Videoyu sonuna kadar izleyin bölümden bazı kesitler var gençler...
Dolunay;
Dediği yere geldiğimizde ağaçlık bomboş bir yerdi az ilerimizde depo vardı.oraya doğru yürüyerek içeri girdik karanlık olduğu için hiç bir yer görülmüyordu.Bir ses duyarak Işık'lar açıldı yanımız da iki adam durarak kafamıza silah dayadı. "Batuhan nerde?!" karşımda yine o adam duruyordu.yanıma yaklaşarak saçımdan tutarak "Batuhan nerde dedim sana!!!" dediğinde doğrudan yüzüne bakarak " getiremedim!" dediğimde saçımdan elini çekerek yüzüme tokat attı.berke yaklaşarak karın kısmına vurarak geri çekildi. "Demek kuzenin senin gözünde değersiz!" ona yaklaşacağım sırada adam kolumu tutarak beni kendine çekti. Araya Berk girerek "dolunaya bir daha vurursan o kolunu on iki parçaya böler, sana yediririm!" Demesiyle adam berke yaklaşarak " çok korktum hadi gel şimdi yap!" Gözlerinin içine bakarak adamlarına döndü. " dolunayı Eylül'ün yanına şu erkek çocuğunu da işkence odasına götürün!" arkasını dönerek gitti.adamları yanımıza gelerek beni üst kata çıkartıp,berki alt kata götürmeye çalıştılar.üst kata çıkarak uzun bir koridorda yürüyerek köşedeki odaya attılar beni. Yere düştüğüm de ağrıyan dizime geldiği için arkalarından sert çıkmıştım ama beni tınlamadılar. Karşıma baktığımda ağzının kenarında yara bir kaç sıyrık vardı hemen yanına giderek sarıldım "eylül sana bişey yaptılar mı? Bunlar!" gözlerime bakarak ağlamaya başladı " dolunay ben çok korkuyorum! Bu adamların şakası yok !" ona sıkıca sarılarak " korkma ben yanındayım! Küçükken sana ne söz vermiştim!" geri çekilerek " beni sınıfımızda ki çocuklar köşeye sıkıştırıp babamın hatırasını Alıp üstüne dövdüklerinde sen gelip beni korumuştun gidip onlara on katı yapmıştın! ve bana hep senin koruyucun olacağım ve sana zarar vermelerine izin vermem demiştin!" ellerini tutarak "bu sözümü asla unutma tamam mı!" Diyerek tekrar sarıldığım da beni geri çekerek "unutmam da! Senin bu halin ne! Baban mı bir şey yaptı!" duvara belimi yasladım "yok babam birşey yapmadı!" o da yanıma gelerek duvara belini yasladı " ne oldu o zaman! " gözlerinin içine bakmadan " aysunla ufak bir kavga yaptık! Önemli değil ya!" yüzüme bakarak" pek önemsenmeyecek gibi de durmuyor ama neyse!" Bu son konuşma olarak kaldı. 20 dakika sonra içeri iki adam girerek Eylül'ü almaya çalışacakları sırada önüne geçerek " yaklaşmayın!" Diğer adam gülerek" uğraştırmada arkadaşınla iyi bir gece geçirelim daha sonrada senle güzelim!" dediği sırada eylül ağlayarak bana daha da sokuldu.arkamı dönmeden ona " merak etme bu pislikler seni zor alırlar!" sonradan aklıma arkama koyduğum silah gelince arkamdan çıkararak onlara doğrultum onlarda daha çok gülerek " sence sen bu yerden böyle çıkabileceğini sanıyor musun?" kafamı sallayarak " ben dolunayım burdan böyle de çıkarım!" dediğim de yanında ki! Kel ve şişman adam bana daha da gülerek "sevdim seni senle ilk ben başlayacağım!" Bu dediği kelime üzerine ayağına silah sıkarak diğerine baktığım da bana silah çekti ona da sıkarak Eylül'ün elini tutarak kaçmaya başlıyacağımız sırada o kel adam ayağımdan tutarak yer düşmeme sebep oldu ben düşünce eylül yardım etmeye başladı ama kel adama ne kadar tekme atsam da pislik ayağıma sülük gibi yapıştı bırakmıyor " Eylül şu Silahı al ve sola doğru koş x işaretli odada küçük bir çıkış var ordan kaç! ""Dolunay seni burda bırakamam!" onu iterek " sana git dedim! " bağırdığım an geri çekilerek " yapamam dolunay!" daha da sinirlenerek " Eylül lütfen git sana söz veriyorum bana bişey olmadan geleceğim!" Elimi bırakarak ağlamaya başladığını anladım." söz verdin dolunay!" diyerek kaçmaya başladı.
Eylül:
Elindeki Silahı alarak odadan çıkarak sola doğru koşmaya başladım. göz yaşlarım akmaya başlamıştı arkamda kardeşimi bırakmıştım. Ona bişey olursa kendimi asla affetmezdim. Ayak sesi duymaya başladığım sırada duvarın arkasına geçerek saklanmaya başladım yanımdan koşan adamlar silah sıkılan yere gidiyordu. tekrar baktığım da kimsenin olmadığını görünce direk koşmaya başladım. X'li olan kapıyı gördüğüm de açarak ormanlık alana çıktığını gördüm. Silah sesi duyduğum da geri gidip gitmeme arasında kaldım" ya dolunaya bişey olduysa "kapıyı açıp bir kaç dakika bekleyerek dolunayın dediği aklıma gelince koşmaya başladım .benden çok uzakta olan adam silah sıktığı an o tarafa baktığım da beni göstererek "kız kaçıyor!! dediği an bu sefer canım pahasına koşmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Serseri Liseliler
JugendliteraturGenç kurgu içinde #67 (15.01.2017) psikopat içinde #1 ( 31.11.2019) Dolunay; hayata 1-0 geç başlayıp, insanlara ve aşka inanmayan dünyanın onu hiç bir zaman yüzüne gülmeyeceğini inan kişilerden biri.okulda kavgalarıyla meşhur kızımız hep insanlar...