Bölüm 102: Zincirleme erkek halatı kazası

929 46 18
                                    

Batuhan;
Dolunayın boynunda ki kolyeyi görünce şaşırdım " kolye" elimi uzatacakken elime vurarak " ne yapıyorsun!" elimi çekerek " ben bu kolyeyi ezmiştim !" bana şaşkın şekilde baktıktan sonra Oğuz'a gülerek  " Oğuz yaptırıp  getirdi" sinirlenmiştim " Dolunay o boynunda ki kolyeyi çabuk çıkart!"

"Niye çıkartıyorum ya!"

" O taktığın kolyeyi benden başkası sana takamaz şimdi çıkart lütfen!" kolyeye dokunarak " Benim değil mi kolye!" Oğuz ordan atılarak " Batu- "  yüzüne yumruk atarak " sen karışma lan!!! Sen de çabuk çıkart şu kolyeyi!" boynunda ki kolyeyi çıkartarak elimi alarak avucumun içine koyarak " tam bir gerzeksin!" Oğuz'u da  alarak gittiler.

" Bu kolye ikimizin aşkı, Benden başkası sana takamaz."

Dolunay;

Oğuz'un koluna girerek banka oturtarak pansuman yapacakları çıkartarak pansuman yapmaya başladım.Pamuğa alkol dökerek yaraya uyguladığımda Oğuz geri çekildiğinde " iyi misin?" kafasını sallayarak bana yaklaşmaya başladı " Bu yumruğu ödetirdimde neyse..." son kez pamuğu bastırdım " Oğuz sen yapma bari" elimi tutarak gözlerimin içine bakarak " Seni üzmek isteyeceğim son şey dolunay ama bir daha böyle bir şey yaparsa karşılık veririm!" elimi çekerek olduğum yerden kalktığım da o da kalkarak " ne oldu?"

" Sen farklısın sanmıştım!" Arkamı dönüp gidecekken kolumdan tutarak "  tamam tamam!" Ona dönerek " ne tamam!"

" Bana karışsa bile bir şey yapmayacağım!" ona gülerek " söz mü?" kafasını sallayarak " söz" mutlulukla ona sarılarak yanağından öptüm " teşekkür ederim!"

Kübra hoca " Gençler birazdan halat yarışı olacak toparlanın!"

herkes toparlanarak Kübra hocaya bakıyorduk " Bugün iki gruplara ayrılacaksınız grup liderlerini seçecek kişi ben olacağım, liderlerde grubunda olması istediği kişiyi seçecek. İlk grubun lideri Oğuz olsun diğeri de Batuhan sen ol!" ikisi de hocanın yanına gelerek birbirinine düşmanca bakıyordu " ilk kimin seçeceğini para atarak belirleyeceğim" ikisi de birbirine bakarak.

Oğuz " tura" dediğinde Batuhan " yazı " dedi. Hoca parayı atarak " tura geldi!" Batuhan sinirden alnına vurarak " kahretsin!" Oğuz bana gülümseyerek " dolunayı alıyorum Hocam!"

" Bende bundan korkuyordum ya! Hocam bence o para hileli benim parayla atsak olmaz mı?" Hoca gülerek " saçmala istersen Batuhan!"

teker teker takıma kişi aldıktan sonra halatın yanına gelerek  bir kız bir erkekli düzene girmiştik.İlk başta Oğuz onun arkasında ben, benim arkamda yağız denen bir çocuk vardı.

Batuhan:

" yeminle iki kurdun arasına girdi kız ya!" emir bana bakarak " ne saçmalıyorsun sen lan!" gözlerimle diğer tarafı göstererek " önde Oğuz arkada yağız var biz kazansak halatı bıraktığımız an onlar da fark etmeyip ikisinden biri dolunayın üstüne düşecek aaaa!!! Bunu düşündükçe delireceğim lan" Aras da yanımıza gelerek " Düzen nasıl olsun Batu!" Onları bir kenara bırakarak " Erkekler ön tarafa kızlar arka tarafa geçsin!" 

Eylül " ayrımcılık yapıyorsun Batuhan!"

Sera " aynen resmen ayrımcılık"

" kızlar sakin olun ya ayrımcılık yaptığım yok siz önde olsanız  biz erkekler arka da olduğumuzu  düşünsek  Önden ipin yarısını vermiş olacaksınız o zaman da oyunu kaybederiz  !"

Ceren " onlar gibi niye bir kız bir erkekli yapmıyoruz!"

" Ben ona karşıyım kaybetsek kızlar önden arkaya doğru erkeklerini üstüne düşecek bende onu uygun bulmuyorum hem yine zarar göreceksiniz!"

Serseri Liseliler  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin