Pov. Harry
'Niall, wil je nog even mee naar mij thuis?' Hij knikt uitbundig en rijd mee tot mijn huis.Ik gooi mijn tas in de hal en loop naar de keuken. 'Cola?' Niall knikt meteen en loopt me achterna. Ik vul twee glazen en neem ze mee naar mijn kamer.
'Je zit er echt mee in hé?' Ik schrik op uit mijn gedachten en knik. 'Het klinkt stom maar ik voel gewoon dat die Eleanor iets gaat proberen met Louis en dat Louis te naïef is om dat in te zien.'
'Dan is hij echt dom. Harry, dan verdient hij jou niet!' Ik kijk op naar Niall en glimlach zwakjes. Ik hoor de voordeur dichtvallen en daarna voetstappen die steeds dichterbij komen.
Opeens gaat de deur open en geïrriteerd kijk ik naar Louis die de deur opende. 'Kan je niet kloppen fso?' Ik rol met mijn ogen en Louis komt dichterbij. 'Ik denk dat wij even moeten praten' ik schud mijn hoofd en neem een slok drinken.
'Niall kun je even weggaan ofso?' Weer schud ik mijn hoofd. 'Niall kan gewoon blijven hoor' zeg ik bot.
'Euhm... ik ben beneden als je me nodig hebt' zegt Niall langzaam wanneer Louis hem dreigend aankijkt. 'Niall!' Sis ik maar hij is al weg.
'Wat heb jij tegen Eleanor?!'
'Niets'
Hij komt naast me zitten en ik zie misschien wat boosheid in zijn ogen waardoor ik slik. 'Niets? Waarom doen jullie dan zo de hele dag al? Ze is super lief!' Ik lach schamper en zeg: 'tuurlijk, oh maar natuurlijk is ze super lief. Dat is elk meisje in jou ogen. Elke meisje die je kan krijgen...'
'Harry... ik hou van jou toch! Wat zeg je allemaal' ik kijk naar mijn handen.
Overdreef ik?
Maar het is toch terecht dat ik me zorgen mag.
Je mag toch eens jaloers zijn...
Ik haal mijn schouders op en zeg zacht: 'zij is veel mooier als mij... en je bent bi dus waarom zou je niets voor haar kunnne voelen'
'Ik ken haar verdomme 1 dag! Zie je me hier voor aan? Voor de jongen die van meisje naar meisje huppelt? Jij bent super knap Harry daar kan zij niet tegenop'
Ik slik en kijk langzaam naar Louis op. 'Sorry' mompel ik zachtjes waarna een kleine zucht mijn mond verlaat.
'Geloof je me als ik je zeg dat ik van je hou?' Ik knik een beetje en hij zegt: 'nou, maak je dan geen zorgen. Ik hou echt van je' hij geeft me een knuffel waardoor ik snel terug knuffel. 'Zullen we samen een filmpje kijken?' Snel knik ik. 'Ik ga nog snel naar Niall goed?' Hij knikt en drukt een kus op mijn lippen.
'Hey, hoe was het?' Zegt Niall meteen als hij mij ziet. 'We hebben het zowat uitgepraat en het zit wel goed volgens mij' hij glimlacht en geeft me een knuffel. 'Super goed nieuws! Dus... dan zal ik jullie maar alleen laten' zegt hij met een knipoog waardoor ik lachend mijn hoofd schud.
'Zie je morgen!'
'Tot morgen hazz!'
Ik loop weer naar mijn kamer waar Louis al een film aan het uitzoeken is. 'Welke word het?' Hij haalt zijn schouders op en geeft mij de afstandsbediening. 'Kies maar, dan ga ik even chips halen.' Hij geeft me een kus en loopt de kamer uit.
Ik hoor Louis' telefoon afgaan en kijk er even op waar ik een nieuw berichtje zie. Ik glimlach om de achtergrond van mij en Louis maar die verdwijnt wanneer ik de naam boven het berichtje zie.
Eleanor: kan je dit weekend al afspreken voor de opdracht x
Ik rol met mijn ogen vanwege het x'je.
'Wat doe je met mijn telefoon' ik schrik en leg zijn telefoon snel weg. 'Harry? Controleer je me?' Ik schud snel mijn hoofd en wend mijn blik af. 'Ik hoorde je telefoon afgaan en keek snel of het belangerijk was' hij lacht schamper en kijkt me met opgetrokken wenkbrauwen aan.
'Geef maar toe Harry, dat je jaloers bent omdat ik bevriend ben met een meisje. Moet ik jou soms ook controleren aangezien je vrienden bent met Niall?'
'Oké ja! Ik ben misschien jaloers' roep ik uit. 'En dat allemaal omdat ik je niet kwijt wil, snap dat nou!' Hij zwijgt even en ik kijk hem door mijn tranen aan.
Het is een tijd stil, en de stilte word me te veel. Ik loop naar de woonkamer, weg van Louis en vecht tegen de tranen.
Ik ga op de bank liggen en staar een tijdje voor me uit. Hij komt niet eens achter me aan...
En zo gaat het de hele avond. Ik zie Louis niet meer alleen kwam hij snel wat eten halen, maar was dan weer weg.
Ik kijk tv en val langzaam in slaap. Het laatste wat ik vaag zag was iemand die een dekentje over me legde en een kus in mijn haren drukte en iets mompelde dat ik niet meer versta...
Nieuw hoofdstukje!🤩
Jullie mening over dit stukje?💙💚
JE LEEST
My new brother is my bully? L.S
FanfictionWanneer Harry's moeder bij haar nieuwe man intrekt, staat Harry's leven op zijn kop. Hij wordt namelijk gepest en wat nu als zijn nieuwe broer zijn pester is en dan ook nog is zijn crush is? Rankings: 1 in #boyxboy 16-05-'20❤️ 1 in #harrystyles 04...