Bölüm 19: Mutluluk

6.7K 306 44
                                    

Zero;
Eylül!

Eylül:
Sakın bana da yaklaşım deme!!! Dolunayın gözümün önünde nasıl acı çektiğini gördüm ama elimden hiç birşey gelmiyordu, kimin yüzünden senin gibi beş para etmez biri için...

Zero;
Ama eylül

Güney:
Olum kız sana ne diyor yaklaşma demi! Biri sana bişey diyorsa uyucaksın anladın mı? Benim sinirimi bozma emir kızları alıp götürür müsün?

Emir;
Neden lan!

Güney;
Götür sen bir abi!!!

Emir;
Tamam anladım kızlar hadi biz çıkalım.

Ceren;
Dur bir dakika çıkmadan önce birşey yapmak istiyorum.

Aras;
Ne?

Sera;
Bende

Emir;
Ne yapacaksınız  lan!

Ceren;
Zeronun yanına yaklaşarak yüzüne tokat çaktım aslında  bundan daha kötüsünü hakediyorsun.

Sera;
Ceren yüzüne tokatı vurarak bizi beklemeye başladı.ondan sonra bende gelip sen benim kardeşimin canını yakarsan ben de senin canını yakarım diyerek kasığının ortasına ayağımı geçirerek eylülü beklemeye başladık.

Emir;
Abi kızlara bak ! Ben bu kızlardan korkmaya başladım.

Aras;
Söyleme lan! Tanıtığımız kızları aslında da tanımıyormuşuk.

Eylül;
Sera dan sonra ben yanına gelerek  zero diyerek şeyini tutarak bana baktı ben seni tanıyorsam sen boşuna gelmedin buraya kesin arkasında bunun bişey yatıyordur. Ben sana şimdi bişey yapmayacağım eğer dolunayın canını yak benden kurtuluşun  yok bunu bil pislik yüzüne tükürürek kızlarla ordan çıktık.

Emir;
Kızlar siz araba da bekleyin biz 1 dakika sonra geleceğiz.

Sera;
Ne yapacaklar bunlar

Eylül;
Ne yapacaklar ya döverler , ya da uyarı verirler.

Ceren;
Doğru onların dili ancak o

Güney:
Kızlar gittikden sonra zero'nun üstünden tutarak duvara yapıştırdım. Şimdi ne yapıyorsun biliyor musun? Bavulunu toplayıp geri dönüyorsun.

Zero;
Dönmessem.

Aras;
Dönmessen yada sorun çıkarırsan  seni eşşek sudan gelene kadar döveriz yok ondan anlamıyorsan laylon var ya onu yakar derine damlatırız o da olmadı gerisi de ruh halimize bağlı ya...

Güney;
Anladın mı? Canım bizim kızlardan uzak ol yeter!!! Yoksa senin ana-

Emir;
Hop hop güney yavaş gel kardeşim bilirsin biz anaya   bacıya sövmeyiz.

Güney;
Pardon kardeşim bu pisliğe bakınca biyan unuttum

Zero;
İstediğiniz kadar tehdit edin bir yere gitmiyorum az önce ki kızlarla da alık veremediğim bişey yok benim sadece işim dolunayla anladın mı? Canım şimdi evimden çıkın gidin.

Güney;
Hala anlamıyor lan bu ben senin şimdi anlayacağın bir dille konuşayım.

Aras;
Güney dur!!!

Güney;
Ne oldu!!!  ne güzel şeye gelmiştim lan.

Aras;
Kardeşim ilk açılışı ben yapmak istiyorum arkadaş da, gel bakalım gözünün önüne yumruğu geçirince oracıkta bayıldı. Aaa olum bu bayıldı ya la

Emir;
Olum nasıl vurduysan artık çoçuk dayanamadı.yalnız bizim kursağımızda bırakdın ya.

Güney;
Abi aslında biraz yavaş vursaydın daha iyidi ya bize de kalırdı en azından neyse bir dahakine artık hadi gidelim.

Serseri Liseliler  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin