Bölüm 44;Benle Çıkar mısın!?

3.9K 206 57
                                    

Poyraz:
Dolunay'ın başına gelen olayı duyduğum an hemen hastaneye geldim tam arabadan inecekken dolunay ve Güney'i gördüm  arabaya binerek uzaklaştılar bende onları takip ettim Batuhan'ın evinin önünde durdu. Dolunay inerek içeri girdi. Güney dolunay indikten sonra gaza basarak gitti. 5 dakika sonra Batuhan yürüyerek bahçenin kapısın dan içeri girdi,Beklemeye başladım yarım dakika sonra dolunay ağlayarak evden çıktı. O çıktıktan sonra onu takip ettim , sahile gelerek bankların birine oturdu hava yavaştan kararmaya da başlamıştı,daha fazla arabanın içinde duramadım inerek yanına gittim. Bana kafasını çevirerek "yağmur yağacak kalkmayacak mısın? Hasta olabilirsin!!!"  Dedim Dememle  bana kafasını  döndü , dönerek " sen nasıl! Burada  olduğumu nerden bildin..." dedi. Kısaca ona anlatarak cevap verdim sorusuna beni dinledikten sonra tekrardan kafasını çevirerek Denize baktı. Oturduğum bank da biraz daha yana dönerek "dolunay sana birşey itiraf etmek istiyorum!" Dediğimde bana anlamamış gözlerle bakıyordu. " seni dinliyorum poyraz !" yavaşça eline yaklaşarak elini tuttum." Dolunay b...en...le çıkar mısın!?" Gözlerini ellerimden çekerek sert şekilde "ne!? " diye bağırdı. Söylediğim sözcüğü tekrar ederek " benim sevgilim olur musun? Hemen cevap vermene gerek yok düşün istersen !!!" Yavaşça ayağa kalkarak bana döndü. " poyraz sen çok iyi bir arkadaşsın ben senle hiç öyle düşünmedim yani sevgili gibi, bana kızma lütfen!, eğer bu teklifi kabul edersem sana çok büyük haksızlık etmiş olurum." Söylediği sözlerden sonra bende banktan ayağa kalkarak " dolunay bize bir şans veremez misin?, belki denersek biz olabiliriz". Diyerek kollarına ellerimi koydum " Bilmiyorum Poyroz ." Diyerek gözlerimin içine baktı. " dolunay bu teklifi mi ?,bir düşün ondan sonra bana söyle ." Birşey söylüyecekken "lütfen dolunay!!!" Dememle kafasını salladı.

Birlikte arabanın yanına doğru ilerleyerek,arabaya bindik. Eve getirene kadar konuşmamıştık. Eve geldiğimde " sonra görüşürüz " diyerek arabadan indim ve eve girdim.kapıyı açarak girdiğim de babam evde yoktu odaya çıkarak kapıyı kapattım.

Batuhan:
yatak da bir sol bir sağa dönüp duruyordum, daha fazla dayanamayıp yataktan kalkarak laptobun önüne oturarak dolunayın  Facebook'una girdim. Fotolarına baktığım ' da çok mutlu, tüm kötülükler ondan uzak, ailesi iyi bir hayatı var gibi duruyor ilk defa birinin fotolarına baktığım da , fotolarında ki! Gibi mutlu olmadığını görüyorum bir nevi yanıltma bu gülümsemeler. Biraz daha Profilinde dolaştıktan sonra laptopu kapatarak sigara mı? Yakarak balkondan dışarı çıktım. bugün hava çok güzeldi yukarı kafamı kaldırarak yıldızlara bakmaya başladım.

1 hafta sonra;

Dolunay:
Bir ara kızlarla gittiğimiz spor salonuna tekrardan gitmeye başladım.sabah spor elbiselerimi giyerek evden dışarı çıktım. Yarım saat sonra burda olabilmiştim. "Eylül'ün evine daha yakındı tekrardan Eylül'lerde mi? Kalsam acaba , bir düşündüm de halam beni bu sefer kesin öldürürdü ." Daha fazla kendimle konuşmayı keserek içeri girdim. Boks salonunun olduğu yere inerek kulağıma da kulakçalığı takarak telefonumdan şarkı açtım.bence bu kulakçalığı icat edene teşekkür etmeliyiz ve de telefonu ,şarkı dinlerken başka diyarlara gitmeyi çok seviyorum telefonu arka cebime koyarak eldivenleri giymeye başladım. Eldivenleri de giydikten sonra kum torbasına vurmaya başladım.

Batu:
Yatak da gözlerimi açarak tavana bakmaya başladım sonra dan telefonu elime alarak yatak da doğrularak rahat bişeyler giyerek aşağıya indim.mutfağa girerek bardak bölümünden bir bardak alarak su doldurup içtim. Arkamdan ayak sesi duymamla arkama döndüm" günaydın oğlum " suyu tezgaha koyarak "günaydın baba" diyerek yanından geçip gidecekken" bana kızma! Senin iyiliğini düşünüyorum!!!" Kolumu babam dan yavaşça çekerek " peki annemin babası seni istemezken annem seni sevmeye devam etmiş o da annemin iyiliğini düşünmüş ama bak evlendiniz!" Kafasını yana sallayarak " aynı şey değil oğlum, biz annenle düşman çocuk değildik!" Durduğum yerde biraz daha ilerleyerek " sen izin vermesenden benim duygularım değişmeyecek Baba!" Mutfaktan çıkarak askılıktan ceketimi alarak evden dışarı çıktım.arabaya binerek spor salonuna geldim. Giyinme yerine giderek spor kıyafetler giyerek boks yerine indim. Kum torbalarının olduğu yerden geçerken dolunayı gördüm bana bakarak " sevmediğin insan burnunun dibinde biter dedikleri bu oluyor galiba " diyerek laf çarpmaya çalıştı. Aldırmayarak ringe çıkarak rakibimle boks yapmaya başladım.

Serseri Liseliler  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin