Dolunay:
sınıfa girerek sırama oturduğumda derin yanıma gelip oturdu.Gözlerimim içine bakarak " bana yardımcı olur musun? Dolunay!" ona anlamamış şekilde bakarak " ne konuda yardımcı olacağım sana..." sahte bir gülüş atarak " Batuhan konusunda!" Bende ona sahte bir gülüş atarak " Derin, Oğuz'un verdiği emaneti Okan'a neden verdin!" bana şaşkın şekilde bakarak
" Ben ş...ey aslında Okan'a vermeyecektim sonra sana vereceğim gün acil bir işim çıktı Okan'la da karşılaşınca ona vermek zorunda kaldım ne oldu ki!" bu kız salağımı yatıyordu yoksa ciddimi anlamamıştım " peki içine açıp baktın mı?" düşünür gibi yaparak kafasını olumsuz şekilde sallayarak " hayır açmadım!" niye inanasım gelmiyordu bu kıza " doğruyu söylüyorsun demi derin!" Meydan okur gibi gözlerini hiç çekmeden " neden yalan söylüyüm ki sana..." daha fazla ısrar etmeden " soruna en iyi cevabı arkadaşları verir ben değil derin!" dediğimde." anladım eee abimle aranız nasıl?" ona tuhaf şekilde bakarak " ne yapmaya çalışıyorsun derin!" bana masum şekilde bakarak " senle arkadaş olmaya çalışıyorum!" o sırada derse hoca geldiğinde konuşmayı kestik.
Batuhan;
Cebime koyduğum flaşı çıkartarak baktığım da " Dolunayı mutlu edecek ne olabilir ki bunun içinde..." Okan'a baktığımda kafasını koyup uyuduğunu gördüm.Ders sarmayınca bende pencereden dışarı bakmaya başladım.O sırada telefonum titredi cebimden çıkartarak mesaj kutusuna girdim.
Gönderen;0543.........
Flaşın içindekini merak ettiğin için derse konsantre olamıyor musun? Bence de konsantre olma o flaşın içinde öyle bir şey var ki! Senin tüm gerçekleri görmene yarayacak!Mesajı okumamla sınıfa baktım bu mesajı yazan kesinlikle bu sınıftandı ama kimsenin elinde telefon yoktu.O sırada tekrar bir mesaj geldi.
Gönderen;0543........
Sana çok acıyorum..merak etmen için biraz tüyo verim mi? o flaşta dolunayın seni aldatışı var.Sen onun için üzülürken o biricik dolunay seni aldattı Batuhan ya...Bu yazana git gide sinirlenmeye başlıyordum.ona cevap yazacakken hocanın birden elimden alarak " sınıfta telefonla oynamanın yasak olduğunu bilmiyor musun?" ona ters ters bakarak " şu telefonu verin hocam!" elinden almaya yeltenince geri çekilerek " birincisi Burası sizin okul değil istediğin gibi davranmazsın , ikincisi şimdi dersimden çıkıp müdürün odasına gidiyorsun derhal!!!" sıradan çıkarak hocayı da geçip sınıfın kapısını sert şekilde kapatarak dersten çıkmıştım. Koridorda yürüdüğüm sırada Bilgisayar sınıfını görmemle bakmakla bakmamak arasında gidip geliyordum.
Bilgisayar odasının içine girerek bilgisayarlardan birine oturarak cebimde ki flaşı takılacak yere takarak beklemeye başladım.Dosya göründüğünde açıp açmama arasında gidip geliyordum.
"Dolunay beni aldatmış olabilir mi?"
bu düşünceden kurtulacak tek yol bu flaşa bakmak ama ya öyle bir şey yoksa hepsi oyunsa " kafayı yemek üzereydim!!!" iki elimle yüzümü kapatarak " ne yapmalıyım!" dediğimde arkamdan biri elini omzuma koymasıyla düşüncemden ayrıldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Serseri Liseliler
Teen FictionGenç kurgu içinde #67 (15.01.2017) psikopat içinde #1 ( 31.11.2019) Dolunay; hayata 1-0 geç başlayıp, insanlara ve aşka inanmayan dünyanın onu hiç bir zaman yüzüne gülmeyeceğini inan kişilerden biri.okulda kavgalarıyla meşhur kızımız hep insanlar...