Merhabalar 💙
Yeni bölüm ile buradayım, keyifli okumalar 💙
Şuraya Arat ve Dilde için su damlası bırakabilirsiniz 💦
"Sen ruhumun eksik parçasıydın. Şimdi tüm parçalar bir yapboz gibi tamamlandı. Ben eşimi buldum."
13.Bölüm - YAĞMUR
Arat'ın sesini duymadıkça endişem artıyordu. Kalbim güm güm atarken ben öylece telefonun başında, sesini duymayı bekledim. Ruhum bedenimde kasılmaya başlamıştı.
"Oğlum aklın başında değil rahat dur lan." Arat'ın sesini duyunca içime su serpildi. Derin bir nefes alıp kendimi koltuğa attım. Aklım başımdan çıkmıştı. Aptal adam cevap bile vermeden telefonu bırakıp gitmiş mi?
"Güzellerim," dedi yatıştırıcı bir tonda. Buğlem'e göz ucuyla baktıktan sonra telefona döndüm. Buğlem konuşacak halde görünmüyordu.
"Aptal adam, endişeden kafayı yedim ya. İnsan bekleyin der; ne bilim bir şey der ama sen telefonu bırakıp gittin. Ya, şu birkaç dakika içinde kalbim durdu. Geri zekalı, endişeleneceğimizi bilmiyor musun?" Arat sessizce konuşmamı dinledi.
"Bitti mi?" dediğinde sinirle kahkaha attım. Bitmedi, bitmeyecek. Ya sana bir şey olsaydı ben burada elim kolum bağlı durduğum için kafayı yerdim.
"Bitti!"
Arat keyifli bir şekilde kahkaha attı. Ben şu birkaç dakika içerisinde meraktan öldüm be.
"Gökalp birine çarpmış, onlar atışıyordu."
Onaylayıcı bir şekilde "Hıhım." diye mırıldandım. Sesini duymak beni biraz rahatlattı.
Buğlem telefonu elimden alıp rahat bir soluk aldı. "Tamam abi, dikkat et hadi görüşürüz." Benim bir şey dememi ya da Arat'ın konuşmasını beklemeden telefonu kapattı.
"Kalk abimin yanına gidiyoruz." Şaşkınlıkla kaşlarımı kaldırdım. Biz Arat'ın yanına gideceğiz. Buğlem herhalde kafayı yedi. Arat'a haber vermeden gitmemiz saçma olur sonuçta o ortamlara hiç girmedik ve nasıl bir yer bilmiyoruz. Her şeyi geçtim, Arat'a haber vermek daha doğru olur.
"Saçmalama," diye çıkıştım. Arat biraz arkadaşları ile kafa dağıtmak istemiş. Bu şekilde adamı sürekli meşgul etmem rahatsız edici görünüyor. Biraz kendi halinde de vakit geçirmeli.
"Abim içmiyor, hadi gidelim. Hem Yağız abi yok." Abim yok fakat gelirse ve gittiğimi öğrenirse güzel azar işitirim. Abimin bu kadar otoriter olması canımı sıkıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİLDÂDE
General FictionHer şeye rağmen avutulmayı bekleyen kız çocuğuna... Başlangıç: 28/11/2020 Bitiş: 30/07/2023