Bölüm34: Ölüm

4.7K 210 24
                                    

Multimedya daki şarkıyla birlikte okuyun Batu:
Umutun mekanına girerek etrafa bakınmaya başladım dolunayı görerek yanına gittim " uza Lan kızın yanından !!!" Diyerek yanın da ki çocuk giderek kolundan tutarak dışarı sürüklüyordum çok içtiği için ayakta durmak da zorlanıyordu sonradan kucağıma alarak arabanın ön koltuğuna oturtdum.bizimkilere mesaj atarak sürücü koltuğuna geçtim arabayı çalıştırarak sürmeye başladım.

Dolunay:
"Hey gerzek her başım sıkıştığında neden ortaya çıkıyorsun" çok içtiğimden karşımda iki batu görüyordum " ikizinle birlikte neden beni kurtarıyorsun. Dur bir dakika şuanda karşım da iki batu var".

Batu:
Çok içtiğinden dir o hem bundan sonra hep başın sıkıştığında ben olacağım yanın da.

Dolunay:
Ama ben seni istemiyorum!

Batu:
Nedenmiş o !

Dolunay:
Şuan içimden geçen tüm gerçekler dile vuruyordu " çünkü bana kendini alıştırıyorsun seni sevmemi sağlıyorsun ".

Batu:
Bu benim yararıma gelir!

Dolunay:
Ben senden kesinlikle uzak durmam lazım sonuçta senden intikam alacağım eğer sana yakın olursam bunu yapmam o yüzden benden uzak dur!!!

Batu:
Beni senden uzak  tutman için beni öldürmen gerek!

Dolunay:
Şşş sakın ölümü ağzına alma sen benden daha iyi kızlara layıksın. Lütfen benden uzak dur eğer beni sevmeye devam edersen bataklığa saplanacaksın!

Batu:
nerden biliyorsun asıl o bataklık bensem !

Dolunay:
Nasıl yani!

Batu:
Beni okul dışın da ne yaptığımı biliyor musun? Ben cevap vereyim hayır

Dolunay:
Ne yapıyorsun peki!

Batu:
Bunu söylemem.

Dolunay:
Söyleme gerzek zaten merak etmiyordum!

Batu:
Dolunay bize bir şans veremez misin?

Dolunay:
Batu biz diye birşey yok siz kardeşimi üzdünüz az daha sizin yada senin yüzünden ölebilirdi!

Batu:
Ama ölmedi ölmedi!!!

Dolunay:
Batu biz sevgili olmamız için bir sürü engel var biri mesela babalarımız düşman. Bir diğeri senle olursam seni tehlikeye atmış olurum buna asla izin vemem!!!

Batu:
Benim tatlı belam bence biz birbirimizi seversek aşkımız herşeye karşı gelecek!!!

Dolunay:
Batu sen aptal mısın? Biz film yada dizi çevirmiyoruz biz gerçek hayattayız bu hayatta aşkın galip geleceği hiç birşey Yok hepsi yalan !
Çok fazla artık konuşmak istemiyorum başım ağrıyor zaten!!!

Batu:
Şimdi Eylül'ün evinemi gidiyoruz.

Dolunay :
"Hayır, şuan ne eve ne de aileme anlatacak havam da değilim!!!" Diyerek koltuğa  başımı yasladım.

Dolunay'ın babası:
Evden çıkarak  bir bara gelerek kafayı bulana kadar içmeye başladım.biri omzuma elini koymasıyla kafamı çevirdiğimde eski eşimi gördüm " senin burda ne işin var".

Serseri Liseliler  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin