118

1.8K 60 9
                                    

118

Hamilesin.

Jungkook
"Sevgilim gelir misin?" Hazırlanmıştın ancak ayakkabını giyemiyordun. Özel bir iş yemeğine gidiyordunuz.
"Geldim güzelim. Sorun ne?" Yanına gelerek sana bakmaya başladı. Gözlerinle ayaklarını işaret ettin.
"Eğilip giyemiyorum yardım eder misin?"
"Tabiki de güzelim sen bana bırak."

Yoongi
Elindeki pizza diliminden kocaman bir dilim aldın ve iyice sevgiline yaslandın. Televizyonda gördüğün kakaolu dondurma ile gözlerin oraya daldı.
"Canın dondurma mı istedi?" Sevgilin sana gülümseyerek bakıyordu.
Karnını tutarak elindeki pizza dilimini masadaki tabağa koydun ve sevgiline baktın.
"Hemde çoook! Kakaolu dondurma. O kadar çok istedi ki!"
"Tamam Sevgilim siz burada bekleyin ben hemen alıp geliyorum."

Taehyung
"Tamam birtanem elini bana ver ve dikkatle arabadan in." Seyahat etmeyi çok seviyordunuz ve senin hamile olman buna engel değildi.
"Elimi sıkıca tut ben yavaşça ineceğim." Bebeğin için endişeliydin bu yüzden sevgilini uyarıyordun. Dikkatlice arabadan indiğinde için rahatlamıştı.

Jimin
"Canım bir sorun mu var?" Ailenle birlikte toplanmış yemek yemeğe lokantaya gelmiştiniz ancak senin miden bulanıyordu.
"Biraz midem bulanıyor. Ve başım çok ama çok ağrıyor." Hamilelikte bunlar normaldi ancak bu senin ilk hamileliğindi.
"Tamam sevgilim bir sorun yok. Ben arabayı ayarlayıp senin yanına geleceğim ve sonra buradan gideceğiz."

Jin
Filminizi izlemiştiniz ve gece saat 2'i geçerken yatmıştınız. Sevgilin mışıl mışıl uyurken sen sürekli yatakta dönüyordun.
"Hmm. Sevgilim uyuyamıyor musun?" Sevgilin senin dönmenden dolayı uyanmış sana soru sormuştu.
"Evet. Bebeğimiz karnımda dönüyor ve ben rahat edemiyorum." Sevgilin kalkmış ve seni de doğrultmuştu.
"Pekala şimdi seni rahat ettirmek için ne yapacağımızı konuşalım."

J-hope
"Yine tekme attı!" Heyecanla mutfaktaki sevgiline bağırdın. Bu bebeğinizin ikinci tekme atışıydı.
"Andı ardına tekme atması normal midir?" Sevgilin hemen yanlış bir şeylerin olmasından korkmuştu.
"Elbette normaldir. Ben bunun üzerin bir sürü kitaplar okudum, videolar izledim. Endişelenme her şey yolunda."

Namjoon
"Sevgilim çatlaklarıma krem sürer misin?" Bebeğin büyüdükçe karnındaki çatlaklar da büyüyordu ve kendin krem süremiyordun.
"Kremi alıp geliyorum sevgilim." İki dakika sonra sevgilin elindeki kremle yanına geldi. Karnına güzelce kremi yedirmek için dikkatle sürüyordu.
"Oğlumuz gittikçe büyüyor." Karnına bakarak söyledin.
"Büyüyor ancak seni de çok yıpratıyor."
"O gelsin de gerisi önemli değil."

BTS REACTIONSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin