İrem :
Etrafı kolaçan ettikten sonra lavaboya girdim arkamdan derin içeri girerek kapıyı örttü.Derin " her şey hazır mı?" Ona gülümseyerek " Ben iremim kızım tabi ki hazır"
Derin " Plan bittikten sonra Ada ve takımını ne yapacağız!"
" şu dolunay işi bitsin arkasından onlarda bitecek sadece beni bekle!" onu geçerek lavabodan çıkarak sınıfa girerek sırama oturdum. yanıma Ada oturarak " Bugün son günümüz bu okulda ama hiç üzülmüyorum"
" asıl mutlu günler dolunay sizin okula geldiğinde olacak!"
" yardımın için teşekkürler"
" rica ederim canım ama bak bu yardımı çok güzel kullanmak gerek! Ne de olsa dolunayı senin okula bitirmen için getirtiyorum!" Beni onaylayarak önüne döndü. " merak etme çok güzel zamanlar geçirteceğim ona!"
dolunay;
sırama gidip oturduktan kısa bir süre sonra arkasından müdür girerek öğrencileri süzdükten sonra " Size bir haberim var gençler!" Sınıfa baktığımda aysunun bana baktığını gördüm.Ondan gözlerimi çekerek tekrardan müdüre odaklandım." yarın doğa anadolu lisesi kendi okullarına gidiyor bildiğiniz üzere"
Emir " Biliyoruz ve yılanlardan kurtulduğumuz için çok mutluyuz" emiri takmayarak devam etti. " Doğa Anadolu lisesi müdürü bana bir teklifte bulundu bende teklifini kabul ettim!"
Sera " ne teklifi bu Hocam!"
" Biz onların öğrencileri güzel karşıladığımız için 9 öğrencimiz 15 günlüğüne okullarında misafir edecekler"
Eylül " bu bizi niye ilgilendiriyor ki!"
" öğrencilerimiz sizin sınıfınızda olduğu için öğrencileri burdan seçeceğiz!"
Ceren " peki bu 9 kişi nasıl belirlenecek Hocam!"
" kurayla çocuklar bir arkadaşınızı seçeceğim o da isimlerinizi seçecek!" Tekrardan bizi süzerek duvar kenarında oturan sınıfımızın en sessiz çocuğunu seçerek çağırdı.
Ayağa kalkarak kura çeken torbaya ilerleyerek elini attı,kağıdı eline alarak ilk ismi söyledi; "Aras "
Aras " şansıma sıçım yeminle!"
İkinci isim için torbaya elini atarak yavaşça kağıdı açarak " derin"
Üçüncü isim " İrem" ,dördüncü isim " Aysun", beşinci isim " Eylül"
Güney " lan olum senin elini kırarım ne demek Eylül. Bu kurayı geçersiz sayıyorum ben!"
Batuhan Güney'e ters ters bakarak " kes lan otur yerine!"Güney'de Batuhan'a bakarak yerine oturdu.altıncı isim " Güney" olunca Ada ve Okan İrem'e bakıyordu.
Yedinci isim " dolunay" , sekizinci isim " poyraz" dokuzuncu ve son isim " Batuhan" dediğinde Ada ve Okan şok şekilde bakarken İrem aysunla göz göze gelerek gülümsedi. Son ismi de çektikten sonra Müdür tekrar sözü alarak " şimdi bu kuraya kim karşı" dediğinde kimsenin eli kalkmamıştı.
" iyi o zaman son ders bu 9 kişiyi odamda bekliyorum!" Diyerek sınıftan çıkarak gitti.
arkasından zil çaldığında bizim grupla İremgilin grubu karşı karşıya gelerek birbirine öldürücü bakışlar atıyordu.
İrem Aysun'un yanına gelerek " yardımın için saol canım" ordan poyraz atılarak " ne demek istedi bu Aysun"
" bilmiyorum valla "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Serseri Liseliler
Teen FictionGenç kurgu içinde #67 (15.01.2017) psikopat içinde #1 ( 31.11.2019) Dolunay; hayata 1-0 geç başlayıp, insanlara ve aşka inanmayan dünyanın onu hiç bir zaman yüzüne gülmeyeceğini inan kişilerden biri.okulda kavgalarıyla meşhur kızımız hep insanlar...