Bölüm 126 : Veda Gecesi

685 23 17
                                    

Sera:
Defne elime kezzabı döktüğünde canım çok yanmıştı. üstüme eğilerek  " Arasla sevgili olmak neymiş  göstereceğim sana!" doğrularak  kalan kezzabı  dökeceği  sırada deniz, defneyi  itterek  elinde ki kezzap  yere düştü. Denize bağırarak " yaaa!  ne yapıyorsun !"  dediğinde bir ışık göründü   " hey orda kim var!" defne ve diğerleri  korkarak  " hadi gidelim" koşmaya başladılar.

o takside ki amca yanıma gelerek "iyi misin kızım" ona kafamı sallayarak  göz yaşlarımı  serbest bıraktım." Teşekkür ederim " bana yardım ederek ayağa kalkmamı  sağladı.

Beni  bıraktığı  yere getirerek " hadi seni hastaneye götürelim!" Onu onaylayarak taksiye bindim.

Dolunay

Lavaboya  gideceğim diyerekten  mahkemeden kaçmıştım. Babam fark ettiği anda ki yüz ifadesini  aklıma gelerekten  gülmeye başlamıştım.

Eve gelerek Batuhana aldığım hediyeyi ve kıyafetlerimi alarak evden çıktım.

Egenin evine geldiğimde  bana ifadesiz şekildr bakarak"  senin mahkemen yok mu?" 

" vardı, kaçtım bir seçim yapmaktan sıkıldım"

" baban çok kızacak !"

" ooo benim dahil olduğum her şeye kızıyor boşver alıştım  artık "

" peki madem gel yemek yiyelim" o sırada telefonum çaldı. Cebimden çıkardığım telefonu açarak  hopörlere verdim.

Babam" dolunay nerdesin sen!"

" mahkemeden kaçtım"

Babam " çabuk geri gel beni sinirlendirmeden!!!"

" senin emirlerine uyma alerjim var biliyorsun ki babacığım"

Babam" Dolunay sana bunu ödeteceğim"

" yeter artık ya  senin hayatın ve senin kuralların ben  bunların içinde kalmaktan sıkıldım. Seni de teyzemi de istemiyorum" telefonu yüzüne   direkt kapattığımda  Ege endişeli şekilde bana bakarak " seni bulduğunda  çok kötü şeyler yapacağını  biliyorsun demi!"

"Ben bulunmak istediğim zaman bulur  o beni, o da çok iyi biliyor bunu hadi babam olacak adamı pas geçelim" onun omzuna yapışarak " hadi yemek yiyelim karnım çok acıktı.

Saate baktığımda son bir saat kaldığını  görmemle kıyafetlerimi giydim, makyajımıda yaparak  topukluları elime alarak aşağıya indim.

 Etrafımda dönerek " eee nasıl olmuşum" Ege yanıma gelip  elimi tutarak " hayatımda gördüğüm  EN güzel  kızsın ve benim en özel kız kardeşimsin" gözlerini  kaçırdığında " Ege ya ağlayacak mısın?" Gözlerini  şakadan silerek " onun için ağlamıyorum ...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Etrafımda dönerek " eee nasıl olmuşum" Ege yanıma gelip  elimi tutarak " hayatımda gördüğüm  EN güzel  kızsın ve benim en özel kız kardeşimsin" gözlerini  kaçırdığında " Ege ya ağlayacak mısın?" Gözlerini  şakadan silerek " onun için ağlamıyorum kız kardeşimi  bir gün o öküz Batuhanla evlendireceğim  ya ona üzülüyorum!" Kafasına vurarak " şapsalsın ya" gülümsedim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 22, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Serseri Liseliler  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin