Batuhan;
" dolunayın saçlarını kes!!!" bana muzipçe gülerek emin miyim diye bakarken " yapacak mısın yoksa başka birini alım mı yapması için..!" ciddi olduğumu anlamasıyla dolunayın karşısına geçti." Batuhan bunu yapmasına izin vermezsin!" ona bakmadan " Benle kimse oyun oynayamaz!" dediğimde Aras yanıma gelerek " Batuhan durmalısın!" ona tuhaf bakarak geri ittim.Arkasından Güney gelerek adanın elinde ki makası alarak " senle bir şey konuşmamız gerek !" ben bir şey diyecekken Emir öne atılarak " bak kızgınsın anlıyoruz seni ama önce bizi bir dinle sonra dolunaya Ne yapmak istiyorsan yap söz karşı bile gelmeyeceğiz!" onlara kızgın şekilde bakarak " tamam siz kantine gidin ben geliyorum!" okulun bahçesinde ki herkese dönerek " dağılın!" Dolunaya baktığımda gözlerimin içine bakmadan okulun içine girdi.Aras;
hepimiz kantine gelip oturarak Batuhan'ı beklemeye başladık tam Batuhanın gittiği geceyi kim anlatacak diye soracakken Batuhan gelerek karşımıza oturdu.kızlar bize başlamamız için göz işareti yaparken Batuhan bağırarak " ne oluyor lan!" dediği sırada arkadan poyraz gelerek Batuhan'a sarıldı " geliyorsun insan bir haber eder lan!" dediğinde Batuhan " sürpriz yapacaktım ama süprizin en büyüğünü ben yaşadım!" anlamamış şekilde başta Batuhan'a sonra teker teker bize bakarak oturdu " ne bu yüzlerinizde ki ifade!" Batuhan'da poyraza katılarak bizim konuşmamızı bekliyordu.Emir daha fazla dayanamayarak direk olaya girdi " Batuhan senin gittiğin gün dolunay yetişememişti ya hani..."
" evet de niye o geceye gittik şimdi..."
" kardeşim o gece dolunay havaalanına geldi." hepimize şaşırarak bakarak " nasıl geldi, ben niye görmedim!" olayın devamını anlatmak için poyraz ele aldı " biri havalanında senin ismine benzer bağırmıştı" hatırlamayınca "ya hani babanın adamları birini çepeçevre sarmalamıştı ya o kişi dolunaymış!"
"Tekrar neden bağırmadı o zaman..!"eylül sinirlenerek " kısa kesiyorum olayı o gece dolunayın geç kalmasının sebebi evlerine biri girmiş İrem'i kurtarırken bıçaklanmış ama havaalanına o haliyle de yine gelmiş ve senin baban, adamlarına Emir vererek dolunayı gördükleri yerde sana yetişmesine engel olacaklardı...oldu da o yaralı haline daha fazla dayanamayarak bayıldı.Biz gördüğümüzde de sana söylemeye gelecektik baban bizi durdurdu!"Batuhan'a baktığımda sinirli şekilde bakarak " ben sizi aradığımda da hepiniz hastaneydiniz ve bana yalan söylediniz!" oturduğu sandalyeyi geri iterek " acil dolunayı bulmam gerek lan !" Endişeyle kantinden koşarak çıktığında bizde arkasından takip ettik.
dolunay;
Batuhana çok sinirliydim öyle bir şey nasıl yapardı.Beni birde kendinden çok sevmiyormuş sinirlenince kimseyi görmemesi babasına, çekmiş keşke çekmeseymiş.Ben ama bu olayı sana sonra ödetirim bay gerzek kendimle tartışırken yukarıdan aşağı su dökülmesiyle olduğum yerde durdum.Etrafım çevirilerek okulun yangın söndürücüsünü sıkmaya başladıklarında iki kollarımla yüzümü kapattım.söndürücüden hafif de olsa baktığımda İçlerinden biri gülerek ellerinde ki domatesleri göstererek atmaya başladıklarından biri gelip sarılarak, bana gelen domatesler şimdi ona geliyordu. Etraftan bizim grubun sesini duyduğumda gözlerimi açık baktığımda bana sarılan kişinin Batuhan olduğunu görmemle şaşırarak ona bakıyordum. "Gerzek böyle bir şey neden yaptın?" bana gülümseyerek " seni çok seviyorum dolunay!" onu iterek "ben dediklerimde ciddiydim Batuhan!" beni alaya alarak " yalan söylüyorsun!" Üzerine doğru yürüyerek işaret parmağımla Batuhan'ı göstererek " senle oyun oynadım!"beni bileğimden tutup kendine çekerek " birincisi benle oyun oynayamayacak kadar aşıksın - " bir şey diyecekken izin vermeyerek " ikincisi biraz daha öyle ıslak üstle durursan elimden kaza çıkacak!" diyerek üstünde ki çekedi çıkartarak giymemi bekledi " diğer tarafa dönün lan!" tekrardan bana dönerek bileğimden tutacakken izin vermedim " bak bugün yeterince sinir ettin beni daha fazla naziklik bekleme benden!!!" Ne demek istemişti şimdi bu...ayaklarımdan tutarak omzuna alarak yürümeye başladığında "indir beni!!!" beni takmayarak yürümeye devam etttiğinde " Hadi indir Batuhan beni! Batuhan!!!" bağırdığım da beni indirerek gözlerime sinirli şekilde bakarak " Batuhan saçmalama da bırak hadi beni!" parmağını dudağıma getirerek " eğer şimdi susmazsan seni öperim!" sustuğumu görünce bana gülerek tekrar omzuna alarak " oranın keyfini çıkar." kısa bir süre sonra basket sahasının içinde ki duş alacak yere getirerek beni omzundan indirerek " sen burda dur ben içeri kontrol edip geleceğim!" gidecekken kolumdan tutarak " dolunay patlamama az kaldı dur şurda!!!" en iyisi durmam daha iyi olacak Yoksa bu sefer kesinlikle beni döverdi. içerden bağırık sesleri geldiğinde girip girmeme arasında kalıyordum ama bu sefer girsem bana daha çok kızardı en iyisi burda beklemek bugün sinir kotasını aştığımı düşünüyordum. kapıyı açarak bazı öğrenciler sinirli kızgın şekilde çıkarak gidiyordu.En sonunda Batuhan çıkarak " hadi gel!" içeri girdiğimde ona tuhaf şekilde bakarak " beni buraya niye getirdin!" işaret parmağıyla üstümü göstererek " okulda o yaş üstle dolaş tüm herkes sana baksın bende buna razı gelim oldu başka emrin" bu dediğine kahkaha atarak güldüğüm de bana özlemle baktığını fark ettim.Aslında ben de onu özlemiştim ama yapamam kendine gel dolunay. kıyafet dolabından tişörtünü çıkartıp vererek " sen bunu giy ,ben de bir duş alım sayende her yerim domates oldu!" onu onayladığım da duş kabinlerinin oraya gittiğinde bende arkaya giderek Batuhanın tişörtünü dolabın üstüne koyarak gömleğimi çıkartarak yere attığımda elektrikler kesildi. " allah kahretsin!" dolaba yöneldiğimde Batuhanın tişörtü yoktu. yere attığım gömleği almak için yeri aradığımda gömleğimde yoktu.Ses duymamla birden irkildim " Batuhan!" korkmaya başlamıştım.Telefonum da yanımda değildi yine bir ses duyduğumda geri geri yürümeye başladım." Batuhan eğer bu bir şakaysa öldürürüm seni!" ya Batuhan ne olur sen ol kapı hızla kapatılınca olduğum yere çöktüm " Batuhan! Batuhannn korkuyorum!!!" Ses kesildiğinde daha da ürkmeye başladım çöktüğüm yerden kalkarak duş kabinlerinin kapısı açıktı ve su sesi geliyordu bu daha da korkmama sebep oluyordu " dur artık Batuhan lütfen!!!" dediğim sırada arkam da bir ses duydum arkamı dönmeye kalmadan biri eliyle ağzımı kapattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Serseri Liseliler
Novela JuvenilGenç kurgu içinde #67 (15.01.2017) psikopat içinde #1 ( 31.11.2019) Dolunay; hayata 1-0 geç başlayıp, insanlara ve aşka inanmayan dünyanın onu hiç bir zaman yüzüne gülmeyeceğini inan kişilerden biri.okulda kavgalarıyla meşhur kızımız hep insanlar...