Bölüm 118: Arkadaşınızın Beyin ölümü Gerçekleşti.

855 45 41
                                    

Batuhan:

Dolunayın lavaboya gitmesinin üzerinden baya zaman olmuştu.oturduğum sandalyeden kalktığımda Oğuz ve derinin gözleri bana döndü " Ben bir dolunaya bakım gelim" derin bileğimden tutarak " sen otur aşkım ben bakım gelim!" Arkasında Oğuz atılarak " aynen derin baksın gelsin!" kararsız şekilde öyle durduğumda derin beni oturtarak kendisi gitti bile...Oğuz'la birbirimize karşılıklı bakışmaya başladığımız da ona hayırdır şekilde kafamı salladım. gözlerini devirerek diğer yöne baktı.O. Sırada derin masaya gelip oturttu. " eee dolunay nerde?" içeceğinden bir yudum alarak " lavaboda yoktu bende orda gören bir garsona sorduğumda çıkıp gittiğini söyledi!" derinden gözlerimi çekerek elime telefonu aldım dolunaya girerek aradım " aç aç hadi aç açsana!!!" masadan kalkarak ceketimi elime aldığımda derin karşımda durarak " Beni bu mutlu günümde yalnız bırakmayacaksın demi aşkım!" Onu geçecekken elimden tutarak " Batuhan yapma!" Oğuz ikimize daha doğrusu bana anlamsız şekilde bakıyordu " pastayı üfleyene kadar kal Batuhan!" Oğuz'un gözlerinin içine bakarak " tamam ama Sonra durmam!" tekrardan masaya gidip oturduk.
Mesaj bölümüne girip dolunay mesaj yazdım.

Dolunay:
taksi okulun önünde durduğunda arabadan inerek okulun bahçesine girdim.Depo kısmına gelerek kapalı kapının yanına geldiğimde koku gelmeye başlamıştı Kapıyı dövdüğümde ses gelmiyordu.Telefonuma mesaj geldiğinde mesaj bölümüne girerek baktığımda yine aynı numaradan mesaj gelmişti.

Gönderen:0533.........
Anahtarlar müdürün odasında senden önce biri almadan çabuk almalısın koş dolunay koş...okul patlamadan önce koş.

depo yerinden çıkarak Müdürün odasına koşmaya başladım.Müdürün odasına geldiğimde kapıdan birinin çıktığını gördüm peşinden koşarak arkasına atladığım için yete yapıştık.o sayede aldığı anahtar uzağımıza düştü. yerde sürünerek alacakken bacağımdan tuttu.Ona dönerek ayakkabımla eline vurarak anahtarı alarak ayağa kalktığım sırada pencereden dışarı baktım bir kaç kişinin etrafa benzin döktüğünü gördüm. bazısı da ellerinde ki şeylerle pencereleri kırıp içeri ateş atıyorlardı arkama dönüp baktığımda o kişi kaçmıştı.Onu takmayarak tekrar depoya gidecekken karnıma tekme yiyerek kalçamın üstüne düştüm. elini çıtlatarak " bakalım dövüşte ne kadar iyisin küçük hanım!" Ayağıyla üstüme basacakken yuvarlanarak diğer tarafa geçtim bir kez daha öyle yapacakken ayağını tutarak ters döndürdüm bu sayede yere yapıştı biraz daha döndürdüğüm de ayağından ses geldi kırmıştım sanırım ayağını bağırdığında bırakarak ayağa kalktım. "Bu açıklayıcıyı oldu bence!" Onun yanına oturarak anahtarı aldıktan Sonra başında ki maskeyi çıkarttım. " seni ben nerden hatırlıyorum!" hafızamı yoklamaya kalktığım sıra da cebinden çıkarttığı çakıyı bana salladı ama son anda fark ettiğim için sadece kolumu uzunca çizdi diğer elimi yumruk yaparak yüzüne vurarak depo kısmına gelerek Kapıyı açarak önce Eylül'e sonra Aysuna baktım.Aysundan nabzın daha ince geldiğini anladığım için onu sırtladım.bahçeye çıkartarak yere yatırdım.okul da alevlenmeye başlamıştı.Tekrardan depoya girerek Eylülü sırtlayarak bahçeye çıkarttığımda okulda büyük bir patlama oldu ve Eylül'le birlikte yere yapıştığımız için gözlerim kapanmaya başladı.

yavaşça gözlerimi açarak etrafa baktım yanımda yatan Eylül'ü kontrol ettiğimde durumu iyi değildi, Aysunu kontrol ettiğimde ise nabzı yoktu.Kısa süreliğine hayat durdu benim için hemen kendime gelerek 112' yi aradım gerekli bilgileri söyleyerek kapattım. Aysuna kalp masajı yapmaya başladım." Hadi Aysun kendine gel lütfen!" 2 defa Suni solunum yaptıktan Sonra tekrardan kalp masajı yapmaya başladım " Bizi bırakamazsın hayır olmaz lütfen bana bunu yapma hayatım boyunca suçlu kalacağım eğer sen ölürsen. bunu bana yapmazsın demi! daha yeni arkadaş olduk, kardeşim oldun kızım yapma bunu ne olur yapma bana Aysun ne olur!" tekrar nabzını kontrol ettiğimde gelmiyordu " hadi kızım ya Anneni düşün hadi bırakma lan senden daha çok ölmesi hakederler var Aysun yapmaaaa lan yapmaaa!" Yine kontrol ettiğimde nabzı yoktu yanına kendimi bırakarak gözümden yaşlar akmaya başladı " yapamazsın bunu sen güçlü bir kızsın! Olmaz seni kaybedemem Aysun yapma ölmeeee!" Yumruk yaptığım elimi son kez kalbine vurduğum da Aysun nefes aldı.Gözlerini açarak bana gülümseyerek " dol...unay sen...den son bir isteğim var!" elini tutarak göz yaşlarımı silerek " söyle canım!" Sıkıca elimi tutarak " eğer ben ölürsem organ bağışı yapmamı sağla " yanına kendimi bırakarak göz yaşlarımı bıraktım " Sen ölmeyeceksin kardeşim lütfen biraz daha dayan!"

Serseri Liseliler  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin