42

2.4K 53 18
                                    

42

Veee az önce sizin için önerilenlerde kendi kitabını gördüğmm 3. Kez 🖤

{Sizi sıkmak istemem ama, vote atmıyorsunuz yha ilk başlarda okunma Benim için çok önemliydi hala da öyle, ama insan da biraz emeğinin karşılığını istiyor. Yorum hiç yok ama olsun. Neyse siz nasıl isterseniz ❤️}

Gece birlikte gökyüzünü seyredersiniz

Jeon Jeongguk.
"Bazen sensizliği düşünüyorum sensizlik kadar zor bir şey yok biliyor musun. Benden bi kilometre bile uzağa gittiğin zaman sana bir şey olacak diye aklım çıkıyor çok korkuyorum dünyanın sonu gelmiş gibi hissediyorum. Ölüm gibi hissediyorum ama kimse ölmüyor.
Biliyor musun burası benim içimin huzur dolduğu yer ve Yanımda seninle birlikte tabi."
Jk:Güzelim
Dedi yorgun ama bir o kadarda etkileyici erkekliğini ortaya koyan sesiyle.
Jk:Biz hiç ayrılmayacağız hemde hiç birbirimizi bırakmayacağız ben seni asla bırakmayacağım senden asla gitmeyeceğim çünkü biliyorun defalarca ayrı kalmaya çalıştık ama beceremedik olmadı.
Biz birbirimizin kaderiyiz ve birbirimize aitiz.
Genellikle gece buraya gelir çimlere uzanır ve birbirimize içimizi dökerdik. Ve rahatlardık veya uzun süredir anlatmak isteyip anlatamadığımız şeyleri birbirimizle paylaşırdık.

Min Swag.
"Sevgilim burada seninle olmaktan huzur ve zevk duyuyorum. Birlikteyiz senin yanından ayrılmak istemiyorum benden hiç gitme olur mu, yoksa y-yoksa ben ne yaparım sensizlik. Acı kötü tarif edemeyeceğim kadar kötü bir duygu.
Boşver güzel şeylerden bahsedelim, teyzemin kızı oldu ismi soo bin gördün mi bilmiyorum? Ama boşver oğlumuzdan bahsedeyim isminin yoongi olmasına karar vermiştik. Hatırlıyor musun? Yağmurlu bir günde sana çocuğumuzun olacağını söylediğimde sevinçten delirmiştin.
İsmi Min Yoongi senin gibi o 7 aylık bir bebek daha doğmadı ama doğunca ona senin eksikliğini hissetmeyeceğim merak etme sevgilim."
Kelimelerimi sarf ettim duyduğunu bilemeden her gün gibi.
Ve ardından mezarına daha sıkı sarıldım.

Kim TaeTae.
Bazı şeyleri düşünmemiştik,veya düşünmek istememiştik.
Yorduyduk belki de düşünseydik,üzülürdük,kalbimiz kırılırdı,ağlardık belki de.
Bir şey düşünmek demek aslında çok şey ifade ediyor tek halli düşünmemeliyiz mesela olumlu da düşünmemeliyiz tek olumsuz da.
Çok yönlü çok fonksiyonlu düşünmeliyiz ki diğer seçenekleri görüp yanlış yapmayalım.
Bizim gibi...
"iki yıl öncesini hatırlıyorum da taehyung-
KT:Sevgilim hatırlama o zamanları lütfen
"Olsun. Belki unutmuşumdur en küçük anını unutmak istemiyorum senin için her şeyi yapabilirdim. Hemde her şeyi bu yüzden beni terk ettiğin zaman canıma kıymak istedim kıydım da ama ölmedim.
Senin için canıma koydum hemde bunun çok günah olduğunu bile bile gözümü o kadar aşk bürümüştü ki. Ama şimdi bunların önemi yok. Bir hayalim var şimdi için biliyor musun"
KT:Bilmiyorum sevgilim ne yapmak istersin?
"Sadece şu sandalyeye uzanmak istiyorum sonra da göğsüne uzanıp gökyüzünü izlemeyi"

Park Chim.
Bazen seni unutmuşken birden hatırlarım
Bazen kafamda seninle beni savaştırırım.
"Yağmuruma şemsiye tutuyorsun gibi hissederdim birlikte olduğumuz zamanlar.
O zamanlar çok üzülmüştüm jimin.
Ama şimdi yanımdasın hiçbirinin bir önemi yok."
Jm:Ama bunların önemi yok. Artık beraberiz tekrardan birlikteyiz sevgilim.
"Onunla da böyle uzanıp gece gökyüzünü izlediniz mi jimin?"
Jm:Sevgilim lütfen
"Lütfen yok jimin. Beni bıraktın ben her şeyimden vazgeçtim senin için ailemden bile. Çok iyi gidiyordu ilişkimiz, diğerleri bize özenirlerdi. Ama sonradan sen beni aldattın başka bir kızla. Aldatmak bir erkeğin yapabileceği en düşük hareket,Ve sen bunu yaptın.
Ve ben sana deli gibi aşık olduğum için iki peşimden koşmana seni affettim. Doğru mu yaptım acaba? Diye çok düşündüm ve araştırdım beni tekrar aldattığını öğrendim.
Ve artık ne biliyor musun teksin. Ya da beni aldattığın diğer kızlarla gelirsin buraya."

Seok Jinie.
Jn:Oğlum anneni üzme.
"Ama babaa"
"Tamam oğlum hadi git oyna biz buradayız uzaklaşma."
"Tamam annee"
Jn:Baş başa kaldık.
"Evet öyle oldu."
Jn:Biliyor musun sanki gökyüzü senin gözlerinde. Senin gözlerine baktığımda şimdiki gibi huzur doluyorum bazen benden gidersin diye, ama sormadan gitmeyeceğini hatırlayıp mutlu oluyorum. İlk tanıştığımız günde buraya gelmiştik. Hatırlar mısın?
"Hiç unutur muyum. Ailelerimiz sevgili olmamıza izin vermemişlerdi biz de burayı tesadüfen bulmuştuk. O zaman da stres ve heyecan doluydu içimizde. Ama şimdi oğlumuz sen varsın biz varız. Huzurluyuz mutluyuz.
Jn:Seni seviyorum.
"Seni seviyorum." (Tıkanmış gibi hissediyorum umarım saçmalamamışımdır."

Umudum Hope.
Evimizin balkonunun yukarısının açık olması bizim ger gece gökyüzünü seyretmemiz için iyi bir fırsattı.
İkimizde işlerimizde yorgun düşüyorduk ve her gece her gün buraya gelir gökyüzünü seyrederdik. Sohbet ederdik,sıkıntılarımız varsa söylerdik,isteklerimiz varsa söylerdik.
Her şeyimizi resmen burada konuşurduk.
Ellerim ellerinin arasında başım göğsünde kokusuyla huzur buluyordum.
"Manzara çok güzel değil mi. Eşsiz ve benzersiz."
Jh:Evet çok güzel,Ama ben sende kayboldum.
Gözlerimi yukarıdan kaldırıp hope'a bakmıştım ki bana baktığını anladım.
Birbirimizi çok seviyorduk.

Joon'umuz.
"Sen yokken Benim hayatın yokmuş aslında biliyor musun. Çok boştu sadeydi hayatım, ama sen bana nasıl yaşanır onu öğrettin."
Kelimelerini sevgilinin kolunda yatarken söylemiştin ve kanepenizde uzanarak gökyüzünü seyrederken. (yani şöyle namjoon yere uzanmış kolunu dümdüz yere sermiş biricik kızımız da koluna yatmış^^ bende babamın koluna yatarım da*."
Nj:Aslında birbirimize öğrettik bence nasıl yaşanır çünkü aynı şekilde sen yokken ben de senin gibiydim. Biz her şeyi birbirimizden öğrendik.
"Ne okumuştum biliyor musun, gökyüzü aslında hiç tamamlanmazmış, tüm yıldızlar bir arada olmazmış. Sadece biz öyle görürmüşüz"
Nj:Ama benim yıldızım hem Yanımda ve hep parlıyor
Demişti size bakarak.
"Sen yanımdayken hep parlıyorum."

BTS REACTIONSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin