dolunay;
taksiye binerek eve gelmiştim.odama çıkarak yatağıma boylu boyunca uzanarak yattım kollarımı başımın altına alarak tavana bakmaya başladım. allahtan Batuhan'a bişey olmamıştı eğer olsaydı onu düşünmek bile istemiyorum neyse artık bir karar alacaksın dolunay ,Batuhan diye birini tanımıyorsun.eğer birbirimizi sevmeye devam edersek bu aşk bizi bitirecek en iyisi bu yataktan kalkarak sıcak suyu açarak duş aldım.vücuduma değen her su damlası kayarak yere düşüyordu o yere düşen su damlası kadar dertlerim arınıyordu sanki! biraz daha durduktan sonra suyu kapatarak kabinden dışarı çıkarak elbise dolabının önüme gelerek askılı siyah bluz altına pembe pijama giyerek tekrar yatağa uzandım. Gözlerimi kapatarak uyumaya çalıştım bir sola bir sağa dönerek uyuyamıyordum. Yatakta doğrularak karşımda ki! Duvara bakıyordum.merdivenlerde gülüşme sesi duymaya başladığım da yataktan kalkarak kapıyı hafif açarak merdivenin başına bakmaya başladım babam ve kolunun altında tam bir orusbuya benzeyen bir kız vardı.gülüşerek birden tutkulu bir şekilde öpüşmeye başlayınca kapımı tam açarak karşılarında durdum ama benim farkımda değillerdi.farkına varana kadar karşılarında durdum sonunda kız beni fark ettiğinde yanıma gelerek " bu tatlı kız kızın mı?" Yarım bir ağızla bana sarılarak babama sormuştu.o da içkili olduğu için kafasını sallamakla yetinerek "boşver onu gel hadi biz işimize bakalım!!!" yanımda ki! Kadın çene kısmımdan tutarak "babanla özel işimiz var hadi sen uzaklaş!!!" çenemde ki! elini sertçe iterek yüzüne tokat yapıştırdım "o pis ellerinle bana dokunma!" hemen masum ayağına yatarak " kızının bana yaptığına bak"ağlamaya başladı.babam olacak adam kolumdan tutarak merdivenlerden aşağıya indirerek "paran var bu gece bir arkadaşında kal!" demesiyle sinirlenmiştim."bu kadın hemen gidecek!" Diyerek merdivenlere yöneldiğim de beni tutarak kapıyı açarak dışarı etti yüzüme de kapıyı kapattı."SENDEN NEFRET EDİYORUM!!!"bağırdım kapıyı sertçe dövdüm ama açmadı şimdi ben nereye gidecektim herkes Batuhan'ın yanındaydı. Bahçe kapısından çıkarak kimi arasam diye düşünmeye başladım. telefon rehberini bakınmaya başladım en iyi kişi Egeydi.onu arayarak telefonu açmasını bekledim. "Alo Ege!"
"Efendim dolunay!"
"Bu gece evden atılmış bir insanı misafirin olarak kabul eder misin?"
"O ne demek kızım senin her zaman benim yanımda yerin olur!"
"Çok teşekkür ederim! "
"adresi at seni almaya gelim!"
"Ben kendim gelirim!"
"bu saatte senin gibi güzel kız tek başına gelemez o yüzden hemen adresi at geliyorum!"emrine uyarak adresi mesaj attım duvarın kenarında beklemeye başladım.beklerken 2 sarhoş adam bu yöne doğru yürümeye başladığın da biraz olsun korkmuştum.yanımdan geçecekken durdular. "Kız..ım sen..in bu gece yarısı dış.a..rda ne işin var!!!" yanında ki! Adam da gözleri kayık bir şekilde baktı ben konuşmayınca korktuğumu anladılar " ha korkma kızım biz içerizde kafayı bulacak kadar değil!!!" aslın da zararsız duruyorlardı.
"Babam evden attı!!!" Yanında ki! Adam "kızım bu sa.a..tte pek tekin olma....yabilir kalacak bir yerin var mı?"
"Birazdan arkadaşım gelecek!"
"o gel..ene ka..dar yan.ın da duralım!!!" diyerek ikisi de yanım da durdu.az önce bu adamlar hakkın da ne düşünüyordum ama akıldan geçer yani kötü şeyler sonuçta içkililer.ikisine baktığım da birşey hakkında tartışıyorlardı ama öyle tatlı atışma çok iyi arkadaş oldukları belli!!! yarım saat sonra Ege gelmişti arabayı hızla durdurarak içinden sopayla çıkınca biran ne oluyor dedim.
"Arkadaşımın yanından gitmeseniz bu sopayı kafanızda kırarım!!!" üçümüzde egeye bakıyorduk birden birbirimize bakarak kahkaha attık. Ege bana anormal şekilde bakıyordu "Ege dur! onlar sen gelene kadar yanımda durmak istediler!" kafasını kaşıyarak sopayı indirdi " bunlar hiç tekin ayağa benzemiyor!" Ege böyle diyince ikiside alındı " Ege öyle demek istemez siz onun kusuruna bakmayın yanım da durduğunuz için de teşekkür ederim!" ikiside gülümseyerek uzaklaştılar Ege üstüme bakarak ceketini çıkartarak üstüme attı "hadi bin arabaya!"Dediğinde arabaya bindim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Serseri Liseliler
Teen FictionGenç kurgu içinde #67 (15.01.2017) psikopat içinde #1 ( 31.11.2019) Dolunay; hayata 1-0 geç başlayıp, insanlara ve aşka inanmayan dünyanın onu hiç bir zaman yüzüne gülmeyeceğini inan kişilerden biri.okulda kavgalarıyla meşhur kızımız hep insanlar...