Pov. Louis
Ik ben al vroeg wakker, 7u is niet van mijn gewoonte. Ik neem even mijn telefoon en kijk nog snel naar het laatste bericht van de jongens dat ik gisteren heb geskipt.Zayn: calm down, ook gay ofzo? ;) ik mag hopen van niet.
Het berichtje doet me iets en ergens maakt het me kwaad. Ik wil niet dat ze me gaan haten of me gaan pesten. Maar waarom doe ik dit Harry dan aan? Ik zucht en sluit mijn telefoon weer af en leg hem op het nachttafeltje. 'Ik weet niet wat ik moet doen' zucht ik, denkend aan de gevoelens die ik nu al heb voor Harry...
Ik val langzaam terug in slaap met de gedachten die rondvliegen in mijn hoofd.
Pov. Harry
Ik open vermoeid mijn ogen en ik werp een blik op de klok. 8u nog maar?! Ik zucht en wil uit bed stappen maar een arm om mijn middel versperd mijn weg. Ik draai me om en ik kijk naar de slapende Louis. Ik glimlach en leg mijn hand op de zijne die nog half over me hangt. Wanneer hij zijn ogen opent verdwijnt zijn arm om mijn middel. 'Goeiemorgen' zeg ik lief maar ik krijg geen antwoord. Hij wrijft vermoeid in zijn ogen. Zonder me een blik te gunnen stapt hij uit bed en ik hoor hem de trap aflopen.
Heb ik iets verkeerds gedaan?
Ik zucht en besluit om ook naar beneden te gaan. 'Louis?' Vraag ik zacht wanneer ik hem aan de keukentafel zie zitten met een kom cornflakes. Weer geen antwoord. Ik neem snel ook cornflakes en neem dan plaats aan tafel. 'Heb ik iets fout gedaan?' Nog steeds gunt hij me geen blik en eet gewoon door. Ik sta abrupt op, schuif mijn stoel weg en loop naar de bank met mijn kom cornflakes. Dan eet ik ze hier wel op.
Wanneer ik klaar ben loop ik weer naar de keuken. Ik zet het in de gootsteen en draai me weer om om weg te lopen. Ik zie Louis met gebogen hoofd over de tafel hangen. Zijn schouders schokken lichtjes en nu begin ik me toch zorgen te maken.
'Louis?' Komt er zachtjes uit mijn mond en hij kijkt op door mijn breekbare stem. 'Wat is er?' Vraag ik wanneer ik zijn aandacht heb maar hij haalt zijn schouders op. 'Wil je erover praten?' Hij knikt alleen maar en staat op om vervolgens naar boven te lopen. Ik volg hem en hoop dat dat de bedoeling was. Ik sluit de deur van zijn kamer achter me en neem plaats bij hem op het bed.
Ik kijk hem vragend aan en hij zucht even. 'Het is gewoon dat de jongens er mee lachen dat je mijn broer bent en ik moet doen alsof ik je haat maar dat wil ik niet!' Zegt hij bijna huilend. 'Ze denken zelfs al dat ik gay ben' hij laat me zijn telefoon zien die ik aanneem en door het gesprek ga.
"Zayn: calm down, ook gay ofzo? ;) ik mag hopen van niet."
Is het laatste berichtje van Zayn en ik weet dat deze woorden Louis pijn doen. 'Harry snap je dat ik hiermee wil stoppen? Met jou pijn te doen en zo te blijven pesten maar het kan niet. Zij zullen me het leven zuur maken!' Ik knik en geef hem een knuffel. 'Weetje, ga gewoon door maar minder als anders en probeer je er buiten te houden.' Zeg ik zacht. 'Ik snap dat je niet wilt gepest worden maar zorg dat het pesten verminderd' hij knikt.
'Sorry Harry...' ik schud mijn hoofd en knuffel hem nog eens wat hij steeds toelaat.
Nog een hoofdstuk omdat ik op dreef ben met mijn hoofdstukken😂
Ik heb een nieuw boek klaarstaan (nog niet helemaal af!) en twijfel of ik dit nu al online zou zetten.
Wat denken jullie van een nieuw boek? Het is weer een larry verhaal :)
JE LEEST
My new brother is my bully? L.S
FanfictionWanneer Harry's moeder bij haar nieuwe man intrekt, staat Harry's leven op zijn kop. Hij wordt namelijk gepest en wat nu als zijn nieuwe broer zijn pester is en dan ook nog is zijn crush is? Rankings: 1 in #boyxboy 16-05-'20❤️ 1 in #harrystyles 04...