Bölüm 45: İrem kutay

3.6K 156 39
                                    

İrem Kutay:
Batuyla konuşmak istiyordum ama içkiden kafası güzel olunca bu tam mümkün olmadı. Ayağa kalkmaya çalıştığın da onu tutmaya çalışarak yaklaştım dudaklarından öperek geri çekildim.bu sefer tamamıyla bilincini kaybetmişti onu taşıyarak dışarı çıkartım.ayılması için yüzüne vurdum " araban ne taraf da! " cebinden anahtarı çıkartarak karşımızda ki! Arabanın ışıkları yanıp söndü " güzel araba " diyerek. Arabanın yan koltuğuna attım. Ben de sürücü koltuğuna geçtim . Şimdi en güzel  soruya geçelim  nereye gideceğiz? Tekrardan uyandırarak " hey evin adresi ?!" Demeye kalmadan ağzın da bir yer geveleyerek söylemeye başladı yanına yaklaşarak duymaya çalıştım, duyarak arabayı çalıştırarak süremeye başladım.

Kısa bir sürede eve gelerek önüne arabayı park ettim. Sürücü koltuğunun kapısını açarak arabadan indim. Hemen yan koltukta ki Batuhan'ı almak için koltuğunun altına girdiğim de yerde bir CD buldum üstünde "güvenlik kamerası " yazıyordu. Onu da alarak evin kapısının önün de durdum. Anahtarı bulmak için Ceplerini karıştırdım sonun da bulduğum da içeri girdik. Üst kata çıkarak ilk kapıyı açtığım da lavabo çıkınca kapatarak, diğer kapıya yöneldim orası da başka bir oda çıkınca diğer kapıya yöneldim sonun da buldum,odadan içeri girdirecekken midesini tutup lavaboya koştu. O gittiğin de ben de odasına bakmaya başladım bir iki tane de fotoğraf çekmeye başladım. Oda ya geldiğin de üstünde bir şey yoktu direk yatağa geçerek uyumaya başladı. Yanına oturarak bir elimle dürtüğüm de hala uyuduğunu fark edince yanına yatarak foto çekmeye başladım. Dudağımı onun yanağına getirerek foto çektim ve son bir foto daha dudak dudağa olmalı demi! Yüzünün hizasına yüzümü getirerek gözlerimi kapattım dudağına dudağımı değdirerek fotoğraf çektim bunlar benim için yeterince bir koz oluşturur. Tekrar ona bakarak az önce elim de getirdiğim CD yi merak ederek laptoba takarak izlemeye başladım. İlk 15 dakikası çok sıkıcıydı. Tam kapatacakken annemi  gördüm. Çok aceleci davranıyorlardı. Bu CD Batuhan da ne geziyor ki! Neyse şimdilik bu CD bende kalsa iyi olur. CD' yi cebime koyarak ceketimi yatağın üstüne atarak yanına yatarak uyumaya başladım.

Eylül:
Kaç gündür o CD' yi arıyordum ama bir türlü bulamadım.o gün üstüme giydiğim kıyafetlere çantama çok dikkatli bakmama rağmen bulamamıştım."nereye koydum ben bunu ya !" Aklıma getirmeye çalışıyordum ama bulamıyordum. Tam yatağın altına bakacakken " tabi ya Batuhan'ın arabasın da kesin orda düştü!,nasıl? Aklına gelmez ah be eylül!!!" Gitmek için saate baktığım da gece yarısını geçtiğini fark ettiğim için gitmekten vazgeçtim. Yarın sabah okula gitmeden uğrardım Batuhan'a.

Batuhan:
Yatakta gözlerimi açtığım da üstüm de bir kol gördüm. Yan tarafa döndüğüm de bir kız gördüm "bu kız da kim!?" Kolunu üzerimden çektiğim an kafam ağrımaya  başladı. Kafamı  tutarak yataktan kalktım " gece ne oldu ya, neden üstüm yok!!!" Uyuyan kıza yatağım başında ki! Suyu döktüğüm an  Birden yataktan kalkınca neye uğradığıma  şaşırdım " neye yapıyorsun sen ya!!! İnsan sabah sabah sulanarak mı? Kaldırılır!" Bardağı koyarak " kızım senin benim yatağım da ne işin var!!!" Ayağa kalkarak üstünü silkmeye başladı " dün gece olanları hatırlamıyor musun?" Kıza anlamamış şekilde bakarak " lütfen bir şey olmadı de , bir şey yapmadım demi! Sana " gözlerini devirerek " ne gibi mesela..." şimdi şapa oturdun Batu kesin dün bir şey oldu bu kızla aranda " ya anladın işte kızım söylesene!!!" Bir den gülmeye başlayınca ters ters bakarak " neye gülüyorsun!!!"elini göstererek " yüzünün halini görsen sen de kendine gülersin! " yatağın üstünde ki! Ceketini alarak üstüne attım ,tutarak " ne yapıyorsun!!!" Odanın kapısını açarak " seni evimden kovuyorum!!!" Kafasını sallayarak " Batuhan ben den kurtulmak bu kadar kolay olmaz!!! Yanına giderek kolundan tuttuğum an bağırarak " bırak kolumu !!!"demeye başladı  onu dinlemeyip merdivenlerden inerek evin kapısını açtım, açtığım  sırada karşım da tokmağa vuran bir adet eylül gördüm. " eylül!" kızla ikimize bakıp sonra ters ters  elime baktı hemen elimi kızdan çekerek Eylül'e baktım " yanlış zaman da geldim galiba." Tam bir şey diyecektim ki! o kız atılarak " yoo canım tam zamanın da geldin, ben de tam gidiyordum. Hadi görüşürüz aşkım!" Diyerek yanağıma  yaklaşıp öperek  gitmeye başladı.

Serseri Liseliler  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin