95

1.8K 54 4
                                    

95

Giydiğiniz dekolteli elbisenizi gördüklerinde ceketini çıkarıp omzunuza koyar.

Jungkook
Kulağına eğildi ve sessizce şunları söyledi.
"Bir daha bu kadar kısa ve dekolteli elbiseleri sadece benim yanımda giy lütfen. Yoksa buradaki tüm sana bakan erkeklere zarar verebilirim."

Yoongi
"Bu kadar dekolteli bir elbise giymek cesaret ister sevgilim. Ve sen benim sınırlarımı aşıyorsun ve sabrımı sınıyorsun. Bir daha dekolteli elbise giymeden önce bana sor hele ki erkeklerin çok olduğu bir yere gitmeden önce."

Taehyung
Ellerini pantolonun cebine koydu ve yanına biraz daha yaklaştı. "Eğer benden habersiz bir daha böyle dekolteli elbiseler giyersen bende dar kot pantolon ve beyaz gömlek giyerim."

Jimin
"Şimdi sana bakanları kaslarımla dövmek istiyorum ama bu partiyi mahvedemem. En güzel olmak istiyorsan partideki en güzel sensin ama şimdi gidip üzerine daha düzgün şeyler giy ve gel."

Jin
"Yemekler aşkına! Sen neden böyle bir şey giydin ki? Saha düzgün şeyler giysen ne olurdu sanki? Çok güzelsin ve ben sana bakmaya kıyamazken diğerleri gözlerini ayırmıyor!"

J-hope
"Çok güzel ve çok göz kamaştırıcı olmuşsun bunu inkar edemem. Ama böylesine delice dekolte ile herkesi kendine çekmeyi de başardın. Şimdi benimle gel ve üzerine düzgün bir şey giy yoksa üzerine şarap dökerim öyle çıkarırsın."

Namjoon
"Benin güzeller güzeli sevgilim neden beni deli etmek için her şeyi yapıyorsun ? Üzerine su dökmek ve elbiseyi çıkartmanı sağlayacaktım! Ama öyle bir şey yapmayacağım ama eve gittiğimizde bu konuyu konuşacağız."

BTS REACTIONSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin