Aras:
"neden geldi ki!" Okulun çatısına çıkarak derince iç çekerek havaya baktım. " neden lan!" çeketimi çıkartarak yere attığımda batuhan gelip yanıma sarıldı " sakin ol lan!" Onu ittiğimde daha da sıkıca sarıldı. " şimdi ben ne yapacağım!" batu benden ayrılarak gözümün içine bakarak " o nasıl laf lan sera var hayatında o kızı seviyorsun onla olmaya devam edeceksin" dediğinde gözlerimi kaçırdım benden şüphelenerek " Serayı seviyorsun demi!" Sessiz kaldığım için Batuhan korkmaya başlamıştı bağırmaya başladı " seviyorum desene lan!" Geri geri giderek ona sırtımı döndüm." bilmiyorum aklım karıştı defneyi görene kadar seviyor sanıyordum!" önüme gelip durup yakalarıma yapışarak " seviyorumdum ne lan" onun eline yapışarak " bilmiyorum amk bilmiyorum defneye zaafım olduğunu biliyorsun!" Dedim.
Elini yakalarımdan çekerek bana kızgın şekilde bakarak " siktiğimin orusbu çocuğu sakın seradan vazgeçiyim ya da o kıza kazık atım deme seni gebertirim"
Dizlerimin üstüne çökerek " Batuhan ben korkuyorum lan!" dibime gelip o da çökerek gözlerini gözlerime sabitleyerek " aras o kıza sana yapmadığını koymadı oğlum, onun için ölmeyi bile göze aldın öldürecektin lan kendini, o kıza dönüp de seni deli gibi seven bir başkasına ihanet edemezsin. Hem Serada senin için ölümü göze almadı mi, bu çatı katından atlayacaktı onu sen kurtardın lan şimdi o kız bunu tekrar yapacak sana herşeyi baştan sardıracak lütfen kardeşim yapma bunu kendine!" Ağlamaya başladığımda bana sıkıca sarılarak " Senin hep yanında olacağım kardeşim!" o sırada da emir ve güney de geldiler.
Emir " aşk kuşlarını görüyor musun ? biz olmadan sarılıyorlar"
Güney " rahatsız etmeyelim gidelim hadi" batuhan onlara sinirlenerek " kesin lan gelin buraya!" Koşarak yanımıza gelip sarıldıkların da üst üste düştük.
Batuhan " olum öküzsünüz" Emir batuhanın üstünde olduğu için Batuhanın gözlerinin içine bakıp gözlerini kırpıştırarak " ama öyle seviyorsun bizi hayatım" Güney emirin anlına vurarak " sana benden başkasına böyle hareketler yapma demedim mi?" Emir güneye sinirli şekilde bakarak " sen helalim oluyorsun " diyip güneyin anlını öptü. Güney emirin öptüğü yeri silerek " Seni siktim olum gel buraya!!!" İkiside üstümüzden kalktı. Güney emiri kovalarken Batu ve ben yerde onların bu hâline gülüyorduk.
Poyraz:
Kütüphaneyi düzenlerken deniz denilen kız yanıma gelerek " yardım etmem gereken bir şey varsa seve seve yardım edebilirim" ona kısa süreliğine baştan aşağı süzüp geri işime devam ettim. kitapları toplayıp diğer rafa gidecekken üsteki kitapları alarak beni takip etti. " okul çıkışı yemek yiyelim mi?"" akşama kadar bir şey yemeyi sevmem"
Deniz " peki, sinemaya gidelim mi?"
" pek kalabalık olan ortamları sevmem"
Deniz" ona da peki , o zaman beraber gün doğumunu izlemeye gidelim mi?
Elimdeki işi bırakarak ona dönerek " senle bir şey yapmak istemiyorum" bana kırılmış şekilde bakarak " tamam o zaman ben gidim" arkasını dönüp gidecekken içimdeki vicdani bir türlü susturamıyordum " dur" bana yavaşça dönerek " ne oldu?"
" karnım acıktı şimdi beraber bir şey yiyelim istersen" gülümseyerek " olur"defne:
kantinde takıldığım sırada karşım da tek başına oturan seraya bakıyordum.
Yanıma irem ve ada oturdu.İrem " kızı öldürecek şekilde bakıyorsun" ona gözlerimi çevirerek
" o kıza benim olana bakmak neymiş göstereceğim!" Bu lafım üzerine ada ireme anlamsız gözlerle baktı " bu kıza öyle bir ders vereceğim ki arasın yanına yaklaşamayacak!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Serseri Liseliler
Teen FictionGenç kurgu içinde #67 (15.01.2017) psikopat içinde #1 ( 31.11.2019) Dolunay; hayata 1-0 geç başlayıp, insanlara ve aşka inanmayan dünyanın onu hiç bir zaman yüzüne gülmeyeceğini inan kişilerden biri.okulda kavgalarıyla meşhur kızımız hep insanlar...