83
İSTEK
81. Bölümün barışmış halimiz. {sarhoşken aldatırsak ve barışırsak}Yorum ? ♡
Jungkook
"Sevgilim özür dilerim. O gün sana çok bağırdım ama çok öfkeliydim. Her şey bitti demiştim ama ben sensiz yapamıyorum. Olmuyor. Sensiz ben bir hiçmişim meğer, sen yokken ne yemek yerken zevk alıyorum, ne film izlerken, ne bilgisayar oyunu oynarken. Lütfen her şeyi unutup yeni bir sayfa açalım."
"Olur Jungkook. Benim için çok iyi olur bir daha asla öyle bir şey yapmam bana güven."Yoongi
"Ben geldim güzelim. Sensiz geçen her anım bir ölüm. Sende bensiz yapamazsın değil mi? Evet aldatılmak çok kötü ama senin haberin yoktu. Sen istemedin bunu da biliyorum. Ama o zaman çok öfkeliydim gözüm hiçbir şeyi görmüyordu lütfen beni affet ve bu olay hiç yaşanmamış gibi varsayalım."
"Sen affedilecek bir şey yapmadın Yoongi. Asıl sen beni affettiysen sorun yok. Her şeyi unutalım ve eski hayatımıza dönelim."Taehyung
"En son o gün görüşmüştük ve ben sana bir daha seninle görüşmek istemediğimi söylemiştim. Şimdi çok pişmanım, sana söylediklerimden, yaptıklarımdan. Ama o an aklım durdu ve ne söyleyeceğimi ne yapacağımı bilemiyordum. O gün çok düşündüm ve biz birbirimizi çok seviyoruz. Sen bir hata yaptın ve ben bu hatayı unuttum. Şimdi ben tekrar eskisi gibi olmak istiyorum seninle."
"Bu benim için çok güzel bir haber Sevgilim. Sana çok ama çok teşekkür ederim seni her daim seveceğim."Jimin
"Bak ben sensiz yapamıyorum. Ben seni o zaman da kabul etmiştim Sevgilim şimdi de kabul ediyorum. Lütfen sende kabul et ve barışalım biz çocuk değiliz ki. Lütfen bu işi bir kenara bırak, sen kirlenmedin sen çok temiz ve güzelsin. Güzelim lütfen bir daha düşün sensiz olmuyor."
"Ben de sensiz yapamıyorum jimin. O günkü söylediklerime hala katılıyorum ama sensiz olmuyor. Her daim beraber olalım."Jin
"Seni çok merak ettiğimi söylemek istiyorum. Evet seni çok seviyorum ama aldatmak kabul edilebilir bir durum mu? Çok düşündüm. Günlerce düşündüm sen evimdesin biliyorum ama yanına da gelemiyorum. Ben seni seviyorum, sana değer veriyorum. Ben seninle tekrar birlikte olmak istiyorum senden uzakta olmak istemiyorum."
"Aynı duyguları bende sana karşı hissediyorum. Seni çok özledim. Artık her daim birlikteyiz."J-hope
"Ben ne diyeceğimi bilemiyorum. Sana o gün çok kötü şeyler söyledim, ağza alınmayacak şeyler söyledim. Ama ben gece gündüz düşündüm, kendimi yiyip bitirdim. Ben senden çok özür dilerim güzelim hemde çok özür dilerim. Asıl ben bir pisliğim. Lütfen bu pisliği affet ben sensizliğin bu kadar zor olabileceğini bilemiyordum."
"Asıl pislik benim hope. Benden özür dileme asıl ben senden özür dilerim. Ben seni çok seviyorum hala eskisi gibi."Namjoon
"Seni evimin yakınında görmek istemediğimi söylemiştim ama şimdi ben senin evinin yakınına geldim. Ben çok üzgünüm seni öyle görünce ne yapacağımı bilemedim. Uzun lafın kısası ben bu olayı hiç yaşamamışız gibi görüyorum sen de öyle gör ve biz her zamanki gibi mutlu olalım."Şöyle söyleyeyim aldatan bir daha aldatır. Yani eğer öyle bir durum yaşarsanız hemen kanıp kabul etmeyin yapan bir daha yapar. Benim düşüncem tabi ne isteseniz yapın.
Bir daha bu tarz tepki yapmak istemiyorum yani bir bölüm yazıyorum ardından barışmaları veya daha çok kavga etmeleri isteniyor o bölümü yazdım ve bitti olarak görüyorum istek olunca yazıyorum. Ama bir daha o bölümü yazıp bırakacağım.
Ve ayrıca şunu da bilin ki hepinizi çok ama çok seviyorum ♥︎
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS REACTIONS
Fanfiction🥇 mutsuzluk 🥇 armys 🥇 btsreaction 🥇 btsreactions 🥇 kırıklık 🥇armys 🥇kurtarma 🥇 tepkiler 🥇btstepki 🥇 kimseokjin 🥇 kimnamjoon 🥇 kimseokjin 🥇 jungkoseok 🥇 #rm çok önceden yazdığım bir kitap ve fazlasıyla cringe 2024'te düzenlenerek tüm b...