85

1.9K 50 10
                                    

85

İSTEK
Biasımız bize üyelerle birlikte aldatma şakası yapıyor.

Jungkook
"Hazır mısın? Geliyor !" Dedi sessizce Tae jungkook'a
" Çocuklar hoşgeldiniz." Dedin elindeki poşetleri yere bırakırken.
"Hoşbulduk yenge." Dedi jimin gülümseyerek.
"Jungkook nerede ?" Dedin etrafına bakınırken.
"O yukarıda." Dedi Tae ve ardından Jin'in koluna vurmasıyla şüphelendin. Hemen yukarı doğru çıktın ardından yenge diye bağıran üyelere aldırış etmeyerek bir şeyler dönüyordu.
Tüm odalara baktın ve en sonunda yatak odanızın kapısını açtığın an şok oldun. Jungkook yanında siyah saçlı bir kızla yatağınızda yatıyordu.
"JUNGKOOK! O kim siz ne halt ediyorsunuz burada !" Dedin bağırarak.
"Bir şey yok sevgilim sen git geliyoruz." Dedi sevgilin sana. Sen hemen yanlarına gidip kızın saçını tuttun ve eline peruk geldi ve o kız sandığın da suga'ydı.
"ŞAKALANDIN!" Diye bağırdı tüm üyeler.

Yoongi
"Sizin aklınıza uydum ama içim hiç rahat değil." Dedi Yoongi üyelere sızlanarak.
"Şş sus geliyor bak!" Diye kızdı hope.
"Acıktınız değil mi? Ben size yemek yapayım." Dedin odandan salona inerek.
"Çok acıktık yenge." Dedi Jin. Ardından Namjoon onun koluna vurdu.
"Yok yenge sen işini hallet sonra yemek yaparsın." Dedi düşünceli Namjoon.
"İşim yok Joon merak etme. Yoongi nerede?"
"O yatak odasında işleri varmış da!" Dedi bir anda Jungkook.
"Ne işi?"
"Boşver yenge! Bir de bir kız geldi sarı saçlı güzel mavi gözlü !" Dedi Jungkook seni daha da meraklandıracak bir şekilde. Ardından işini bırakıp yukarı yatak odanıza çıktın ve tabi ki beklediğin görüntü Sevgilin ile bir kızın yatakta olması değildi.
"S-Sevgilim" dedi oyununa devam eden Yoongi.
"Ne sevgilisi be? Bu ne hal! İğrençsiniz hepiniz!" Dedin göz yaşlarını tutamayarak.
"Ben senin bu kadar üzüleceğini bilmiyordum ki güzelim şaka bak şaka?"
"Şakana başlatma şimdi!" Dedin ve Yoongi'nin yanına gidip Tokat yapıştırıp yanındaki kızın da saçlarını yolup evden çıktın. Bazı şakalar mutlu sonla sonuçlanmaz.

Taehyung
"Sevgilim ben geldim." Dedin işten yorgun bir şekilde evine gelirken gece saat üç'te.
"Yenge. Biz de buradayız!" Dedi selam verirken jimin.
"Hoşgeldiniz çocuklar. Ama gece oldu ne yapıyorsunuz?" Dedin merakla gözlerin sevgilini arıyordu.
"Tae bizi çağırdı da bir işi varmış seni yalnız bırakmamamız için." Dedi jimin.
"Ne işiymiş o? Gecenin Bilmem kaçında?"
"Bilmiyoruz ki o şimdi yukarıda istersen git bi bak. Biz bakmadık." Dedi Namjoon sendeki ateşi körükleyerek.
Sözden sonra yukarı çıktın ve yerde çanta gördün, kadın çantasıydı. (O kadar da ileriye gidemem arkadaşlar siz çanta diye bilin)
"TAEHYUNG? Neredesin ! Bak burada bir çanta var ve bu benim değil!" Dedin bağırarak.
Sevgilin odanızdan yarı çıplak çıkması ile yanına gittin ve kapıyı açtın içeride bir kız vardı.
"Güzelim hoşgeldin?" Dedi kızı saklamaya çalışırken.
Elindeki çantayı yere attın.
"Bir daha şakanızı iyi hesaplayın. Bu kız senin kuzenin bunu bilmediğimi mi düşünüyordun?" Dedin ve onu bırakarak aşağı indin. Tae ve tüm üyelerin şaşkınlıkla ağızları açık kalmıştı. (Valla bizimde)

Jimin
"Yenge, buyur kahveni iç." Dedi sana yaptığı kahvesini ikram ederken Jin.
"Sağol Jin." Dedin ve gülümseyerek kahveyi elinden aldın. Üyelerle birlikte bahçede oturuyordunuz ve sevgilinin dışarıdan gelmesini bekliyordun. Yukarıdan sevgilinin "sus" diye bağırmasını duydun.
"O Jimin'in sesi miydi? O dışarıda değil miydi bana yalan mı söylediniz?"
"Yok yenge biz hiçbir şey duymadık." Dedi yalan söyleyerek Tae.
"Ben yukarı çıkıp bir bakayım." Dedin ve kahveni masaya koyduktan sonra yukarı çıktın.
"SUSSANA ŞİMDİ SEVGİLİM GELİR SUS!" Diye bağırmasını duydun sevgilinin yatak odanızda.
Kapıyı hızla açtığında ayakta dikilmiş sevgilini ve yatakta üzerine yorganı çekmiş kızgınlıkla bakan bir kız gördün.
"Bu ne demek oluyor ? Sen dışarıda değil miydin! Onu geçtim bu kız kim!" Dedin sinirle.
"Sevgilim bak sakin ol bir şey yok. Göründüğü gibi bir şey değil."
"Aldatmışsın lan beni neyi göründüğü gibi değil!" Dedin. Artık sinirden ağlamaya başlamıştın.
"Sevgilim o kız değil. Erkek sadece peruk taktık ve ben seni asla aldatmam. Bu sadece bir şakaydı?"

Jin
"Tae bırak bakayım bak ne haltlar karıştırıyor yukarıda ?" Dedin öfkeyle seni tutan Tae'ye
"Yenge lütfen bir sakin dur bak belki güzel bir şey yapıyordur?" Dedi seni tutan Tae.
"Eğer bırakmazsan çığlık atarım!" Dedin gözlerine keskin bir şekilde bakarken.
"Sinemayı bırakın buraya gelin vallahi film tadında!" Dedi önündeki cipsi yiyen jimin.
"Başlatma filmine! Tae bırak bak gerçekten bağırırım!" En sonunda elinden kaçmayı başardın. Yukarı çıkıp odanıza gidip kapıyı açtın.
"Sevgilim? Ne işin var burada ?"
"Jin ne yapıyorsun sen ya? Bana baksana sen ne haltlar karıştırıyorsun sen! O-o kız mı?"
"Yok. O kız değil yani kız ama kız değil."
"Ne saçmalıyorsun? Beni aldatmışsın gelmiş burada ne yapıyorsun sen !"
"Güzelim. Bu bir şakaydı ve senin sakinliğine adeta hayran kaldım."
"Çünkü beni aldatmayacağını biliyorum seni aptal."

J-hope
"Kamerayı açtım. Tamı tamına 15 kamera kayıtta! Hope iyi oyna yoksa tüm emeklerimiz boşuna gider!" Dedi Jungkook. Sana aldatma şakası yapacaklardı ve bunun için çok uğraşmışlardı.
"Ama Umudum üzülürse? Yani çok üzülür ! Hadi vazgeçelim bitsin!"
"Saçmalama hyung! Lütfen ya baksana bir sürü hazırlık heba mı olsun? Hem söyleyeceğiz şaka olduğunu." Dedi sarı perukla hope ile yatakta yan yana duran Tae.
"Kkk! Sen ne oldun öyle! Tamam yapıyoruz."
"Yengem geliyor hadi başlayın!" Dedi kapıdan bakan jimin.
"OHA! HYUNG SEN YENGEMİ Mİ ALDATTIN! İNANMIYORUM!" Dedi bağırarak Joon.
"Ne aldatması?" Diyerek içeri girdin ve elindeki çanta yere düştü. Hemen gidip kızın saçlarına yapıştın.
"Y-yenge! Canım acıdı of! Ne yapıyorsun!" Dedi kafasını okşarken Tae.
"Tae?"
"Biz sana şaka yapmak istedik! Ama yapamadık ve bu daha iyi oldu ben sana kıyamam ki." Dedi Hope.

Namjoon
"Tamam! Hyung sen şimdi yatakta uzan sen de yanına uzan." Dedi Hope joon'a ve kıza.
"Hyung sen aşkım anlasana ondan ayrılacağım filan de bak çok iyi olacak! Marifetlerini göster!"
"şş geliyor" Dedi Suga.
Tüm üyeler dışarı çıktı ve sen odanıza girdin ve onları görmeden arkan dönük bir şekilde ceketini çıkarıp sandalyeye koydun.
"Aşkım anla ondan ayrılacağım biraz daha sabret!" Dedi Sevgilin senden için.
"Joon?"
"Hayatım?" Dedi şaşkınlıkla.
"S-siz ne yapıyorsunuz ?" Dedin şaşkınlıkla ve öfkeyle.
"Hiç bir şey Sevgilim hadi sen çık ben geliyorum."
"Nereye gideyim be! Beni aldatmışsın bana dışarı çık mı diyorsun ?"
"Güzelim hepsi bir şakaydı."



Benim hakkımda merak ettiğiniz, hikayemde hakkında merak ettiğiniz bir şeyler olursa yoruma yazabilirsiniz ya da mesaj olarak atarsanız yanıtlarım ♥︎

Sizi çok ama çok seviyorum ❤️

BTS REACTIONSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin