Po skończonej pierwszej lekcji szukałam wzrokiem nowo poznanej dziewczyny, ale szybko się poddałam, kiedy korytarz wypełnia się tłumem ludzi.Nim zdążyłam zauważyć ku mojego boki zjawił się Niall.
- Co teraz masz? - Zapytał.
Spojrzałam na plan.
- Fizykę, nie cierpię fizyki. - Odparłam oburzona.
- Dasz radę, ja chyba mam matmę. - Odpowiedział. Nagle przełożył swoje tamie na moje i do ucha mi powiedział. - Do tego nauczyciel od fizy jest całkiem, całkiem.
Powiedział, a ja parskam śmiechem.Spędziłam jeszcze chwile pod salą z chłopakiem. Dowiedziałam się, już dość dużo rzeczy o nim. Mniej więcej to, że jeszcze rok temu grał w klubie piłkarskim, lecz miał kontuzje i niestety przestał, ale mówi ze chce do tego wrócić.
Nagle zadzwonił dzwonek wiec pożegnałam się na czas lekcji z Niallem. Weszłam do sali i zajęłam miejsce.
———————
Właśnie skończyła się ostatnia lekcja. Jestem dosłownie padnięta. W tym momencie nie marzyłam i niczym innym jak tylko rzucić się na moje łóżko.
Niczym się nie przejmując wyciągam mój telefon i włączam moją ukochaną playlista. Chowam telefon i chce już iść do wyjścia kiedy nagle czuje coś twardego przed sobą i upadłam na tyłek.
Boli.
Zdezorientowana podnoszę się do góry i unoszę wzrok. Przede mną stoki dość Dobrze zbudowany chłopak, nie wiem jak to opisać ale ma niesamowity kolor oczy.
Takie zielone.
- Co ty kurwa tak patrzysz? Uważaj trochę. - wysyczał w moją stroje i mnie ominął.
No sorry ale ja się tak sobą nie dam pogardzać.
- Przepraszam Panie Idioto wielkie ego, ale raczej nie wypada być aż takim sukinsynem dla nowych ludzi, prawda? - Krzyknęłam aby mnie usłyszał.
Zatrzymał się, obrócił się w moja stronę i powiedział.
- Och. - Chwycił się za serce. - Tak mi przykro, o pani najdroższa. Czy mogę cie prosić o wybaczenie? - Zapytał.
Stałam tak i patrzyłam na niego jak na debila.
- Co? Może mam jeszcze na kolanach przepraszać? - Spytał tak ze sarkazm i wkurwienie można było wyczuć na kilometry. - Dobre. - Dokończył i już go nie było.
Powiem tyle. Zapowiada się ciekawie.
############
(05.02.2021)
Zostaw gwiazdkę i komentarz!!
sprawdzony
CZYTASZ
Jesteś już Moja | HS
Fanfiction„Szybko zmniejszając dzielący nas dystans podchodzę do niego pewnym krokiem. Ignoruje wokół nas ludzi jak i ich szepty. Nie myśle racjonalnie, na pewno nie po tym jak dowiedziałam się prawdy. Stoję na przeciwko niego. Człowieka w którym się zakocha...