102
İSTEK
Bizi öptüğünde öptüğü yeri sileriz, ama şaka amaçlı.Jungkook
"Güzelim neden öptüğüm yanağını sildin?" Kırgın olduğu belliydi ve biraz da seni öptüğü için suçluluk duygusundaydı. Daha fazla bu haline dayanamadın.
"Tamam tamam. Sevgilim üzülme sadece şaka amaçlı."
"Şaka mı? Ohh hiç bu kadar rahatlamamıştım."Yoongi
"Hey! Ben min yoongi seni öpüyorum ve sen öptüğüm yeri siliyor musun yani?" Tek kaşını kaldırmış bir elini koltuğa koymuş bir şekilde sana bakıyordu.
"Üzüldün mü bakalım sen?" Dalga geçerek gülümsedin.
"Bence sen üzülmelisin. Çünkü bir daha seni öpmeyeceğim." Ayağa kalkıp giderken peşinden koşup kolundan tuttun.
"Yaa. Ben şaka yapmıştım gel buraya!"Taehyung
Seni dudağından öptükten sonra elinle dudağını gözü önünde sildiğin için biraz kırılmıştı ve sanki üzülmüştü.
"Tae. İyi misin?"
"Neden öptüğüm yeri sildin?" Başı aşağıdayken elleriyle oynarken söyledi.
"Hey sorun bu mu? Ben sadece şaka yapmıştım."
"Şaka mı yapmıştın?" Başını yukarı kaldırıp sana baktı ve tekrar dudaklarına yapıştı.Jimin
Üyelerin yanında seni yanağından öpmüştü ama seni öptükten sonra sen öptüğü yeri silmiştin. Üyeler birbirlerine kaş göz işareti yaptılar ve ayağa kalkıp hepsi evden çıktı.
"Neden böyle bir şey yaptın? Eğer seni öpmemden rahatsız olduysan bir daha öpmem ki güzelim. Bunu bana söylemen yeter." O sana kızmamıştı sadece senin rahatsız olmanı istememişti.
"S-sevgilim. Ben sadece şaka amaçlı yaptım başka bir şey düşünme." Ona üzülmüştün ve gerçeği söylemiştin.
"Önemli değil sevgilim."Jin
Birlikte yemek yapıyordunuz. Sen salatayı yaparken o yemeklerle ilgileniyordu. O işini bitirip yanına geldi ve arkadan sana sarılıp yanağına öpücük kondurdu. Sende elinin tersiyle yanağını sildin. Onun için önemli bir şey olmadığı için pek önemsemedi. Ama 2. Kere seni öptüğünde yine sildiğinde kalbi kırılmıştı.
"Sevgilim bir sorun mu var? Bir yanlışlık mı yaptım?"
"Hayır. Artık üzülmene dayanamıyorum gerçeği söyleyeceğim. Sadece şaka yaptım sana önemli bir durum yok."
"Oh! Öyle desene güzelim bende çok korkmuştum."J-hope
Birbirinizi iki haftadır göremiyordunuz. Doktordun ve özel hastan seni evine çağırmıştı ve sende gitmiştin. Şimdi Güney Kore'ye dönmüştün sevgilinin yanına. Ve ona küçük bir şaka yapmak istiyordun. Evine geldin ve sevgilinin yanına gidip ona sarıldın o da sana karşılık verdi.
"Seni çok özlemiştim güzelim." Sana daha çok yaklaştı ve yanağına öpücük kondurdu. Öptüğü yeri sildikten sonra biraz bekledi.
"Bir sorun mu var güzelim?"
"Evet." Sözünden sonra sana merakla bakmaya başladı. "Umudum. Üzülme sadece şaka yapmak istemiştim."
"Rahatladım! Ama bana bir daha böyle şakalar yapma yoksa kalbime inebilir!"Namjoon
Sevgilin turneden yeni gelmişti. Onu çok özlemiştin. O geleli 1 saate yakın olmuştu, şimdi ise film izliyordunuz. Sana yanaştı ve yanağından öptü. Öptükten sonra elinle silip ondan biraz uzaklaştın.
"Güzelim? Yine ne yaptım?" Sana sorgular bakışlar atarken sen hiçbir şey söylemiyordun.
"Ya da ne kırdım yine?" Onun bu masum haline dayanamayıp yanağına öpücük kondurdun. "Bu sadece bir şakaydı sevgilim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS REACTIONS
Fanfiction🥇 mutsuzluk 🥇 armys 🥇 btsreaction 🥇 btsreactions 🥇 kırıklık 🥇armys 🥇kurtarma 🥇 tepkiler 🥇btstepki 🥇 kimseokjin 🥇 kimnamjoon 🥇 kimseokjin 🥇 jungkoseok 🥇 #rm çok önceden yazdığım bir kitap ve fazlasıyla cringe 2024'te düzenlenerek tüm b...