59
Üyeler farklı bir meslek gruplarında olsalardı?
!(Bazı olayları kafadan atıyorum Yani o şöyle mi olur bu böyle mi demeyin. Hepsini araştırıp yazıyorum ama bazı yerleri kendim uyduruyorum.)!
Jungkook 👨⚕️ (DOKTOR)
"Hemen sedyeye alın acil hasta ! Beyin kanaması geçirmiş durumu stabil!" Diyerek Bilgi verdi doktor jungkook hemşirelere.
"Başını çarpmış geçici hafıza kaybı olabilir." Dedi ve ameliyathaneye girdi hemşireler ile birlikte jungkook.
"Doktor bey abimin durumu nasıl?"
"Geçici hafıza kaybı olabilir bir iki hafta kadar. Ayrıca dikişleri gün aşırı bir şekilde yenilenmeli, korkmanızı gerektirecek bir şey yok bir saate kadar uyanır."Yoongi ✍️ (YAZAR)
"Ve şöyle dedi hard;Kalbi kırmaya tek bir söz yeter; ama kırılan kalbi tamir etmeye ne bir özür, ne de bir ömür yeter. (Charles Bukowski)"
"Efendim lütfen imzalar mısınız? Ve fotoğraf çekilebilir miyiz?" Yoongi gülümseyerek başını salladı çocuğa. Kitap fuarına gelmişti Seul kitap fuarına yılda bir kere düzenleniyordu ve yazarlar özenle seçiliyordu. Arada kitabına yeni cümleler eklerken okurunun gelmesi ile ona döndü Yoongi ve kitabını her zamanki gibi özenle ilk sayfasını açarak imzasını attı ve altına küçük notunu bıraktı "her daim bizimle ol" ve ardından küçük çocukla fotoğraf çekindi ve o da gitti. Ve her zamanki gibi bilgisayarına aklınki ve kalbindekileri aktarmaya yazmaya başladı.Taehyung 👨💻 (BİLGİSAYAR SİSTEMLERİ YÖNETİCİSİ)
"Efendim tüm bilgisayarlardaki Server Hosting (Sunucu Sağlayıcısı)'larını cihaza aktardık 100 bilgisayarın içindeki tüm sistemleri tek bir cihaz aldı."
"Tamam lee şimdi de aynısını Data Center (Veri Merkezi)'ine aktarıp bağlantı kuruyorsun."
"Emredersiniz efendim."
"Ve lee son bir şey. Linux Hosting (Linux Sağlayıcısı) açık kaynak oluşturuyorum herkes bilgisayarına baksın ve Back End (Arka Plan Görevlerini Gerçekleştiren Bilgisayar Programı/Arka Uç)'e basılı tutsunlar ki olup olmadığını anlayalım."Jimin 💪 (SPOR HOCASI)
"Efendim Abdominal'ın çeşitlerini yaptım
Abdüksiyon ve Addüksiyon Peki ya şimdi ne yapmalıyım?" Diyerek sordu özel eğitim verdiği adam. Jimin'de eğitim verdiği kişiler ile birlikte hareketleri yapıyordu.
"Evet bomg hyu şimdi de Bench Press yapıyoruz" ikisi de ayrı banklara gidip hareketleri yapmaya başladılar.
"Flexibility (esneklik) esnek olmak en temel kural bu yüzden hemen buna başla ben bize spor içeceğinden alıp geliyorum."Jin 👨🍳 (AŞÇI)
Kore'nin sayılı ve çok sevilen bir aşçısı Jin. Yemeklerini sevmeyen tek bir kişi bile bulamazsınız. Lokantasına özenle giriş yaptı ve mutfağa doğru yol aldı bugünkü menüyütekrar gözden geçirdi.
"Istakoz, et, naengmyun (soğuk erişte), tavuk yağlı yiyecek (tercihe göre)"
"Woah! Aşçı yardımcım gördün mü! Bugün yemeklerin hepsi benim sevdiğimden!"
"Efendim umarım geçen günkü gibi hepsini yemezsiniz,yoksa müşterilere yemek veremiyoruz."
"Şş! Aşçı yardımcım öyle söyleme o sadece bir kazaydı."
"Peki efendim. Ayrıca bugün siz ayrı bir şekilde yemek belirleyecekmişsiniz bir de istediğiniz içecekleri siz hatırlatmamı söylemiştiniz."
"Hah! Sen yaşa ! Ramen ve tabi ki de kimchi, ve yanına Kore usulü barbekü turistlere kendimizi daha iyi tanıtırız, yanına bir de rice cake ve mandu! içecek olarak da soju ve bira."J-hope 🎾 (TENİS OYUNCUSU)
"Servis yaptım yakala!" Dedi hope karşı taraftaki oyuncuya.
"Ralli yaptı book (karşı takımdaki oyuncunun adı) ve hope ona Servis İadesi ile karşılık verdi! Maç çok heyecanlı ilerliyor ! Book Yaklaşma Vuruşu ile hope'a karşılık verdi ama hope tuttu! Hope Tatlı Nokta'sını bulmaya çalışıyor ve top Book'da başarılı bir şekilde ! Ve book bir Hata yaptı ve sayı hope'un! Ve hope Yaklaşma Vuruşu ile bitirdi ve son! Duble Simit oldu ve kazanan J-Hope!"Namjoon 👨🏫 (ÖĞRETMEN)
"Kim öğretmenim şu sorunun cevabını bulamadım bana gösterebilir misiniz?" Demişti gözlüklü küt saçlı kız gözlüklü tatlı öğretmenine.
"Şu an dersteyiz arada gösterirsen sana yardımcı olurum soo." Diyerek karşılık verdi öğrencisine kibarca namjoon.
"Evet çocuklar x'e 2 dersek ve r ile y'nin çarpımı 8 ettiğine göre cevap sizce nedir? Bunun cevabını bana ödev olarak yarın vermenizi istediklerim Yani ödevleriniz bu son sorunuzdu çocuklar iyi tatiller."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS REACTIONS
Fanfiction🥇 mutsuzluk 🥇 armys 🥇 btsreaction 🥇 btsreactions 🥇 kırıklık 🥇armys 🥇kurtarma 🥇 tepkiler 🥇btstepki 🥇 kimseokjin 🥇 kimnamjoon 🥇 kimseokjin 🥇 jungkoseok 🥇 #rm çok önceden yazdığım bir kitap ve fazlasıyla cringe 2024'te düzenlenerek tüm b...