151

1.4K 47 4
                                    

151

Kavga ettikten sonra sana yazdığı cümle.

İyi okumalar güzellerim 🧚‍♂️

*

Jungkook
"Biliyorum kavgada ben haksızım. Biliyorum ki yine senden özür dileyeceğim ama o kırdığım kalp eskisi gibi olmayacak. Ve yine biliyorum ki sen beni affedip suçlu senmişsin gib davranacaksın. Bana çok kez şans verdin ama hepsini suistimal ettim. Bu son şansım olsun, eğer bu şansı da bitirirsem çıkar giderim hayatından."

Yoongi
"Bunu çok düşündüm ve kavgamızda % 95 benim suçlu olduğumu anladım. Böyle bir giriş yapmayı istemezdim ama ben şimdiden seni çok özledim güzelim. Yaptığım bir hata sonucu cezasını sadece bana kes bize kesme."

Taehyung
"Bana şu an kızgın olmamak için neler yapabildiğini bilmesemde biliyorum. Her kavgamızın sonrasında beni haklı bulmak ve benim iyi yanlarımı görmek için her şeyi yaparsın. Ama çoğu zaman benim haksız olduğum gibi şimdi de ben haksızım Sevgilim. Ve bu sefer beni affetmen için sen değil ben uğraşacağım."

Jimin
"Bana kızgın olduğunu biliyorum güzelim. Ne kadar özür dilesem de kalbin eski haline gelmeyecek, bunu da çok iyi biliyorum. Ama lütfen bir araya gelip bu konuyu konuşup bir orta yol bulalım."

Jin
"Seni kıracak şeyler yaptım biliyorum. Şu anda üzgün bir şekilde çikolata yiyorsun muhtemelen. Her neyse tüm bunları kenara bıraktığımızda bu kavgada ikimizin de suçu olduğuna karar verdim. Ama ben daha çok suçlu olduğum için bu akşam seni evinden alacağım ve özür dileyeceğim."

J-Hope
"Seni kıracak şeyler yaptığım için özür dilemek istiyorum. Biliyorum bu özürden sonra hiçbir şey eskisi gibi olamayacak ama lütfen bana bir şans ver ve kendimi affettireyim. Biliyorum yanına gelsem de benimle gelmeyeceksin bu yüzden bu akşam saat 20.00'de *konum*'a gelirsen bizim için çok daha iyi olacağına eminim."

Namjoon
"İnsanlar nankör güzelim, benim gibi bir başkası gibi. Her şeyi unutup ufacık hata ile her şeyi bitiyorlar ve kalp kırıyorlar, iki günlük dünyada her şeyi kötüye çeviren tek varlık insanlar. Şimdi bana bunları neden söylüyorsun dersen benim suçlu olduğumu biliyorum. Eğer istersen kendimi affetttirmek istiyorum güzel hanımefendi.•

BTS REACTIONSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin