87
İSTEK
Biasımız ile sevgiliyiz. Biasımız acımasız bir mafya biz çok masum ve tatlı bir kızız Biasımız bize kıyamıyor. Biasımız bizim önümüzde birine işkence ediyor bizde dayanamayıp tatlı bir şekilde ağlıyoruz tepkisi.Jungkook
"Bana öyle bakma!" Dedi gözlerine bakarken.
"Nasıl bakmayayım?"
"Öyle. Tatlı, masum, ve tatlı bir kız gibi. Ayrıca ağlama lütfen dayanamıyorum."
"*hıçkırık* onu bırakıp yanıma gel lütfen." Dedin tatlı bir şekilde bakarken.
"Tamam baş belası git geliyorum." Dedi sana gülümseyerek.Yoongi
"Yoongi. *hıçkırık* lütfen yanıma gel adama bir şey yapma!" Dedin sevimli bir şekilde ağlarken sevgiline elini uzattın.
"Güzelim dışarı çık sen ben hemen geliyorum." Dedi sana dönüp gülümseyerek.
"L-lütfen yanıma gel." Dedin sessizce hıçkırarak.
"Tamam. Geliyorum Sevgilim tamam." Dedi ve yanına gelip seni sardı. Sende ona kollarını sardın sıkıca ve tatlı bir şekilde ağlamaya devam ettin.Taehyung
"Tae." Dedin ağladığın için tiz çıkan sesinle.
"Güzelim? Sen neden ağlıyorsun ? Bak içeri gir hemen ben halledip geliyorum."
"Yanıma gel. Lütfen ona dokunma. Ben korkuyorum lütfen yanıma gel." Hıçkırarak doğru düzgün kuramadığın cümle ile sevgilini gelmesi için ikna etmiştin.
"Tamam Sevgilim. Hiçbir şeyden korkmana gerek yok yanında ben varım. Seni her zaman seveceğim ve koruyacağım."Jimin
"Sevgilim neden ağlıyorsun? Etkilendin değil mi? Hadi sen git geliyorum" dedi ağladığını gören Sevgilin.
"Hayır! Ben tek gitmeyeceğim benimle gel!" Dedin tatlı bir şekilde ağlamaya kalkarak.
"Güzelim içeri git geliyorum dedim."
"Hayır dedim! Ya benimle gelirsin ya da benimle gelirsin!"
"Tamam baş belası tamam! Yürü!"Jin
"Dur! O adama hiçbir şey yapma lütfen." Dedi ağlamanı devam ettirirken.
"Güzelim git buradan ben halledip geliyorum." Dedi elindeki silahlı gizleyerek.
"Hayır! Lütfen yanıma gel l-lütfen." Dedin ağlarken. Ve Sevgilin de sana kıyamayıp yanına geldi.
"Korkma güzelim sana kimse zarar veremez. Eğer verebilecek biri olursa da sana zarar verebilecek kişileri yok ederim."J-hope
"Bak o adam suçlu ve kötü biri Sevgilim. O yüzden ona zarar vermezsem yine kötü şeyler yapmaya devam edecek!" Dedi seni ikna etmeye çalışırken.
"Hayır. Ne olursa olsun insan öldürmeni istemiyorum lütfen." Dedin hıçkırık ile karışık sesinle.
"Şimdi evimize gidiyoruz ve sen sakinleşiyorsun güzelim. Sonra da bu olayları konuşuruz. Hadi."Namjoon
"Bana öyle sevimli bir şekilde bakma. Bu yapmam gereken bir iş Sevgilim." Dedi. Ama sen hala sevimli bir şekilde bakmaya devam ediyordun.
"Korkuyorum diyorum! Bırak adamı gel *hıçkırık*." Dedin ağlarken.
"Tamam tamam. Ağlamayı bırak Sevgilim şimdi gidiyoruz bir daha bana öyle sevimli bakarsan istediğin her şeyi yapabilirim!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS REACTIONS
Fanfiction🥇 mutsuzluk 🥇 armys 🥇 btsreaction 🥇 btsreactions 🥇 kırıklık 🥇armys 🥇kurtarma 🥇 tepkiler 🥇btstepki 🥇 kimseokjin 🥇 kimnamjoon 🥇 kimseokjin 🥇 jungkoseok 🥇 #rm çok önceden yazdığım bir kitap ve fazlasıyla cringe 2024'te düzenlenerek tüm b...