Bölüm 121:Güvenlerini Kazanmak

640 34 3
                                    

sırama oturur oturmaz ders zili çalmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

sırama oturur oturmaz ders zili çalmıştı.Ege arkasını dönerek kolumdan tutarak sınıftan çıkaracakken önüne okan geçerek bir bana bir Egeye bakarak  "dolunaydan çek lan elini" ona tuhaf şekilde bakarak  " haaa!" Egenin  elini kolumdan iterek " olum  beni sinir etmeye mı çalışıyorsun!" okanın bu lafına  altan gülerek " lan salak Biz kardeşiz Egeyle ,yanlış kıskanç  alarmları  çalıyorsun!" Ege ikimize şaşkın şekilde bakıp benim kafama vurarak " Dolunay sen yapma bari, bu mal dalga geçiyor sende buna uyuyorsun!" sinirlenerek sınıftan çıkıp gitti.okanın  omzuna kolumu atarak " Ege biraz aptaldır geç anlar onun  birinin  sevdiğini,doğrudan git söyle ama  sakın  öpüm deme kaybedersin!" dediğimde Ege geri gelerek kolumdan tutarak " seni alıp gitmeyi unutmuşum"  bahçenin arkasına geldik.

" Dolunay denizin burda ne işi var"

"Söyledi ya okuldan atılmış  buraya gelmiş!!!"

" ya bir siktir git. sizi iyi tanıyorum dolunay,  kimi kandırıyorsun"

" İyi tanıyorsan ne yapmak istediğimi de anlamış  olman gerek bok kafalı kardeşim"

Bana bağırarak " Dolunayyy!!!" Egenin yakasına yapışarak " o kendini zeki sanan orusbu çocuklarına gününü göstereceğim anladın  mı teker teker indireceğim!!!"

" Bunu yapmana izin veremem.Tekrar o hale dönmeni istemiyorum" 

Bu kez ben ona bağırarak "yanımda olursan eyvallah ama karşımda olursan..."

" ee karşında olursam..."

" seni ezer  geçerim Ege.Seni gerçekten ezer geçerim" kırgın şekilde bana bakıp omzuma vurup  gidecekken Egenin kolundan tuttum " Sana ihtiyacım var Ege lütfen yanımda ol" bana gülümseyerek  " senden korktuğumdan değil sadece kötü bir şey yapmanı  engellemek için yanında  olacağım" ona sıkıca sarılarak " seni çok seviyorum" o da bana sıkıca sarılarak " beni gerçekten  ezip geçer miydin" sarılmadan geri çekilerek " boşver hadi sınıfa gidelim"

ada:
İrem ve yağızla birlikte yeni gelen kıza bakıyorduk. " dolunayın  düşmanı bizim dosttumuz  olabilir" irem bana düşünceli şekilde bakarak " o kızdan pek emin olamıyorum dolunayla aynı okuldan geliyorsa arkadaşta  olabilir"

Yağız " Arkadaş olan kişi dolunayla ilk geldiği anda kavga eder mi?" irem tekrardan düşünerek " hislerim o kıza güvenmek istemiyor"

"Peki deneyelim yani dolunayı  tuzağa düşürecek düşürmeyecek mi deneyelim" irem bu lafıma katılarak " bak bu olur denemek iyi olacak"

Yağız " sen git konuş o zaman!" İrem ona şaşkın şekilde bakarak " senin  dolunaydan hoşlandığını  sanıyordum"

"  aşktan sonra en kuvvetli  his nedir biliyor musun?" İrem öne atılarak " intikam mı?" dediğinde yağız ona gülümseyerek  arkasını dönerek uzaklaştı.

Serseri Liseliler  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin