Bölüm 97; Derin soysal tehlikesi

1.2K 64 48
                                    

Arkadaşlar bu aralar ilham perim bana kızgın mı ,küs mü? Bilmiyorum ama yazamıyorum. Galiba bana yeni müzikler lazım... Sizden bir istediğim var dinlediğinizde kendinizi iyi hissettiğiniz , şarkıda kaybolduğunuz  müzikleri ( yabancı,Korece, Pop,Rack..." fark etmez) yoruma  yazabilir misin? Yapboz  Parçalarım 🧩

Dolunay;
basket sahasının arkasına geldiğimizde karşımda oldukça güzel bir kız duruyordu. " sonunda gelebildin!" diyerek arkadaşlarına söyleyerek daha çok kendine yaklaştırdı " derdin ne senin!" yüzüme üzgün bakarak sertçe  yüzüme vurarak beni geri itmesiyle dengemi sağlamayıp yere kapaklandım  diğer kızlarda bu avantajdan yararlanarak ayaklarıyla sertçe belime karnıma vurmaya başladı.O sırada üç kız gelerek kızları başımdan alarak bana yardım ettiler. Banka oturarak  peçete uzattılar " Şu giden kız kim?" O kıza bakarak " Aysun bizim sınıfta Batuhanın sevgilisi!" sevgilisi olduğu halde beni mi öptü şerefsize bak ya. Yanımda ki kıza dönerek " teşekkür yardım ettiğiniz için..." bana gülümseyerek " önemli değil ne de olsa arkadaşlar bugünler için var" diyerek diğer yanımda ki kız atlayarak " Biz zaten tanışıyoruz ama hafızanı kaybettiğin için tekrardan tanışalım Ben ada yanında ki arkadaşım eylem bu Ayakta ki arkadaşımız da ırmak!" onlara gülümseyerek " tanıştığımıza memnun oldum" bana bir şeyler söyleyip söylememe arasında gidip geliyordu. söylemeyeceğini anladığımda lafa ben girdim  " ada Ne söyleyeceksen söyle!" kızlara bakarak " dolunay bizden duyduğunu kimseye söylemeyeceksin!" Onları onayladıktan sonra ada " Eylem  koridorda  Batuhanla Aysun'un konuşmasını duymuş..." biraz daha vakit geçirdikten sonra basket sahasının arkasından çıktığımda karşımda endişeden ölen kuzeni görmemle şaşırdım " Bu yüzleriniz hali ne böyle!" Batuhan arkadan koşup yanıma gelerek bana sarıldı " sana demedim mi yanımdan ayrılma diye!" ne yaptığını sanıyor bu gerzek sevgilisi var ve bana sarılıyor onu iterek uzaklaştım.Yüzümü inceledikten sonra dudağımın yanına gözünü sabitleyerek " Bunu kim yaptı?"  Dalgamı geçiyor bu benle " Aaaa senin haberin yok mu? Ben oysaki haberin var sanıyordum yada şu an oyunculukta profesyonelsin" bu lafımın üzerine grubun hepsi Batuhan'a baktı Eylül  öne atlayarak " Sen mi yaptırdın?" Batuhan bana şaşkın şekilde bakarak yüzünde ki mimikler gerilerek " ne saçmalıyorsun sen!"

" Beni dövmelerine izin verdin!" hala anlamamış şekilde yüzüme bakarak gruba dönerek " gerçekten şu an ne dediği hakkında bir fikrim yok!" Onun yalanını dinlememek için ordan uzaklaşarak sınıfa geldim. Onlarda gelerek teker teker sırlarına oturdular. Arkalarından müdür içeri girdi " dur bir dakika babamın eski eşi bizim okulun müdürü mü?" Eylül'e dönüp baktığımda öylece bana bakıyordu.Göz göze geldiğimizde bana sırıtarak " Size sevindirici haberim var çocuklar!" ordan Aras atılarak " ne oldu Hocam tayininiz mi çıktı?" ona kızgın şekilde bakarak " sen mezun olana kadar ben burda olacağım Aras!" aras sustuğunda emir yerini alarak " o zaman hocam yeni biriyle evleniyorsunuz kocanızda çalışmanızı istemiyor sizde istifanızı istediniz demi! kesin sevindirici haber bu olum" arastan sonra Emire sert şekilde bakarak " sen biraz daha konuşmaya devam edersen tasdiknameni veririm kapı kapı başka okul ararsın! Hem ben zaten evliyim Emir." bana bakarak söylediğinde bizim grup bana bakarak tekrar müdüre dönerek hava da ki gerginliği dağıtmak için Emir'in yanında oturan Aras " yalnız bu bana soktuğu laftan bile ağırdı kanka!!!" Emir kızarak arasın kafasına vurduğunda Batuhanın yanında oturan Güney daha fazla kendini tutamayıp " ne evlilik ama ..." güneyi pas geçerek konuya girdi " doğa lisesi okulundan gelen arkadaşlarınız okulu eski haline döndüğü için 2 hafta sonra gidiyorlar." dediğinde yan taraftan Batuhan ve grubu mutluluk kahkahaları atarak Emir arasın omzuna kolunu atarak " sizleri çok öZleyeceğim diyeceğim ama dilim el vermiyor biliyor musunuz?" arkadan Güney atılarak " artık bir siktirin gidin lan!" Dediğinde müdür öksürerek " 2 hafta sonra vedalaşma yaparsınız artık!" bana dikkatli bakarak sınıftan çıkarak gitti.

Serseri Liseliler  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin