Pov. Harry
Rond een uur of één verlaten we de kamer nadat we de koffers in de kamer hebben gezet. Beiden hadden we geen zin om ze nu al uit te laden dus houden we dat voor later.'Met wie ben je aan het sturen?' Snel stopt hij zijn telefoon weg en ik kijk sip maar laat dat niet blijken. 'Ik lichte Zayn in dat we er zijn.' I knik maar weet niet of ik het echt moet geloven. Ik schud het van me af wanneer Louis mijn hand neemt en voor me komt staan. 'Alles wel goed?' Ik schud mijn hoofd en zeg: 'tuurlijk. Niets aan de hand.' Een beetje argwanend kijkt hij naar me maar besluit het los te laten.
'Kom, laten we vertrekken.'
Zodra we het park binnenkomen kijken we beidend in het rond. Hier en daar zie je disneyfiguren lopen waar mensen en kinderen mee op de foto gaan. Ook Louis en ik doen dat. Beiden staan we breed glimlachend op de foto en we kopen ze ook.
(Skip de tijd in het park want ik weet niet wat ik erover kan vertellen😂)
Na een uur of zes houden we het voor bekeken en keren terug. We besluiten een restaurantje op te zoeken in het park waar we erg veel keuze hebben. We besluiten het simpel te houden vandaag en lopen naar een tent met frietjes.
Beiden bestellen we frietjes en eten ze op aan een tafeltje. 'Het was echt leuk vandaag.' Ik knik en ben het helemaal eens met hem. 'En morgen nog een dag, echt geweldig!'
'Een dag leek me te weinig hier, we hebben maar de helft gezien.' Louis knikt en legt zijn hand even op de mijne en geeft er een kneepje in.
'Maar je lijkt afwezig nu. Zeker dat er niet wat is?' Ik knik alleen. 'Hazz-'
'Alles is goed, ik wil dit niet verpesten.'
Louis besluit te zwijgen en ik zeg zacht: 'zullen we naar het hotel? Ik ben moe van al dat wandelen.' Louis knikt en staat op. Tijdens het wandelen neemt hij mijn hand en ik glimlach.
'Hazz, gaat het over deze middag? Ik zag aan je dat je me niet geloofde dat het Zayn was.' Ik plof neer op het bed en haal mijn schouders op. 'Je mag gerust kijken.' Hij steekt zijn telefoon naar me uit maar ik schud mijn hoofd.
'Ik vertrouw je wel.' Louis schud zijn hoofd en toont me een gesprek dat inderdaad met Liam is.
U: Hey zaynie, we zijn goed aangekomen en gaan nu het park bekijken. Hou je op de hoogte hoe alles verloopt!
Zayn: super om te horen lou, geniet ervan! Doe Harry trouwens de groetjes eens.
Ik kijk naar mijn voeten en zeg zacht: 'oh' Louis komt naast me zitten en slaat een arm om mijn schouders. 'Ik hou van je hazz, ik weet dat je vertrouwen altijd moeilijk hebt gevonden maar ik zou toch nooit tegen je liegen?' Ik knik en krijg een kusje van hem.
Pov. Louis
Misschien is dat wel een leugen. Ik lieg niet graag tegen hem maar telt dit als liegen? Hij komt het snel genoeg te weten. Ik schud die gedachten van me af en breng de avond door met Harry terwijl we films kijken en chips eten.We besluit toch al vroeg te gaan slapen, rond een uur of negen, aangezien we morgen nog een hele dag op stap gaan door het park.
'Je bent toch niet kwaad hè lou?' Ik schud meteen mijn hoofd en geef hem geruststellend een kus op zijn voorhoofd.
'Tuurlijk niet schat.' Ik zie hem glimlachen en doe daarna het licht uit. 'Slaapwel.'
'Slaapwel.' Zegt hij nog zachtjes. Ik wikkel mijn armen om zijn middel en val rustig in slaap.
Wat zou Louis geheim houden?🤫
wat denken jullie? ;)Het einde is dus in zicht! Ondertussen ben ik aan hoofdstuk 62 bezig en zal dan ook snel alles online zetten.
JE LEEST
My new brother is my bully? L.S
FanfictionWanneer Harry's moeder bij haar nieuwe man intrekt, staat Harry's leven op zijn kop. Hij wordt namelijk gepest en wat nu als zijn nieuwe broer zijn pester is en dan ook nog is zijn crush is? Rankings: 1 in #boyxboy 16-05-'20❤️ 1 in #harrystyles 04...