Bölüm 25; Yeni bir aşk

6.1K 247 26
                                    

Dolunay:
Internet cafeye girerek sibelin videosunu düzenleyerek babasının e- mailine attım ve sibelin işi biter.

eylül:
lütfen hızlı sürürmüsünüz!

güney:
ömer abi ben atı alıp biraz gezeceğim.

Ömer abi:
Neyin var güney konuşmak istermisin?

Güney:
"Sonra abi sonra "diyerek at yerine gittim Şimşek oğlum nasılsın beni sorarsan çok kötüyüm hı nedenimi sevdiğim kızı gözlerimin önünde düşmanımla öpüştü aklıma geldikçe öldüresim geliyor piçi gel bakalım biraz gezintiye çıkalım senle.

taksici:
Ciddi bir durum yok demi kızım.

Eylül:
ciddi bir durum abi ya kalbim acıyor sevdiğim çocuğu param parça ettim.

Taksici:
Aşk acısı demek kızım hata yaptıysan ve oğlanı seviyorsan sakın peşini bırakma hele de bir erkek aşk acısı çekiyorsa o erkek kesinlikle yalnız bırakılamaz çünkü an ki ruh hali erkeklerin belli olmuyor sevdiği kız için herşeyi yapar bunu unutma!!!

Eylül:
Geldik saol abi bu dediğini kesinlikle unutmayacağım teşekkür ederim yardımın için.

Taksici:
Önemli değil kızım!

Eylül:
Taksiden inerek çifliğin kapısını çaldım karşıma saçları ağırmış yüzünde çok güzel bir gülümse olan bir adama buyrun dedi "güney burdamı efendim".

Ömer abi:
Az önce geldi şimşeği alarak gezmeye gitti.

Eylül:
Şimşek kim?

ömer abi:
Atı

Eylül:
Ne zaman gelir?

ömer abi:
Canı sıkkındı o yüzden geç vakit yada hiç gelmez.

eylül:
Onu bulmam lazım gideceği yeri Biliyormusunuz.

Ömer abi;
Kayalıkların oraya gitmiştir kafa dinlemek için biraz uzak hem bu saatten sonra gitme istersen kızım.

Eylül:
Onu bulmam lazım efendim diyerek Kayalıkların oraya doğru ilerlemeye başladım.

Ömer abi:
Kızım dur!!!

Güney:
atım dan inerek kayalıkların oraya geldiğimde yağmur yağmaya başladı.
Aaaa !!!nasıl öper lan!!! nasıl !!! Eylül seni seviyorum kızım ya!!! Beni bir duysan.

eylül:ormana girmiştim çok fazla ileri gittiğim için şuan nereye gittiğimi bilmiyordum yağmur yağmaya daşlamıştı geri dönmek istiyordum yolu kaybettim "güney nerdesin?"sonunda kayalıkların oraya gelmiştim etrafa bakıyordum burası çok güzel yermiş ...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

eylül:
ormana girmiştim çok fazla ileri gittiğim için şuan nereye gittiğimi bilmiyordum yağmur yağmaya daşlamıştı geri dönmek istiyordum yolu kaybettim "güney nerdesin?"
sonunda kayalıkların oraya gelmiştim etrafa bakıyordum burası çok güzel yermiş güneyin canı sıkkınken buraya gelmesinin sebebi belli oldu.

Güney:
Aaaa aklıma geldikçe deli oluyorum o yüzden elimi toprağa vurmaya başladım yine de içimdeki acı gitmiyordu.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Serseri Liseliler  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin