6. Bölüm - ÇİÇEĞİM

5.3K 386 90
                                    

Yeni bir bölümle selamlar 😘🌼🌸
Yorumlarınızı okumak çok keyifli ve ilham verici 💘

Duyurulardan ve alıntılardan haberdar olmak için profilimi takip edebilirsiniz.

"Yakamıza takılan hüzünle baş başa kaldık çiçeğim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Yakamıza takılan hüzünle baş başa kaldık çiçeğim."

6.Bölüm - ÇİÇEĞİM

Nefes nefese kalmış bir halde kendimi dışarı attım. Bana neler olduğu konusunda hiçbir fikrim yok ve Arat'ın beni iyi etkilediğini dile getiremem. Hayır, hayır kötü biri değil ama onun yanında tuhaf hissediyorum.

"Dilde," diyen Buğlem yanımda bitti. Hafifçe öksürüp Buğlem'e doğru döndüm. "Ne oldu kızım? İyi misin yüzün sapsarı kesilmiş."

Gözlerimi kırpıştırıp derin bir soluk aldım. "İyiyim. Bir an nefesim daraldı bu yüzden dışarı çıktım."

Buğlem kaşlarını çatarak yüzümü inceledi. "Kızım sen tir tir titriyorsun. Ay Dilde, neler oluyor anlat artık. En son baktığımda Arat ile konuşuyordun. Seni kıracak bir şey mi söyledi?" Hızla kolunu kavrayıp yanımdan uzaklaşmasını engelledim.

"Hey sakin. Konuştuk o içecek alırken bende dışarı çıktım." Bu sefer gözlerini kısarak beni inceledi. Sorguluyordu.

"Ne konuştunuz?" Of Buğlem aklım zaten karmakarışık.

"Hiç öyle hal hatır sordu o kadar." dedim markete yönelerek ama Buğlem ani bir manevra ile kolumu kavrayıp beni durdurdu.

"Benim adım da Buğlem ise sen o çocuktan fena halde hoşlanıyorsun." Buğlem'in sözleri bende ani bir öksürük krizi yarattı.

"Saçmalama kızım." Kolumu Buğlem'in elinden çekip markete girdim. Hızlıca birkaç şey alıp kasaya ilerledim. Arat ve arkadaşı biz dışarıdayken çıkmıştı. Aldıklarımın ücretini ödedikten sonra marketten çıktım. Buğlem ise bir köşede telefonla konuşuyordu.

"Buğlem," dedim kolunu tutup kendime çevirerek. Dolan mavi gözleri gözlerimle karşı karşıya gelince elimdeki poşet yeri boyladı. "Buğlem iyi misin?"

Telefonu oldukça yavaş bir şekilde kulağından indirip bana yaklaştı. "Dilde," dedi fısıldayarak.

Bir anda hıçkırdığında Buğlem'i kendime çekip sıkıca sarıldım. "Şimdi değil kardeşim. Şşş, sakin ol. Hadi buradan gidelim." Hiçbir şey söylemedi. O ağlarken ben onların evine doğru ilerledim.

Evlerine ulaşınca üst üste zili çaldım. Bize kapıyı gülerek açan Amine ablanın bir anda yüzündeki gülümseme soldu.

"Buğlem," dedi telaşla. Buğlem içeriye geçince ardından hızlıca ilerledi. Elimdeki poşeti kapının yanına bıraktım. Kapıyı kapatıp bende arkalarından Buğlem'in odasına geçtim.

DİLDÂDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin