Uzun bir aradan sonra selamlar💙
Umarım bölümü seversiniz💙
Keyifli okumalar💙"Ben kanatlarımı kendi elimle söküp uçmaya olan inancımı koparıp atıyorum."
15.Bölüm- GÖK GÜZELİ
Titreyen parmakları yıllardır sakladığı zarfa ulaştı. İçi bile titriyordu zarfı tutarken. İçinden kaç yıl geçti diye saymaya çalıştı ama yapamadı. Geçen her yıl ona katlanılmaz acı veriyordu. Bildiği tek şey Vuslat'tan sonraki hayatı bilmediğiydi.
Zarfı açıp katlı kâğıdı parmakları arasına aldı. Açmak istiyordu ama açamıyordu. Titreyen elleriyle kâğıdı açıp, satırlar arasında gözlerini gezdirdi. Okuyacak gücü toplamak amacıyla gözlerini kapatıp açtı.
"Yapamıyorum Vuslat," fısıltısını kendisi bile zor duydu. Canı çok yanıyordu. Babasını kaybettikten sonra kendini bırakmıştı. Hayatın onu zorluklarla sürüklemesine izin vermişti. Suyun yolunu bulması gibi kendi yolunu bulmasını beklemişti. Yaptığı hataydı ve bu kâğıdı açtığı anda canı daha çok yanacaktı. İçine onu kavuran bir nefes çekip gözlerini kâğıda dikti. Artık okuma zamanı gelmişti.
Yağız, ben acılarımı uçan bir balona koyup iplerini sıkı sıkı tuttum. Bilemedim ki ilerleyen zamanlarda kolumun ağrıyacağını, bana çok ağırlık yapacağını. Belki elinde tuttuğun bu kâğıt parçasının üzerine birkaç damla gözyaşın düşüyordur. Kırılma bana olur mu Yağız? Biliyorum şimdi kızgınsın ya da kırgın ama olmadı. Yapamadım. Devam edemedim. Yaşayamadım. Benim yaşayacak hiçbir şeyim kalmadı. Bak burada da kızıyorsundur bana ama öyle, bir şeyler hissetmek için hisleri bilmem lazımdı. Benim bildiğim tek his acı ve üzüntü oldu. Seninle güzel duygular yaşadım ama olmadı Yağız. Devam et hayatına kaldığın yerden. Benim kırdığım yerden devam etmen lazım. Daha çok kadını, kız çocuklarını; hayvanları hatta ağaçları ve birçok yardıma ihtiyacı olan canlıya yardım etmeniz gerekiyor. Ben gitmeyi seçtim, siz yaşayıp savaşmayı. Savaşın ama bunu bir savaş ilan edip kazanmayı yeğlemeyin. Savaşın ve birçok başarı kazanın.
Kız çocuklarını koruyun. Erkek çocuklarını yetiştirin ve onları da kötülüklerden koruyun. Yaşamak için savaşan tüm kadınlara kanat olun. Kanadı kırılan her insana kanat olun. Ben kanatlarımı kendi elimle söküp uçmaya olan inancımı koparıp atıyorum.
Bu kâğıdı ne zaman açıp okursun bilmiyorum ama benden sonra kolay kolay açıp okumayacağını biliyorum. Okuduğun zaman kötü hissetme. Lütfen hayatta iyi şeyler için çabalayın. Koruyup, kollayın; adaleti siz var edin.
O adam bana ne zaman yaklaşmaya çalışsa onu uzaklaştırdım. Şimdi yan odada ve birkaç saat ya da dakika mı demeliyim bilmiyorum. Gelecek, yine bir şeyler söyleyecek ve annem yine işten geç gelecek sonra yemeğini yiyip uyuyacak. Hiç odamın kapısını açıp ne yaptığımı yoklamayacak. Şimdi birkaç satır daha yazıp uyumak istiyorum. Derin bir uyku istiyorum Yağız. Bu zamana kadar hiç derin bir uyku uyumadım. Hep o adamın nefesiyle uyandım ama şimdi derin bir uyku uyuyacağım ve bir daha uyanmayacağım.
Sen hiç kayıtsız bir baba olma. Çocuklarının odasına gidip onlara gün içinde neler yaptığını sor. Onları rahatsız eden şeyleri sana söylemeleri için ikna et. Sevdiğin kadına çok değer ver. Onu yol arkadaşın yap, senin emrine itaat edecek bir insan değil. Kadınların kimsenin himayesine ihtiyacı yoktur. Onlara yaşamaları için yardım edin. Dünyaya yardım edin Yağız. Kötülüğe yenilmeyin.
Sarılmadığın annene ve kardeşlerine sarıl. Gülmediğin kadar gül. Kimsesiz çocukların saçlarını okşa. Yol kenarında dilenen hiçbir çocuğu görmezden gelme.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİLDÂDE
General FictionHer şeye rağmen avutulmayı bekleyen kız çocuğuna... Başlangıç: 28/11/2020 Bitiş: 30/07/2023