Bölüm 73; Yeni dostluk

2.1K 104 23
                                    

Dolunay;
Taksi evin önünde durduğun da bahçe kapısını geçerek içeri girdim.merdivenlere yöneldiğimde babamın evde yoktu eğer olsa o vazonun acısını çıkartırdı zaten demeye kalmadan arkadan kapı açıldı.merdivenleri hızla çıkarak odama girdim ama kurtuluşum yoktu galiba merdivenlerden ses geliyordu.Hızla kapımı açarak bana baktı yanıma yaklaşarak bana saldıracakken içeri  üvey annem ve irem girip  tutarak durdu  " senin bu evde ne işin var!" Çantamı yere atarak " sence ne işim olabilir!" kolumdan tutarak beni hızla odamdan çıkarttı "bu evde görmek istemiyorum seni!"

"Yapma ya ben de senin yüzünü görmek istemiyorum ama şartlar böyle!" Daha çok bana kızarak merdivenlerden hızla indirerek " iyi şimdi defol!" Kapıyı gösterdiğinde "ne!"

"Yüzümü görmek istemiyorsun ya işte sana Fırsat defol!"

"Kafayı yedin galiba gece vakti nereye gidim!" kapıyı açarak " seni görmek istemiyorum!!!" ona ters ters bakarak yukarı çıkacakken kolumdan tekrar tutarak dışarı attı. " bana muhtaçsın ve bunu hatırlayana kadar eve gelme!" üstüme bir kaç para atarak kapıyı kapattığında kapıyı döverek " telefonum odada kaldı bari onu alım!" neden çantama koydum ki telefonu! offfff! "Nereye gideceğim ben şimdi!" tekrar kapıya bakarak yukarı pencereye baktığımda İrem'in bana baktığını gördüm sonradan babam olacak adam ona kızarak içeri gitti.

2 saat sonra

Egenin yanına gitmiştim kapıyı dövmeme rağmen açan  yoktu.Eğer Ege gece evde Yoksa sabaha kadar arkadaşlarıyla gezip dolaşır. o yüzden ordan ayrılarak yürümeye başladım ki bir cafenin yanında geçecekken karnımdan ses gelmesiyle içeri girdim.Masaya  geçip oturup bir garson çağırdığımda karşımdan Aysun geliyordu.Bana şaşkın bakarak yanıma geldi "ne işin var senin burda!" elimle menüyü göstererek "karnım acıktı gelip bir yemek yiyem dedim!" 

"Dolunay bunu kimseye söylemek yok!"

"Tamam ya! Karnım aç benim sipariş verebilir miyim?" Kafasını salladığında siparişlerimi alarak arkasını dönerek gideceği sırada . "çok kaba bir garson!" bunu duydu galiba bana arkasını dönerek baktığına göre...
Kısa bir süre sonra yemeğimi getirerek önüme koydu.

"Buyrun!"

"oooo çok güzel görünüyor" Bana tuhaf bakarak işini yapmaya devam etti. yemeğimi yerken acaba kimin yanına gitsem ya " Batuhanı arasam babası bu sefer beni öldürür, halamgile gitsem oda eve almaz,Ceren ya sera onlarda olmaz ya! Offfff!" saçımı dağıttığım sırada yan taraftakiler bana baktığında gülerek özür diledim.o sırada Aysun masama gelip oturarak "neyin var senin!" Yemeğimden gözlerimi çekerek " şimdide beni düşünmeye mi başladın!"

"Sana soran da suç!"kalkacağı sırada kolunu tuttum

"Tamam tamam ya ! Bu arada müdürün kızmasın!"

"kızmaz o az önce çıktı hem az müşteri kaldı zaten birazdan kapatırız da. Hadi söyle neyin var! Oturduğundan belli yemek yerine kendini yiyorsun!" Gülümseyerek "beni mi izliyordun!"

"Hayır,masada sabahdan belli kendi kendinle konuşuyorsun! E mecburen bakmak zorunda kaldım!"

"Önemli birşey yok!"

"Hadi söyle biliyorum önceden bir düşmanlık geçmişimiz var ama unut arkadaş olmayı deniyebiliriz!"ona  baktığımda" bu ilk tanıdığım Aysun mu?" Konuşmayacağımı anladığında Ayağa kalarak gideceği sırada " müsaitsen birlikte takılalım mı? İşten çıktıktan sonra!" Beni onaylayarak gitti.

bir kaç saat sonra kapatarak çıktıklarında kapının önünde yeni garson aradıklarını görmemle bunu not ederek Aysun'un yanına gittim. "Söyle bakalım Ne yapalım!"

Serseri Liseliler  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin