60

2K 51 6
                                    

60

80K!!!! 🎈🎊🎉

İSTEK:
Biasımızla sevgiliyiz bir gün üyeler bize çok kötü bir şaka yapıyorlar. Biasımızın bu şakadan haberi yok, biz şakadan sonra çok korkup ağlamaya başlıyoruz biasımız bize ne olduğunu soruyor bizde ağlayarak olanları anlatıyoruz ve o da bizi sakinleştirmeye çalışıyor, ve diğer yandan da üyelere kızıyor. (Çok küçük oynamalar yaptım ama hepsi aynı olsaydı sıkıcı olurdu diye düşünüyorum.)

Bu bölüme ilk yorum yapan diğer bölüme ithafen etiketlenecektir🤍

Jungkook🤍
Seni yere oturmuş hıçkırarak ağlarken bulmayı beklemeyen Sevgilin endişelenip hemen yanına geldi.
"Güzelim ne oldu? Nedir seni bu kadar ağlatan?"
"J-Jungkook" sen ağlarken zor konuşuyordun çünkü çok korkmuştun.
"Ne oldu Sevgilim söyle ?" Sevgilin de endişelenmişti üyeler baktı ama kimse bir şey söylemiyordu.
"Beni korkuttular! En çok korktuğun şey hayaletler ve beni korkuttular Çok korktum!" Deyip tekrar seslice ağlamaya başladın.
"Ben şimdi sizi ne yaparım güzelim sevgilimi ağlattığınız için!"

Yoongi🤍
Şirketteki odasının kapısından içeri girdi Sevgilin ve yatağındaki kollarını bacaklarına sarmış ağlayan seni gördü.
"Yoona ne oldu?" Diyebildi sadece sen onu görünce hızlıca yataktan aşağı inip yanına gittin ve kollarını ona sardın.
"Sevgilim ? Ne oldu neden ağlıyorsun?"
"Tae ve jimin bana şaka yapmış! Yani yaptılar." Dedin yoongi'nin kokusunu Derince içine çekerken.
"Neden korkuttular? Ne söylediler sana ?Sevgilim ağlama."
"Bana senin beni bırakıp gittiğini söylediler yani zaafımı kullandılar."
"Şş. Ben buradayım güzelim seni asla bırakıp gitmem. Ben şimdi onlara hesap sormaya gidiyorum sen yatağıma git pike'nin içine git üşüme."

Taehyung🤍
"YAA! İNANMIYORUM NE YAPTINIZ SİZ!" Bağırışlarına sana eşek şakası yapan Jungkook ve jimin gülüyordu, ve sen bunu görünce ağlamaya başladın. Senin sesinle birlikte yanına Sevgilin geldi.
"Sevgilim neden bağırıyorsun ne oldu?"
"Yah! Görmüyor musun saç kurutma makineme un koymuşlar ! Saçım bembeyaz oldu!" Dedin sinirden ağlamaya devam ederken. Jungkook ve Jimin daha çok gülmeye başladılar.
"Siz ne yapıyorsunuz ? Un koyulur mu! Sevgilim gel seni temizleyelim ben onlara sonra sorarım."
"Kkk! Sorarsın tabi hayalete döndü kız!" Dedi Jungkook.

Jimin🤍
"Taehyung ne yapıyorsun sen ya! Tabi elebaşı Jin'de buradaymış!" Dedin öfkeyle.
"Neden yenge ne oldu ki?" Dedi bilmiş ifadeyle Taehyung.
"Ne mi olmuş? Göremiyor musun ofis odamı posterlerle kaplamışsınız" sözlerinin ardından daha çok güldüğü için gözlerin doldu.
"Sevgilim niye bağırıyorsunu-
Jimin odadaki posterleri görünce susmak zorunda kaldı ve odaya göz attı.
"Jimin! Her yer poster olmuş ya! Burası benim ilk ofis odam ve duruma bak!" Dedin ağlayarak jimin yanına geldi ve saçına öpücük kondurdu.
"Ben hepsini tek tek toplayacağım Sevgilim sen ağlama yapanlar hepsini tekrar çıkarak." Dedi öfkeli bakışlarla üyelere bakarak.

Jin🤍
"Ya bu diş macunu!" Dedin sinirle. Yemek için hayalini kurduğun bisküvinin içinden çıkan diş macununa bakarak.
Jungkook ve J-hope güldükten sonra onların yaptıklarını anlamıştın.
"Ya siz yaptınız değil mi! Nasıl yaparsınız bana bunu ya! Ben hayalini kurdum gidip marketten aldım insaf be!" Dedin gözlerin dolmuştu çünkü gerçekten çok istiyordun yemeği.
"Güzel Sevgilim ne oldu?" Dedi arkadan omzuna elini koyan Jin.
"Ya Jin! Bu ikisi benim bisküviyi ne kadar sevdiğimi bile bile içine diş macunu koymuşlar !"
"Ne! Ben o bisküvilere ne kadar para verdim sizin haberiniz var mı! Hem niye sevgilimi üzüyorsunuz siz gelin bakalım benimle, sende üzülme Sevgilim bir sürü var onlardan yersin."

J-hope🤍
"Bu ne ! Kim yaptı bunu oraya çıksın!" Diye bağırdın otoparkta. Biri ya da birileri yeni aldığın arabanı not kağıtlarına boğmuştu.
"Biz yaptık yenge." Dedi bilmişlik Tae yanında sa suç ortağı jimin vardı.
"Ne demek biz yaptık! Ben bu arabayı yeni aldım! Hem siz görürsünüz şimdi hope gelecek!" Dedin farkında olmadan gözünden düşen damlacıklarla.
"Oha! Bu arabanın hali ne böyle. Birtanem ağlama yapan cezasını çekecek." Dedi yeni gelen Sevgilin.
"İkisi yaptı! Yeni aldığımı bile bile daha bir kere sürmedim ya!" Dedin ağlayarak.
"Birtanem ağlama nasıl yapıştırdılarsa öyle geri çıkaracaklar."

Namjoon🤍
"Yenge ne yapıyorsun be!" Demişti jimin ağzından çıkan parçacığa.
"Ama bu şeker değil! Bu şeker değil bu... bu soğan!" Dedin ağzına aldığın şeker sandığın soğana.
Ardından Sevgilin koluna dokundu ve iyi olup olmadığını kontrol etti.
"Tadı güzel değil mi yenge?" Dedi sırıtarak jimin.
"Sen yaptın! Tabi ya!" Dedin soğan gözünü de yakmıştı ve gözlerin dolmuştu.
"Evet ben yaptım nasıl güzel şaka değil mi?"
"Ne demek ben yaptım! Jimin bunun şakası olur mu hiç ? Ben sana şimdi gösteririm."

BTS REACTIONSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin