77

1.8K 44 10
                                    

77

Uzak mesafe ilişkisi yaşarsanız

Jungkook
"Oralar soğuk mu?" Diye sordu üşüyüp üzerine battaniye alan Sevgilin FaceTime yaparken sana karşısındaki sana.
"Yok buralar çok sıcak. Tabi oralar soğuktur Güney Kore sonuçta." Dedi biraz kırgın sesinle ardından başını yere eğdin.
"Şş güzelim bana bak. Biz bunları konuştuk ne olursa olsun biz birbirimizi sevmekten vazgeçmeyeceğiz."
"Asla Sevgilim. Asla seni sevmekten vazgeçmeyeceğim küçük engeller yüzünden."
"Yarın lunapark'a gidelim mi?" Diye sordu aranızda günler olan ve birlikte lunaparka gidemeyeceğinizi bile bile.

Yoongi
"Bak şimdi üzerini aç üşü biraz yoksa daha çok ateşin çıkar." Dedi hasta olan sevgiline telefonun diğer ucundan.
"Ama çok üşürüm?" Dedi ağlamaklı sesle. Şu an oturup ağlamak istiyordun, ama o vardı karşında sana çaresizce bakıyordu.
"Sevgilim benim için lütfen? Eğer yanında olsaydım seni hemen iyileştirirdim." Dedi ve ardından gözlerinin dolduğunu görmemesi için başını yere eğdin.
"Tamam güzelim üzülme? Şimdi bana ne yapacağımı söyle bende hemen yapayım sen yapmışsın gibi? Hem buraya geldiğinde ben tekrar hasta olurum o zaman bana bakarsın!" Dedi gülerek. Ve güldüğünü gördüğünde sen de gülerek.

Taehyung
"Biz acaba bir gün yan yana oturup ellerimizi birbirine kenetleyip sohbet edebilecek miyiz Sevgilim?" Diye sordun dışarıdaki el ele olan sevgililere özenirken.
"Tabi ki de! Sadece sabretmemiş gerek güzelim birazcık sabır, aşkımız için birazcık sabır göstermemiz lazım. Hem biz ayrı değiliz ki kalplerimiz yan yana? Birbirimizi uzaktan da olsa görebiliyoruz? Her gün konuşuyoruz? Sadece yan yana değiliz o kadar ama elbet bir gün o da olacak."
"Elini gökyüzüne doğru uzatsana?" Dedin ellerini gökyüzüne uzatırken.
"Ne?"
"Elini gökyüzüne uzat bende uzattım belki ellerimiz birbirine değer ?" Dedin gözlerini kapatarak elin havadayken.
"Elimi uzattım ve gözlerimi de kapattım."
Çaresizce bir Ümit diyerek ellerinizi uzattınız gökyüzüne el ele tutuşamayacağınızı bile bile.

Jimin
"O zaman başlıyorum." Dedin elinde telefon ile sevgilinle görüntülü konuşurken dışarıda. Sevgilin ile birlikte dışarı çıkmış gibi hissetmek için sen olduğun şehirdeki yapıtları gösterecektin o da yarın kendi şehrini sana gezdirecekti.
"Başla güzelim."
"Bak burası Galata kulesi, bir efsaneye göre buraya kiminle birlikte çıkarsan onunla ömrüm geçer, yani onunla evlenirsin denilir."
"O zaman birlikte çıkalım? Sonuçta biz evleneceğiz." Tebessüm ettin ve kuleye çıkmaya başladın yanında sevgilinin olduğunu hayal ederek.
"O zaman bizde efsaneye uyalım! Oraya geldiğimde evleneceğiz." Dedi Sevgilin ve güldü onun güldüğünü gördüğünde sende güldün, çünkü bu imkansızdı.

Jin
"İki yumurta diyor ?"
"Bende üç diyor güzelim?"
"Biz aynı tarifi açmamışız Jin !" Dedin sevgiline. İkinizde mutfaktaydınız ve FaceTime ile kek yapmaya çalışıyordunuz, aynı malzemeleri koyup piştikten sonra karşılıklı yemek istiyordunuz.
"O zaman iki buçuk yumurta kıralım?" Dedi Jin şapşikçe.
"Kkk. Mantıklı!" İkinizde aynı anda önünüze duran kaba 2 buçuk yumurta kırdınız.
"Mmm çok leziz!" Dedin.
"Benimki de çok güzel! Her zaman böyle yemekler pastalar yapalım!"

J-hope
"Biraz önce abimin askere gideceğini öğrendim." Dedin üzgün sesinle.
"Üzülme güzelim bu her erkeğin yapması gereken bir vatani görev." Dedi ve seni üzgün gören Sevgilin üzüldü. Senin yanında olup sana sarılmak istedi, seni sarmalamak.
"Evet öyle. Ama tek ailem abim sen de varsın, ama sen çok uzaksın benden ve ben tek kalmaya alışkın değilim."
"Şş Sevgilim her gün ararım seni. Hem de her gün abin gelene kadar her gün FaceTime yaparız birlikte yemek yaparız, yemek yeriz, havuza gireriz, aynı filmi açıp izleriz, ağlarız, güleriz."
"İyi ki varsın. Uzakta bir yerlerdesin biliyorum ve iyi ki varsın."

Namjoon
"Akşam tekrar konuşalım mı?" Diye sordun bilgisayar ekranından sevgilinin gözlerine bakarken.
"Ah! Sevgilim üzgünüm akşam maç izlemeye gideceğiz çocuklarla." Dedi mahçupça.
"Hangi çocuklarla ?" Dedin kıskançlıkla.
"İşte bizimkiler. Jungkook, Yoongi, Taehyung, Jimin, Jin, J-hope?" Dedi senin kıskançlığını anlayıp içini rahatlatmak isteyen Sevgilin.
"Kız da olacak mı?"
"Kkk. Güzelim beni kıskanmana gerek yok ben senden başkasına bakmam bile. Ayrıca sadece biz olacağız 7 kişi."
"Pekala orada bir ara beni ararsın değil mi? Sadece 5 dakika?"
"Ararım güzelim."

BTS REACTIONSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin