Bölüm 110; dolunay ve okan yakınlaşması

886 36 7
                                    

Dolunay

Okan telefonunu açarak Batuhan'la öpüştüğümün videosunu gösterterek " seni uyarmıştım dolunay.Bundan sonra yapacaklarımdan kork!!!"  Arkasını dönüp gidecekken kolundan tutarak elinde ki telefonu alarak " devamını izle!!!" gözlerini telefona  indirerek videoyu sonun kadar izledikten sonra gözlerimin içine baktığı sırada Batuhan kapıdan çıkarak " ne oluyor burda!" okan beni geçerek Batuhan'ın karşısına durarak " sevgilimden uzak duracaksın!" gözlerini bana kaydırdıktan sonra Okan'a bakarak " tamam Bundan sonra zaten dolunay sadece benim arkadaşım olarak kalacak!" Gülümseyerek bana bakarak " arkadaş olarak da kalmayacaksınız Batu!!!"  Benim yanıma gelerek elim tutarak ilerlemeye başladık.

Sınıfımın kapısına geldiğim de elimi çekerek " bir daha kimle arkadaşlık kuracağıma karışma!!!" onu geçerek sınıfa girdim.

Derin
Batuhan'a hesap soracakken " Kıskanmana gerek yok sadece konuşuyorduk!" Beni Arkasında bırak sınıfa girdi.

Sınıfa girdiğim de dolunay bana gülümseyerek " derin gel yanıma otur!" ona gülümseyerek yanına giderek oturdum.

" bundan sonra iyi arkadaş olalım!" elini uzattığında eline bakarak " senin için sorun olamayacak mı? Sonuçta Batu eski sevgilin!"

" hayır niye sorun olsun.Hem şimdi daha yeni fark ettim de. Ben Batuhan dan hoşlanmıyormuşum" ona şaşkın şekilde bakarak " senin için sorun yoksa benim içinde yok!" Elimi uzatarak elini sıktım.

Dolunay:
Son ders zili çalarak bahçeye çıktığımda bizim grubun toplandığını görerek yanlarına gittim.
" Bizsiz okul nasıldı emir!" yüzü somurtkan şekilde " Aras yüzünden kötü olum sevgilin başımızın Etini yiyor! Sizi niye ayrı tuttularsa!" Aras seraya sarılıp alnından öperek " heee yav bizi niye ayırtılar ki!" Sera da ona sıkı sıkı sarılarak yanağından öperek " okulda görüşme fırsatımız çok oluyordu onu da elimizden aldılar!!!" Aras sinsice gülerek " yarın kaçamak yapmaya ne dersiniz gençler!" Hepimize baktığımızda kimseden ses çıkmayınca sera " biz kaçalım aşkım bunlar iyi öğrenci olmak niyetindeler!" Aras ona gülüp onaylayarak " biz yarın okula gelmiyoruz gençler!"

Güney " olum sen gelmezsen o uzun kavaklar beni yer lan!!!" Aras alttan alttan gülerek " sen de kaçamak yap!" Eylül öne atılarak " şahsen ben de kaçamak yapmak istiyorum.Bu okulu sevmedim ya!!!" Güney, Eylül'ün çok rahatsız olduğunu anlayarak Eylülün omzuna kolunu atarak " o zaman bizde gelmiyoruz yarın gençler!" Eylül ona ciddi mi diyerek bakarken " ciddiyim Eylül!" Eylül sevinerek Güney'e sarılarak öptü.

Bana baktıklarında " Ben yarın okula geleceğim beni geçin..." gözler beni geçerek Batuhan'a kaydığında Batuhan herkese bakarak " Beni hiç bulaştırmayın! Hem dolunay ve aysuna sahip çıkacak biri lazım!" ona ters ters bakarak " arkadaşım ben kendimi korurum!"

" korursun da ben yine yedekte durum ne olur ne olmaz demi..!" Bana göz kırptığında yanına derin gelerek koluna girdi.

Gülümseyerek " arkadaşça ne konuşuyorsunuz" diye sorduğunda emir öne atılarak " yarın kaçamak yapacağız onu konuşuyorduk!"

Batuhan'a dönerek " aşkım bizde kaçamak yapalım mı?" Şirin şekilde söylemeye çalışsada olamıyordu . " Babamla tartışmak istemiyorum derin!"

bozularak geri çekildiğinde derin,lafa girerek " neyse çocuklar ben eve kaçar!" Dediğim sırada Okan omzuma kolunu atarak " hemen eve kaçılır mı sevgilim senle işimiz var!" ona anlamamış şekilde bakarak " ne işimiz var!" beni kendine daha da çekerek " bize gidecektik!" Batuhan bana kızgın şekilde bakarak aniden gülerek " Okan istersen dolunayla bize gidebiliriz sevgili takılması yaparız haaa!" son sözünde ki " haa!" eğer kabul etmezsen birazdan belanı bulduracağım tarzındaydı... 

Serseri Liseliler  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin