Dolunay;
Batuhan gittikten sonra kızlar yanıma gelerek beni lavaboya götürdü.şu an çok kötü durumdaydım biliyorum söylemem gerekti biraz geç kaldım. Lavaboda elimi yüzümü yıkadığım sırada kızlar bana baktığını fark etmemle onlara döndüm.sonun da biri sözü aldı.Ceren," Dolunay Batuhanın babasını gerçekten de vurdun mu?" tek tek hepsine baktıktan sonra kafamı sallayarak duvara dayandım.
Eylül, " peki..! neden vurdun!" kafamı kaldırmadan "söyleyemem!" Bana kızdığını fark ettim.sera," dolunay biz senin arkadaşınız!"
"Bakın biliyorum bana kızıyorsunuz ama söyleyemem!" lavabonun kapısı açıldığında hepimiz o tarafa baktık. Aysun, " kızlar hoca derse çağırıyor!" hepsi bana bakarak "ben birazdan gelirim!" Eylülün omzuma vurduğunda biraz yana kayarak hala küs olduğumuzu hatırlatmak istedim.o da anlayarak çıkıp gittiler! Biraz daha durarak merdivenlerin oraya geldiğim de yağız beni görerek yanıma geldi "bu gece yapacak mıyız?" ha birde ada işi vardı demi! düşündüğümü anladığında "o işten vazgeçmem bana Akşam için kelepçe ayarlayabilir misin?" kafasına salladığında bir endişe hissettim "korktuysan kendimde yaparım!!!"
"Korkmak değil anlaşmayı biliyorsun yakalanırsak tüm suç senin olacak ama bu olay fena baş ağrıtır dolunay!"
"Biliyorum sonucu pahalıya patlayacak ama bana onları yapanı da cezasız bırakamam!"
"tamama o zaman oyun başlasın bu gece adada kalacağım güvenliği ve hizmetçiler evde olamayacak ,üstüne eve kameraları da yerleştirdim !" Ona tuhaf bakarak "tüm bu işleri nasıl hallettin!" bana yine ego kasarak " sana dedim Ada'nın tek zayıf noktası benimdir.Ona bu gece sende kalıp baş başa geçirelim mi dedim sonra hizmetçileri ve güvenlikçileri kovdurdum.dün de evine giderek o gelmeden kameraları yerleştirip çıktım!"
"Woww!!! Sadece alkışlamak istiyorum seni!" Alkışlamaya başladığım sırada Batuhan aklıma gelince birden durarak öylece kaldım." Ne oldu?" ona bakarak "sorma Batuhan herşeyi öğrendi!" bir den şeklini bozarak "sen dün söylemedin mi?" kafamı olumsuz anlamda sallayarak "çok güzel bir ortam yapmıştı, o ortamı bozmak istemedim!" saçıma elini getirip dağıtarak " Eee ne dedi sana!" elini saçımdan çekerek " okul çıkışı babasının yanına götürecek ve şey dedi sevdiğim kızda olsan cezasını çekeceksin!"
"Oww çok sinirlenmiş desene , o zaman allah kurtarsın seni !" karnına vurarak "dalga geçme beni kurtarman gerek!!!" karnını tutarak "beni ilgilendirmez,o senin sevgilin" onu iterek bahçeye doğru çıkarak banklardan birine oturdum"o da arkamdan gelip oturarak "sıkma canını ya Bak ağzıyla söylemiş sevdiği kızsın sana o yüzden bişey yapamaz!" ellerimi dizime koyarak "bilmiyorum ama suçluyum o yüzden ne yaparsa karşı gelmeyeceğim!"
ada:
sonunda ders zili çaldığında pencereden baktığım da yağız ve dolunay banklarda yan yana oturduğunu görmemle eylem ve ırmağı alarak aşağıya indim. karşılarına gelip durarak "yağız Ne işin var bu kızın yanında!" dolunaya bakarak "hiç dertleşiyorduk!" onu kolundan tutarak yanıma çektim " benle de dertleşebilirsin!""Ada fazla kıskançlık yapmıyor musun?"
"Hayır kıskanmıyorum sadece o kızı sevmiyorum!" bana sert şekilde bakıp Ayağa kalkarak dibimde bitti "benim adım o kız değil dolunay ve duygularımız karşılıklı olduğu için sevindim"omzuma vurarak gitti.
Onu takmayarak yağıza sarılarak "seni çok seviyorum" geri çekilerek dudağından öpecekken "okuldayız ada!" diyerek geri çekildi ve okulun içine girdi.
ben sanki anlamıyorum o kıza aşık oluyorsun ama ben buna müsade etmem ,o kızla asla sevgili olmana izin vermem! Gerekirse dolunay saraç yeryüzünden silinecek " şu kızdan kurtulmak için birşeyler düşünelim"kızlara baktığımda eylem" ada burası onların okulu bizim okulda olsa yaşatmayız ama burda elimiz bağlı!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Serseri Liseliler
Teen FictionGenç kurgu içinde #67 (15.01.2017) psikopat içinde #1 ( 31.11.2019) Dolunay; hayata 1-0 geç başlayıp, insanlara ve aşka inanmayan dünyanın onu hiç bir zaman yüzüne gülmeyeceğini inan kişilerden biri.okulda kavgalarıyla meşhur kızımız hep insanlar...