89

1.8K 29 7
                                    

89

İSTEK
Biz rütbeli askeriz.

Teğmen olarak ele aldım.

Jungkook
"Komutanım Güney Koreli bts grubu Antalya'ya gelmişler ve turizm teğmeni olarak siz görevlendirildiniz."
"Tamam. Hemen hazırlanın çıkıyoruz."
Şimdi ise dünyaca ünlü bts grubunu korumak ilke görevlendirilmiştim ve de onları gezdirmek. 6 ay boyunca teğmen olarak Güney Kore'de görev aldığım için bts grubunu da çok iyi biliyordum koreceyi de.
"Komutanım içlerinden birisi Korece biliyormuş sadece İngilizce bilmiyor taktir ederseniz Türkçe zaten bilmiyor. İçlerinden tek İngilizce bilen kişi lavaboya gitti. Siz konuşabilir misiniz? Sizde başka Korece bilen yok." Sadece Korece bilen çocuğun yanına götürdü beni ve bende tam karşısında durdum.
"Komutanım acaba bana buraları gezdirme şansınız var mı? Belki birbirimizle de tanışırız?"

Yoongi
"Helikopterle mi geliyorlar ?" Diye sordum.
"Evet komutanım." Diye cevap verdi.
"Niye uçak tercih etmemişler ? Bir bilgin var mı?" Dedim gelmelerini beklerken.
"Uçak ile gelirlerse fark edileceklerini dile getirdiler Efendim. Bizim onlara gönderdiğimiz bir uçak vardı 1 ay önce onunla geleceklermiş."
"Ama o savaş helikopteri?" Dedim şaşkınca.
"Buyurun efendim. Güzel ülkemize hoşgeldiniz." Dedi görevli. Daha doğrusu tur görevlisi. "Bu hanımefendi de teğmenimiz. Sizi koruyacak olan." Dedi beni işaret ederken.
Ardından gezme olayı başladı. Biz de onları koruyorduk ve yerleri de tur görevlisi anlatıyordu. Biri yanıma geldi ve önümde durdu biraz beni inceledi.
"Bir sorun mu var Yoongi bey?" Dedim tek kaşımı kaldırırken beni süzmesi hiç hoş değildi.
"Ben sizinle bir kahve içmek istiyorum teğmen hanım. Belki biraz da bana buraları anlatırsınız?"

Taehyung
"Acaba bu hanımefendi kim beyefendi?" Diye sordu içlerinden biri beni göstererek onları gezdirmek ile görevli olan Murat beye.
"O bizim çok değerli ve biricik teğmenimiz. Sizi korumak için ekibi ile birlikte görevlendirildi Tae bey." Diye açıklama yaptı. Bende kafamı başka göne çevirdim.
"Tae bey lütfen öne geçer misiniz? Arkamda olursanız sizi göremem." Dedim arkamda olan Tae'ye.
"Acaba zor olmuyor mu?" Dedi. Sohbet başlatmaya çalıştığı gayet belliydi.
"Olmuyor. Milletimi korumak onlara yardım etmek ve ülkemize gelenlere de aynımı yapmak benim için onurdur." Sözlerimden sonra şaşkınca bana baktı. Sanki nereden anladı sorumun bu olduğunu diye düşünürken.
"Teğmen hanım acaba bir istisna göstererek akşam bana bu işleri anlatır mısınız? Belki bana kendinizden de bahsedersiniz."

Jimin
"Efendim jimin bey bir şeyler anlatıyor ama hiçbirimizin korecesi yok. Diğer arkadaşları ayrı yerde o ayrı bir siz baksanız olur mu?"
"Olur. Siz burada bekleyip diğerlerine göz kulak olun." Hızlıca jimin'in yanına gittim ve karşısına oturdum.
"Teğmen hanım?" Dedi şaşkınca bana bakarak.
"Korece konuşuyormuşsunuz ve hiçbiri anlamamış. Şimdi bana ne olduğunu anlatırsanız size yardımcı olurum." Dedim ellerimiz masada birleştirirken.
"Aslında ben sizin buraya gelmenizi istiyordum. Yani yaptığın çok güzel bir iş ve çokta özel. Ben sadece sizinle konuşmak istedim."

Jin
"Tamam yüzbaşım siz nasıl emrederseniz."
"Ülkemize hoşgeldiniz. Sizi korumak ve yönlendirmek bana ait. Ben ne dersem onu yaparsanız ne siz ne de ben zorlanırım teşekkürler." Dedim ve arkamı dönüp yürümeye başladım bts grubu Türkiye'ye gelmişti ve çok ama çok korumaları olmasına rağmen yüzbaşım beni ve ekibimi de görevlendirmişti.
"Komutanım sabahtan beri acıktım diyen bir üye var. Yani yiyecekleri de bitmiş bir bakar mısınız?" Arkamı döndüm ve işaret ettiği kişinin yanına gidip durdum o da bana döndü.
"Jin bey bir sorununuz mu vardı?"
"Ben çok acıktım da teğmen hanım. Yani yemek yemek istiyorum ama diğer üyeler yemek yemek istemiyorlar. Diyorum ki sizinle bir yemek mi yesek?"

J-hope
"Kkk! Hyung teğmen hanım ile konuşmak mı istiyorsun? Yani sohbet etmek. Kkk hemde teğmen ile mi? Çok komiksin ! O seni kabul eder mi?" Diye gülüyordu jungkook bir beş dakikadır. Söz konusu ben olsam da hiçbir şey söylemedim ama biraz ileriye gidiyordu artık.
"Jungkook sus! Beni söylediğime pişman etme! Şimdi duyacak!" Dedi hope kızgın bir şekilde.
"Duydum. Artık daha fazla hakkımda konuşmak istemezsiniz diye umuyorum." Dedim ve arkamı dönüp gittim. Arkamdan biri gelip omzuma dokundu.
"Siz beni yanlış anladınız. Benim amacın sadece konuşmak. Yani eğer isterseniz bir sohbete hayır demem?"

Namjoon
"Evet burası da Kapadokya." Dedim gülümseyerek. Bts'i gezdirmek için ben görevlendirilmiştim.
"Peki burası ne zaman oluşmuş? Yani bu peri bacaları ne zamandan beri varlar?" Dedi Korecesini kullanan Namjoon.
"Yaklaşık 60 milyon yıl önce. Erciyes, Hasandağı ve Göllüdağ'ın püskürttüğü lav ve küllerin oluşturduğu yumuşak tabakaların milyonlarca yıl boyunca yağmur ve rüzgâr tarafından aşındırılmasıyla ortaya çıkan bölge." Dedim açıklama yaparak.
"Teğmen hanım. Rica etsem şu kafeye gitsek ve ben size bura hakkında daha fazla soru sorsam?"






*
Söyleyecek bir kaç şeyim var.
Başlarken ben nasıl yazacağım hiçbir bilgim yok dedin sonra araştırdım babama sordum babam her şeyi biliyor bu konular askeriye konuları hakkına. Sonra dedim ki ya çok mükemmel olacak bu bölüm ya da çok kötü. Ve bence çok mükemmel oldu beni tanıyanlar bilir bazı bölümlerime kötü demişliğimde vardır.
Umarım sizde beğenmişsinizdir. Yazarken biraz zorlandım itiraz yok. Ama başından kalktım ve size güzel bir bölüm çıkarttım.

Bu arada hatalarım varsa bu konu hakkında bilgisi olanlar yoruma yazın düzelteyim çünkü benim hiçbir bilgim yoktu. Ve hala çok yok sadece bu bölüm için araştırdım.

BTS REACTIONSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin