Yapboz parçalarım yeni İnstagram açtım adı busra_dlny profil fotom şapka var üstüm kırmızı soruyordunuz.
Batuhan ;
Gecenin bir yarısında dönüş yapmıştım.Babam nasıl izin verdi hala bilmiyorum ama sonunda geri dönüş yapmıştım.Bizimkileri özellikle de dolunayı çok özlemiştim ondan gittim gideli haber alamamamıştım.yatağa uzanarak tavana bakıyordum onlara sürpriz yapmak istiyordum aklıma dolunayın beni görünce nasıl davranacağını çok merak ediyordum, ben ise ona öyle bir sarılacağım ki! Kokusunu iliklerime kadar çekeceğim.yarının erkenden olması için gözlerimi kapatarak uykunun kollarına bıraktım kendimi...Gözlerimi hafiften açarak saate baktığımda geç kalacağımı anlayarak hızla yataktan kalktım banyoya girerek bir duş alarak evden çıkarken mesaj kısmına girerek dolunaya mesaj yazdım.
Efulim (sevdiğim) :dolunay
okulda mısın?atarak beklemeye başladım ama cevap gelmemişti.Bizim okuldan bir kaç kişiden mesaj atıp sorarak okula geldim.merdivenleri çıkarak sınıfa girecekken bizim çocukların sesleri sert şekilde geliyordu hızla gelerek sınıfın kapısının önünde duruyordum.Okan ve dolunay birbirinin gözlerinin içine bakarak " BİZ SEVGİLİ OLDUK!!!" Demesiyle beynim şurunu yitirdi. Aynı şey beynimde tekrarlanmaya başladı o da yetmezmiş gibi birde dolunayın elini tutarak dudağını öptü sinirden iki elimi de yumruk yaparak daha fazla dayanamayarak " DOLUNAY!!!" Diye bağırdım.Tüm sınıf bana bakıyordu ben okanın arkasından çıkan dolunayın gözlerinin içine bakıyordum.gözlerimi dolunaydan çekerek Okan'a bakmaya başladım kendimi tutamayıp hızla okanın üzerine yürüdüğüm de araya dolunay girerek beni durdu." Yapma!" ona bakarak " şaka demi dolunay!" şu an çok acizdim ağzından çıkacak her kelimeye inanırdım bana şaka desin,yalan desin ne bilim sana asıl süprizi biz yapmak istesin desin ne olur gerçek olduğunu söylemesin. Okan'a bakarak " şaka değil!" dolunayı çekerek okanın yakasından tuttum " neyle tehdit ettin lan!" Ellerimi tutarak okanın yakasından çekerek beni geri itti. " hiç bir şeyle tehdit etmedi!" dolunayın kollarını tutarak " dolunay bu piç seni neyle tehdit etti bak yemin ediyorum sadece sana inanırım bu piçe inanmam ,beni sadece zorladı de!"
gözlerime bakarak göz yaşlarını serbest bırakarak " seninle büyük bir oyun oynadım Batuhan!" Ellerimi biraz serbest bırakarak anlamamış şekilde ona bakıyordum. " ne oyunu !" ellerimi kollarından çekerek " senle öyle bir oyun oynayacağım ki feleğin şaşacak demiştim.(30 bölüm elveda olan sözler) Batuhan sana aşık olduğumu nasıl düşünürsün sana acıyorum sadece, benim kardeşime yapılan hatayı asla unutmam ben!" Ona inanmıyordum yalan söylüyordu. o da inanmayacağımı anlayınca eylülün kolunu tutarak karşıma getirerek " söyle onla dalga geçtiğimi. Senle birlikte bir video hazırladık oyun oynadıktan sonra açıklayacağım demiştim!" Eylül'e baktığım da mahçup şekilde bana bakarak konuşmuyordu. ordan Güney atılarak bağırarak " böyle bir şey gerçekten var mı Eylül!" Eylül dolunaya bakarak " evet var hatta bende duruyor o video!" dolunay karşıma geçerek " okulunuz Gözde serserisi Batuhan Korkmaz Bir kişinin gururuyla oynanmak nasıl hissediliyormuş.!" göz yaşlarımı serbest bırakarak sadece onu izliyordum. Okanın elini tutarak "seni sevmiyorum gerzek! Duydun mu sadece hepsi bir oyun—" demeye kalmadan dolunaya bağırdım " kesssss artık sesini!" bizim çocuklar beni götürmeye kalkacakken onları iterek sinirimi birinden almam gerekti Hızla okanın üzerine yürüyerek yumruklamaya başladım. yer düştüğünde üstüne çıkarak yumrukladım o sırada dolunay beni tuttuğunda onu iterek yere attım " sakın sakın bir daha bana dokunma!!! seni hayatımın hiç bir yerinde istemiyorum bu okuldan defol yok kalmaya devam edersen bu okulda seni rahat ettirmem!" arkamı dönerek çekip gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Serseri Liseliler
Roman pour AdolescentsGenç kurgu içinde #67 (15.01.2017) psikopat içinde #1 ( 31.11.2019) Dolunay; hayata 1-0 geç başlayıp, insanlara ve aşka inanmayan dünyanın onu hiç bir zaman yüzüne gülmeyeceğini inan kişilerden biri.okulda kavgalarıyla meşhur kızımız hep insanlar...