53
Birlikte sabahlarsınız
Diğer kitaplarıma bakmayı unutmayın ♡
Jungkook
"Sevgilim netflix'ten film açtım hadi gel. Çok güzel bir filme benziyor." Demiştin mısır cips ve pizza getirmekle meşgul olan sevgiline.
"Geldim güzelim." Demişti sevgilin kaseleri masaların üstüne koyarak, ardından da yanına oturdu.
"Bak yeni çıkmış film. Çok beğenilmiş iyi yapımcılar yapmış hem ben 3 tane film buldum Yani sabahlayacağımıza göre uzun bi süre olmalı."
"Evet uzun bir süre hadi başlayalım!"Taehyung
Başlıyoruz 1 2 3 !
"Herkese merhabalar arkadaşlar!" Aynanda söylemeniz üzerine sevgilin sustu ve sen devam ettin. "Kanalıma ve videoma hoşgeldiniz bugün sevgilim Taehyung ile sabahlama rutini çekiyoruz haydi başlayalım!" Senin fikrin üzerine YouTube kanalına içerik çekiyordunuz daha doğrusu bu birlikte olan 4. Videonuzdu ve bu videonun konusu "sabahlamak".
"Burada bir sürü yiyeceklerimiz var hepsini depolamıştık bir anda yiyebilmek için. Burada televizyon ve masaüstü bilgisayar var telefonlarımız var yan tarafta şişme balonlarımız bile var! Eğer üşümezsek havuza bile girebiliriz!"Yoongi
"Her şey hazır mi güzelim?"
"Hazır sevgilim birazdan yağmur yağacak hadi gel." Sevgilin yavaşça yanına geldi ve oturdu saat gecenin üçüydü ve siz sabahlamak istemiştiniz. Laptop'larınızı elinize aldınız ve sırtınızı yasladınız salıncağınıza ve wattpad uygulamasını açarak ortak hesaptan hikayenizi yazmaya başladınız.
O başlamıştı ve sen devam ettirmiştin arada da cool lime'ınızı içiyordunuz.
En büyük hobiniz geceleri yağmur eşliğinde ortak bir şekilde hikayenizi yazmanızdı.Jimin
"Kitaplarımızı getirdim ikişer tane." Dedin sevgilinin yanına otururken.
"Tamamdır sevgilim ben şu kitabı okumak istiyorum." Diyerek kitabı eline aldı ve kapağını açtı sende kitabı eline aldın ve başını sevgiline yaslayarak kitabını okumaya başladın.
"Hadi kitabımızdan en sevdiğimiz bir kısmı okuyalım! Daha eğlenecek olur!" Diye fikir attın kitap okumaktan sıkıldığın için.
"Aşk, bir suç karşısında geri adım attıkça, bize sınırları varmış gibi görünür, oysa aşk sınırsız olmalıdır" okumuştun kitabındaki en sevdiğin küçük bir alıntıyı.
"Aşk kör edici bir duyguydu. Öyle bir sarhoşluk içine giriyordu ki insan gözlerinin içinde ki gerçeği göremiyordu çoğu zaman."
Birbirinize alıntıları okuyarak devam ettiniz.Jin
Kar yapıyordu lapa lapa. Siz de şöminenizin yanındaki iki kişilik koltukta oturmuş dışarıyı seyrediyordunuz. Zamanın nasıl geçtiğini anlamamıştınız çünkü saat gece'nin ikisiydi.
"Sana aşık olduğumdan beri bütün şiirlerde sen varsın, bütün filmlerde sen varsın, bütün romanlarda sen varsın. Sanki dünyadaki bütün sözcükler senin için yazılmış, senin için söylenmiş.Seni çok seviyorum" demişti televizyondaki izlediğiniz dizideki adam kadına ve kadın da adama karşılık vermişti.
"Sen benim bu hayattaki en değerli varlığımsın, sevmekten asla yorulmayacağım kişisin. En derin en eşsiz duygularımın sahibisin. Ellerimi hiç bırakma, gözlerini hiç ayırma benden sensiz bir yaşam düşleyemiyorum.Seni çok değil, her zaman seveceğim."
Siz vaktinizi film izlemekten yana kullanmıştınız.J-hope
Yılbaşıydı. Çam ağacınızı'da süslemiştiniz yeni yıla da girmiştiniz ama uykunuz olmadığı için de sabahlamak istemiştiniz.
Dolu yağıyordu karla karışık ve siz de dışarıyı izliyordunuz her yerde renkli ışıklar vardı hem evinizde hem de dışarıda.
Ve de siz dışarıyı izlerken bir yandan da turta yapıyordunuz sevgilinle.
"Sevgilim un öyle konur mu içine ?"
"Nereden bileyim Umudum ben? Sen yap ben yapmayacağım." Demişti sevgiliniz.
"Öyle yağma yok. Birlikte başladık birlikte bitireceğiz bak bu kadar un'a iki yumurta sarısı diyor koy içine."
Renkli turtalarınızı yapıp dışarıyı izleyerek yemiştiniz.Namjoon
"Oğlum gel buraya." Uyumamak için kaçan oğlunuzun peşinden koşturuyordunuz.
"Tamam çık ortaya! Sadece bugün sabahlayacaksın bak sonra uyuyacaksın çünkü yarın okulun yok." Sözlerinizin ardından oğlunuz ortaya çıkmıştı.
"Baba öyle olmaz ama! Sen bizim adamımıza sıkıyorsun!" Demişti oğlunuz babasına ikisi kendine futbol'a vermiş oynuyorlardı ama joon pek bilmediği için oğlunuz ona kızıyordu.
"Şş babaya kızmak yok alı bakalım." Diyerek elindeki Abur cuburları masaya koydun. (Hayalimdeki annelik çocuğumla abur cubur partileri yapmak :d)
"Ooo anne yaşadık!"Merhabalar ♥︎
Diğer kitaplarıma bakmayı unutmayın♡
Umarım beğenmişsinizdir ⚡️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS REACTIONS
Fanfiction🥇 mutsuzluk 🥇 armys 🥇 btsreaction 🥇 btsreactions 🥇 kırıklık 🥇armys 🥇kurtarma 🥇 tepkiler 🥇btstepki 🥇 kimseokjin 🥇 kimnamjoon 🥇 kimseokjin 🥇 jungkoseok 🥇 #rm çok önceden yazdığım bir kitap ve fazlasıyla cringe 2024'te düzenlenerek tüm b...