dolunay:
şimdi ne yapmalıydım poyrazı arasam " olmaz dolunay arama şimdi!" Rüzgarı bulmak için nereye gitmeliydim. Bir banka oturarak etrafıma boş gözlerle bakıyordum. " Bir çocuğa bile bakamıyorsun dolunay !" o sırada telefonum titredi.Elime telefonu alarak mesaj kutusuna girdim.
Gönderen: 0536......
Etrafına boş boş gözlerle bakma...Rüzgarın rahatı oldukça iyi...Yarın adres atacağım."Bu mesajı atanda kimdi şimdi" telefonu aradığımda hat kapalıydı.
oturduğum yerden kalkarak eve gelerek odama girecekken üvey annem karşımda durarak " senle konuşmamız gerek!" diyip içeri geçti. Arkasından giderek odaya geçtim " ne istiyorsun!" Koltuğa oturarak gözlerimin içine bakarak " Bunlar senin için hazırladığım evraklar" önüme atılan evrakları elime alıp baktığımda " İngiltere'ye gitmeyeceğim ben..!" bana sahte bir gülümseme vererek " Bu sefer zorlama yok sadece orda nasıl bir eğitim alacağını iyi düşünmeni istiyorum!" ben sanki bilmiyordum benden kurtulmak istediğini " gitmeyeceğim!" Evrakları önüne atarak gideceğim sıra da " dolunay seni düşünüyorum!" ayağa kalkarak yanıma geldiğinde ben onun gözlerinin içine bakarak bir kahkaha atarak " ayağına ayak bağı olmayayım diye gönderdiğini biliyorum sen ne düşünmesinden bahsediyorsun!"
"Tam Annen gibisin...Dik başlısın, Belasın ve inatçısın umarın sonunda Annen gibi sürtük olmaz..!" Son dediği lafla kendimi kaybederek dişlerimi sıkarak üstüne gittim oda korkarak arkaya gitmeye başladı.Boğazına yapışarak " Seni öldüreceğim!!!" ellerini ellerimin üstüne getirerek " man- yak bırak beni!!!" gözüm dönmüştü bırakamıyordum " bir daha Annem hakkında laf söylememen için seni öldürmem gerekiyorsa öldürürüm!" Arkamdan biri beni tutup attığında alnım sehpanın ucuna değerek kanamaya başlamıştı. Birden boynu serbest kalan üvey annem öksürmeye başladı o sırada da Başımı kaldırıp beni atanın kim olduğuna baktığımda, Babam olduğunu gördüm. " ne yapıyorsun sen!" Ayağa hızla kalkarak " Bir kere de beni tutsan ölür müsün baba?" beni takmadan üvey annemin iyi olup olmadığına bakıyordu.
"Beni sormadın ama baba iyiyim!" gözleri bana dönerek yanıma gelerek yüzüme bir tokat attı " Annenin boynunu ne yapmışın çabuk özür dile..!" Tokat attığı yüzümü tutarak üvey anneme dönerek " haklısın ben Annem gibiyim..!" Babamı geçip gidecekken kolumdan tuttu " Özür dile dedim!" babamdan sertçe kolumu çekerek " Özür dilemeyeceğim!" odama çıktım.
odaya girip Kapıyı kilitleyerek arkasına yaslanarak oturdum.Elimi alnıma götürdüğümde hala kanadığını gördüm.Banyoya girip yaraya bakarak ilk yardım çantasından gerekli malzemeleri çıkartarak pansuman yaparak yara bandını yapıştırdım.
O sırada telefonum çalmaya başlamıştı. kim arıyor diye baktığımda " poyraz" olduğunu gördüm.Aynada kendi acınası halime bakarak " her zaman nasıl güçlü bir kız olduysan şimdi de öyle olacaksın!" elime telefonu alarak poyraza mesaj attım.
gönderilen: Koruyucu melek( poyraz)
poyraz bir saat sonra sizin evde görüşürüz!Banyodan çıkıp aşağı inerek evden çıkacakken üvey annemle babamın kavga seslerini duydum.Onları takmayarak evden çıkarak poyrazgilin evine geldim.
Bahçeden geçerek zillerini çalarak açılmasını bekledim.Hizmetçi Kapıyı açtığında içeri girdiğimde Tüm herkes buradaydı.Batuhan, derin ,Batuhanın babası ve poyrazın ailesi hepsinin gözleri bana döndüğünde elim ayağım birbirine dolanmıştı.
poyraz ilk lafa atılarak " rüzgar nerde dolunay!" Arkasından Batuhan atılarak " Senin başına ne oldu!" Başıma yere eğerek sesim ağlamaklı çıkmıştı " özür dilerim poyraz!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Serseri Liseliler
Teen FictionGenç kurgu içinde #67 (15.01.2017) psikopat içinde #1 ( 31.11.2019) Dolunay; hayata 1-0 geç başlayıp, insanlara ve aşka inanmayan dünyanın onu hiç bir zaman yüzüne gülmeyeceğini inan kişilerden biri.okulda kavgalarıyla meşhur kızımız hep insanlar...