128

1.8K 50 9
                                    

128

İSTEK
Biasımızla evliyiz. O telefona bakarken arkasından gelip sırtından içeri buz atıyoruz.

Önceki bölüme bakmayı unutmayın <333

Jungkook
İlk önce çok şaşırsa da sonradan senin yaptığını görünce sana kızmaz ve içindeki buzları dışarı atmaya çalışırdı.

Yoongi
Söz yazmak üzeriyken senin böyle bir şey yaptığın için sana biraz söylenirdi ancak ardından kendi derdi ile uğraşmak için yani üzerini değiştirmek için banyoya giderdi.

Taehyung
Oyun oynuyordu ve kaybetmek istemiyordu. Arkasından sinsice yaklaşıp buzları sırtına attığında hafif bir küfür savurur ve arkasını dönüp tişörtünü çıkartıp senin yanına gelir ve tabakta kalan buzdan senin sırtına da atardı.

Jimin
Önemli bir projeyi tamamlamak üzereydi ki senin onun sırtına buz attıktan sonra ufak bir küfür savurup içindeki buzları almaya çalışır ama alamazdı.

Jin
Yemek yiyordu ve arkasından sinsice yaklaşıp içine buz attın. Ayağa kalktı ve bardaktaki suyu senin suratına attı ve böyle bir savaş başladı.

J-hope
Tae ile konuşuyorlardı ve ciddi bir konuydu. Ancak Tae ve sen bu hain planı hazırlamıştınız. Bahçede otururken arkasından gelip iki tane buz attın sırtına. Hemen ayağa kalkıp bağırmaya başlayınca sakin olması için şaka olduğunu söylemek zorunda kaldın.

Namjoon
Telefonu ile oynarken yanında oturuyordun. Yavaşça yanındaki buz poşetini alıp Sevgilin sırtına bir kaç tane çıkarıp attın. Hemen irkilip sana kızsa da bu güzel bir anı olarak kalırdı.

BTS REACTIONSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin