130

1.7K 40 6
                                    

130

3 aydır birlikte olduğun sevgilin sana mafya olduğunu söyler.

Jungkook
İlk duyduğunda çok şaşırıp asla birlikte olamayacağınıza karar versende onu çok sevdiğin için kabul ederdin ancak tek bir şartla. Seni bu işlere bulaştırmaması şartıyla.

Yoongi
Sana hiç mafya olduğunu hissettirmemiş veya yansıtmamıştı. Onu çok seviyordun ancak sen bir avukattın ve mafya bir sevgili ile hayatına devam edemezdin. Onu çok sevsen de Evren sizin birlikte olmanızı istemiyordu.

Taehyung
Aileni, arkadaşlarını çevrendekileri hiçe sayıp Tae ile sevgili olmuştun. Mafya olduğunu bildiğin için çok sevdiğin adamdan vazgeçmeyecektin. Ona işlerini ilişkinize yansıtmaması gerektiğini söylemiş ve ilişkinizde devam etmiştiniz.

Jimin
O senin hayatındaki tek varlıktı. Küçüklüğümden beri gerek izlediğin dizilerden gerekse okuduğun kitaplardan dolayı mafyacılığa ilgin vardı. Sevgilinin mafya olması senin için iyi bir fırsattı.

Jin
Böyle karanlık bir işte olduğunu iki hafta önce öğrenmiş ne yapacağını bilemez haldeydin. Mafya olmak öylesine bir iş değildi ölüm vardı. Ona ya mafya olmayı seçmesini ya da seni seçmesini ve bu durumda seni ne kadar önemsediğini öğrenmek isterdin.

J-hope
O bir mafyaydı ve en iyi olduğu işte buydu. Sevgiline bir şans verip sana bu işleri bulaştırmaması şartıyla bir sorun olmayacağını söylerdin.

Namjoon
Kesinlikle mafya olması kabul edilir bir şey değildi. Onu çok seviyordun biricik sevgilindi ancak birilerini katletmesi çok acımasızdı. Ona düşünmesin için sana süre vermesini isterdin.

Bu tarz yazı şekli mi daha iyi yoksa konuşmalı olanlar mı daha iyi?

Her zaman yazdıklarından hariç okuduklarından bir adım geride olduğumu bilerek kitap okumayı sevdim.

BTS REACTIONSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin