113

1.7K 46 10
                                    

113

Tuzlu kahveyi içtikten sonra.

Tuzlu kahve olmazsa olmaz yoksa kızımızı vermem!

Jungkook
Tuzlu kahveyi içerken tadının kötü olduğunu belli etmemeye çalışsada başarılı olamazdı. Bunun bir gelenek olduğunu biliyordu ama yapmayacağını zannediyordu. Kahveyi içtikten sonra kahvenin yanındaki suyu eline alıp hemen içerdi.

Yoongi
Büyük bir cesaretle kahvenin içinde tuz olduğunu bile bile bir dikişte içerdi. Sana bakarken ağzını peçeteyle silip arkasına yaslanırdı. Herkes ona hayranlıkla bakarken onun sana olan sevgisinin aşamayacağı engel yoktu.

Taehyung
O daha önceden Türkiye'de böyle bir gelenekin olduğunu bilmeden kahveye tuz atıp içmişti ve şimdi zorlanmayacağını düşünüyordu. Kahveyi eline alıp küçük bir yudum aldığında onun önceden kendisine yapıp içine attığı tuzun sanki şu anki kahvede 10 katı vardı. Kahvenin hepsin 2. Dikişte bitirip lavaboya gidip ağzını yıkayıp su verirdi.

Jimin
Tuzlu kahveyi bir dikişte bitirirdi ve tadı çok kötü olsa da belli etmezdi. Herkes onu tebrik ederdi çünkü ilk defa içen biri bu kadar sakin kalamazdı. Seni çok sevdiği için seninle birlikte olmak için her şeyi göze alabilirdi. Yanında su bile içmezdi ve sadece sana bakardı.

Jin
Senin için her şeyi yapabilirdi ancak bu şu an pek mümkün değil gibiydi. Tuzlu kahveyi eline aldı ve gözlerini kapatıp tek dikişte bitirdi. Ağzının tadının değişmediyle gözlerini açtı ve kahvenin yanındaki suyu alıp içti. Herkes gülerken sen endişeliydin, Jin ayağa kalktı ve onunla birlikte sende kalktın ve lavaboya gidip ağzını çalkaladı.

J-hope
Kahveden bir yudum aldığında tadının çok kötü olduğunu anlamış ve biraz bekleyip tekrar kahveyi eline almış ve dikişte bitirmişti. Bunun gelenek olduğunu ve yapılması gerektiğini bildiği için sesini çıkarmadı ve sessizce kahveyi bitirip bekledi. Yutkunduğu zaman ağzına yoğun tuz tadı geldiği için rahatsız olsa da belli etmedi ve ortama uyum sağladı.

Namjoon
O çok sakar olduğu için yaptığın tuzlu kahveyi düşürmüştü. Bu yüzden ona tekrar tuzlu kahve yaptın ve önüne su ile birlikte koydun. Kahveden önce suyu içerdi ardından kahveyi bir dikişte içerdi. Tadı ona tuhaf bir şekilde güzel geldiğinden zorlanmamıştı.

BTS REACTIONSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin