erimeni izleyemem."

Jin
O en büyük idol zorluğunu yaşamış kişilerden olduğu için kızını karşısına alıp konuşurdu.
"İdol olmak düşüncesini ilk benden örnek alarak hayalini başlattığım için üzgünüm. Ben senin daha farklı bir meslekle işini yapma taraftarındayım, eğer çok ama çok istiyorsan da her zaman yanındayım."

J-hope
Yeri geldi üzüldü, yeri geldi sevindi. O idol hayatında her şeyi yaşadı, olaylara kendi üzerinde örnek vererek canından çok sevdiği kızıyla konuştu. "Bir gün gerçekten çok zorlandığımda yanımda sadece annen vardı, o gün birbirimize ileride çocuğumuz olursa idol olmasına engel olacağımıza dair söz verdik. Şimdi bana bunu söylemen ile ne diyebileceğimi bilmiyorum ancak çok yıpranır ve üzülürsün."

Namjoon
"Elbette bu senin hayatın ve senin seçimlerin olacak. Eğer benden bir izin istiyorsan sana bu izni veremem küçük kızım. Daha çok küçüksün ve ben senin yaşındayken bu işe adım attım. Çoğu kez vazgeçmek istedim ama çabaladım ve beni seven bir sürü insan var. Ben idol olacağım dediysen her zaman yanındayım ama bu işi yapmana karşı olduğumu bil."

BTS REACTIONSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin