Batuhan:
Arka bahçeye geldiğimizde karşımızda bunların başı bize dönerek " sizlerle sorunumuz yok şu arkanda ki ikiliyi bize versen yeter!" diyip Güney ve arası gösterdi.
" Onların meselesi bizim mesele oluyor ya!" bana gülerek " boş yere dayak yiyeceğinize onları bize bırakıp gidin!" Bu sefer ben ona gülerek " Beni tanımıyorsun galiba...Ben Batuhan Korkmaz şu zamana kadar kaçtığım bir kavga yok hele kardeşlerimle olan kavga da hiç yok!" Ellerini çıtlatarak " Bu kavgadan sonra arkana bakmadan kaçacaksın!"
"Görelim bakalım kimin kaçıp kaçmadığını!" Yaklaşmaya başladığımız arkamızdan Kübra hoca bağırarak " ne oluyor burda!" diyip ortamıza gelip durarak iki tarafa da bakarak " kavga etmiyorsunuz demi çocuklar!" diğer taraf bize bakarak " yok Hocam ne kavgası tanışmaya çalışıyorduk!" Kübra hoca bize dönerek " doğru mu Batu?" karşımda ki çocuktan bakışlarımı çekmeden " doğru Hocam sadece tanışmaya çalışıyorduk!" Bize inanmayarak " tamam tanışma Faslı biter herkes dağılsın!"
" ama Hocam biz daha tanışamamıştık arkadaşlarla!" onlara sert şekilde bakarak " senin adın özgür demi?" çocuk kafasını sallayarak " evet adım özgür!"
" Babanla lise arkadaşıyız özgür biliyor musun?"
"Hocam bunu Bana niye söylüyorsunuz!" Ona yaklaşarak kısık sesle
" Eğer bu çocuklara zarar ver. Seni babana söylerim özgür! Biliyorsun baban çok otoriter bir adam böyle kavga, tehdit, arkadaşlarını ezme olsun hiç sevmez..!"
Kübra hoca ne söylediyse çocuğun rengi atmıştı.Hocaya ters bakıp yanından geçip giderek benim yanımda durarak " sizlerle sonra görüşeceğiz!"
Kübra hoca " durma devam et özgür!"
En son poyrazı da geçip gittiler.
Dolunay;
hepsi bana bakarak "sana ne oluyor asıl!" o konuşan kıza ters ters bakarak " kuzenimi çabuk bırak!" bana gülerek " başka emriniz var mı?"
" bana bak manyak sinirimi daha fazla bozmada kuzenimi bırak!" Kuzenime dönerek " bu mu kuzenin!" sonra aysuna dönerek " yoksa bu mu?"
" ikisi de kuzenim olur!"
" ama sen az önce kuzenimi bırak dedin bu da demekki ikisinden biri söyle hangisi kuzenin!" o kızın yanına yaklaşarak " Sana ikisini de bırak diyorum!"
" bırakmazsam ne olur!" Arkamda ki kızlara göz işareti yaparak hepsi arkama geçti.
sinirlenerek kızın yakasından tutup kafa attım.
" ilk kafa denememdi artık idare et!" geriye sendeleyerek yere düştü " saldırın!" hepsi başıma çullanıp dövdüğü sırada kapı açılarak içeri Ada girerek " durun!" Demesiyle hepsi durarak geri çekildi.Yanıma gelerek elini uzatarak " iyi misin?" elini tutarak ayağa kalktığımda Eylül yanıma gelerek " iyi misin?" Ona başımı sallayarak " iyiyim!" Ada bize dönerek " siz gidin ben halledeceğim burayı" o kafalık attığım kız burnunu tutarak " senle sonra hesaplaşacağız!" Ada bağırdığında sustu. sınıftan çıkarak koridora geldiğimiz de Batuhangil geliyordu.
o sırada derin de gelerek yanında durdu " aşkım kavga ettiğini duydum iyi misin?" dediğinde grubumuzun hepsi Batuhan'a anlamamış şekilde bakıyordu " Biz derinle sevgili olduk size söylemeyi unutmuşum !"
Derin bana bakıp Batuhanın yanağından öperek elini tuttu " tebrik etmek yok mu?" Aras ve Güney birbirine baktıktan sonra bana bakarak " tebrikler kardeşim!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Serseri Liseliler
Ficção AdolescenteGenç kurgu içinde #67 (15.01.2017) psikopat içinde #1 ( 31.11.2019) Dolunay; hayata 1-0 geç başlayıp, insanlara ve aşka inanmayan dünyanın onu hiç bir zaman yüzüne gülmeyeceğini inan kişilerden biri.okulda kavgalarıyla meşhur kızımız hep insanlar...