dolunay;
Arabaya kilitledikleri için açmaya çalıştım ama olmuyordu. Arkamdan biri "dolunay " diye seslenmesiyle arkama döndüm. Baştan aşağıya siyah giyinmişti başında şapkası olduğu için yüzünü kapatıyordu. "Kimsin sen! Benden ne istiyorsun!" yüzüme elini getirip dokunmaya çalışınca geri çekildim "dokunma bana!" Gülerek "bu güzelliğinin karşısında imkansız!" Yüzünü göstererek sinirli bir havaya bürünerek " şimdi güzel kız bana Batuhan'ı getireceksin!" Batuhan'ı mı? " onu neden getirmemi istiyorsun?""Korkmazlarla küçük bir meselemiz var o yüzden!!!"
"Yapma ya sence ben Batuhan'ı senin ayağına getirecek bi halim var mı?" Tekrar gülümseyerek " sen de beni salak sandın galiba zorla getirmezsen güzellikle getireceksin!!!"
"O nasıl olacakmış !"
"Beni tanımıyorsun dolunay ne yapacaklarımı da bilmiyorsun bu dünyada karşılaşabileceğin en kötü adamım şu an elimdesin ve kimsenin haberi YÖK istesem sana herşey yaparım!!!"
"asıl yapmazsan içimde kalır biliyor musun?" Bu kadar cesaret sonun olacak biliyorsun demi dolunay karşısında dik durmalıyım ama! İç sesimle savaş yaparken çenemden tutarak "cesaretinden etkilendim ama bu kadar cesaret senin sonun olabilir yada başkasının!!!" Diyerek karşısında ki bilgisayardan birşey açtı eli kolu bağlı ve kafasında torba olan biri vardı, yanında da bir sürü adam duruyordu. Emir vererek torbayı kaldırdıklarından Eylülü görmem bir oldu. " eğer bana Batuhan'ı getirmezsen kuzenine öyle şeyler yaparım ki! her gece ölmek ister !!!" göz yaşlarımı tutarak karşımda ki! Adama baktım " bırak onu yapacaksan bana yap!"
" sana da sıra gelecek güzelim ama önce bana Batuhanı getirmek zorundasın o zaman kuzeni bırakacağım!!!"
"Eğer ona zarar gelsin yemin ederim gözümü kırpmadan seni bulur öldürürüm!!!"
"Senin gibi bir kızın benim gibi kirli adamın kanına bulaşması iyi olmaz neyse bana Batuhan'ı artık getirmek zorundasın!"
" peki ben sizi nasıl bulacağım!!!"
"Ben sana ulaşırım güzelim!!!" diyerek araba durarak kapıyı açtılar.arabadan çıkarak arkasından uzaklaşmalarını izledim. Okulun yakınında indirmişlerdi biraz yürüyerek kapıdan içeri girdiğimde yine fısıldaşmalar başladı "niye geldi bu kız! " diğer tarafda " kesin başka okul kabul etmemiştir ya da Batuhan'dan kopamadı!" Daha bir çok ağza alınmayacak sözler diyorlardı.şu an aldırış edecek havamda değildim. Tek düşündüğüm Eylül'ü nasıl kurtacaktım o adamdan, birinden vazgeçmem gerekti böyle düşüncelere daldığım için Aysun'un çelme takışını görmediğim için yeri boyladım. sınıf gülme krizine girerken poyraz gelip yardım ederken Batuhan aysuna kızıyordu. ayağa kalkarak artık bu Aysun'un yaptıklarına dayanamayarak çantamı poyraza vererek Aysun'un yanına gittim.Batuhan'ı geri iterek " biliyor musun Aysun senin benle uğraşma sebebin beni kıskanman demi! Senden daha güzelim daha zekiyim daha çekiciyim daha cesaretliyim yani kısaca sende olmayan tüm şeyler bende olduğu için ha bir de senin olan kişileri çaldığım için çıldırıyorsun!!!" yüZündeki tüm kaslar kasılarak " doğru ama ayırtıcı nokta ben başkasının altına yatmam! Hele bu Batuhan bile olsa! İşte bu da benim farkım!" cidden bir seri katil olsam bu kızın parçalarını köpeklere atardım hayattayken bir işe yaramıyor bari ölürken yarardı. " Aysun ben b...enn..."
"Bak söyleyecek bişey bulamıyorsun kabul ettin bir orusbu olduğunu!!!" Bunu dedikten sonra artık okul umrumda değildi .saçından tutarak " bir daha o kelimeyi de inancın olsun seni şu pencereden atmazsam ben de dolunay olmuyum!!!" saçını kurtarmaya çalışıyordu ama nafile "orusbusun işte!!!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Serseri Liseliler
Ficção AdolescenteGenç kurgu içinde #67 (15.01.2017) psikopat içinde #1 ( 31.11.2019) Dolunay; hayata 1-0 geç başlayıp, insanlara ve aşka inanmayan dünyanın onu hiç bir zaman yüzüne gülmeyeceğini inan kişilerden biri.okulda kavgalarıyla meşhur kızımız hep insanlar...